Pöh, päätin kerranki että ostan ny oikeen hyvän toppapuvun tolle poijalle.

• Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Tilasin sille Ellokselta sit Reiman toppapuvun. Puku vaikuttikin oikein hyvälaatuiselta ja silmämääräisesti näytti että kokokin osu oikeaan. Joten olin tyytyväinen.
Kunnes kokeiltiin sitä ja housut oli vyötärönauhasta liian tiukat :mad: Siis muuten sopivat mutta ku napin laitto kiinni niin istues sit kiristi häjysti. Ja ihan normipainoinen on tua jätkä. Pikkuusen harmittaa...

"joopa"
Jaa?
Meillä on ostettu joka talvelle uusi Reiman haalari ja aina vähän kasvuvaralla. Kaikissa haalareissa on ollut sellainen kiristysnauha siinä vyötärön kohdalla mitä kiristämällä syksyllä on saatu lahkeet vähän nousemaan. Sitten keväämmällä olen löysännyt sitä että hallari laskeutuu paremmin jos senttejä on tullut talven aikana lisää.

Ne kiristysnappulat on siinä vetskarin vieressä molemmin puolin, kokeile löysätä niitä.
Mutta ehkei kaikissa malleissa sitten kuitenkaan ole niitä?

....................
[QUOTE="joopa";30387451]Jaa?
Meillä on ostettu joka talvelle uusi Reiman haalari ja aina vähän kasvuvaralla. Kaikissa haalareissa on ollut sellainen kiristysnauha siinä vyötärön kohdalla mitä kiristämällä syksyllä on saatu lahkeet vähän nousemaan. Sitten keväämmällä olen löysännyt sitä että hallari laskeutuu paremmin jos senttejä on tullut talven aikana lisää.

Ne kiristysnappulat on siinä vetskarin vieressä molemmin puolin, kokeile löysätä niitä.
Mutta ehkei kaikissa malleissa sitten kuitenkaan ole niitä?[/QUOTE]

Ap tais puhua housuista...

HippuTAR
Joo, siis tietenkin meni palautukseen.
Kyse tosiaan housu-takkiyhdistelmästä eikä housuissa ollu säätömahdollisuutta.
Mä mieluummin tilaan vaatteet mutta täytyy ny vissiin jalkautua johonki kauppaan.

"Ilona"
Suosittelen Remua (travallen nettikauppa). Mukavan tilava vyötärö ja säätömahdollisuus. Housut ovat kyllä melko lyhyitä lahkeiltaan tai sitten meidän lapsella on pitkät jalat. Meidän lapsella on aina Remu- housut 1 koko isompi kuin takki.

Kun on kyse sellaisesta tuotteesta, jota saa prikulleen samanlaisena myös kivijalkakaupasta, niin en ymmärrä, mitä siinä voittaa, kun tilaa haalarin netistä? Ainoa mikä tulee mieleen, on, että jostain Ellokselta saa maksuaikaa, mutta muuten en ymmärrä.

Yhteistyössä