Seksi yleisessä saunassa

....
Sitä odottais aikuisilta avarampaa ajattelua, mutta turhaan :saint:
Ihmiset on itsekkäitä, siitä ei vaan pääse yli eikä ympäri.
Mutta hyvä et olet edes tuon huomannut! Varmasti huomaat kans et itse tässä olet aika itsekäs kun yrität kieltää ihmisiltä täysin luonnollisia asioita.

Voitte varmasti itse lopettaa saunomisen jos se nyt on niin kamalaa? Pakottaako jooku teidät sinne saunomaan? ei. Vaatiiko joku teidät sekstailemaan/olemaan sekstailematta saunassa? ei. Haluaisitteko te vaatia muut käyttäytymään saunassa samalla tavalla kuin te? vaikuttaisi vähän siltä.
 
....
Ei kai sitä ymmärräkkään jos asia ei itseään häiritse niin miten sen voisikaan ymmärtää, että miksi se jotain toista voikin häiritä.
Minusta ainakin on hassua että vain saunaseksi häiritsee. Hotelleissa sun muualla on aivan varmasti sängyissä sekstailtu, mut se ei sit taas häiritse. Eikä varmasti häiritse myöskään ajatus siitä että joku muu joutuu nukkumaan siinä hotellisängyssä jossa itse on ehkä miehensä kanssa sekstaillut.

Oikeastiko joku luulee että ne sänkyjen patjat tai esim vuokramökin lauteet pestään JOKA vieraan jälkeen?
 
Täältä monelta puuttuu taito miettiä asiaa muultakin kun omalta kantilta. Ilmeisesti vastaajat on kaikki saunahässijöitä, jotka miettii vaan asiaa omalta kannaltaan.

Ohhhhoooohhhooooooooooo :LOL:

Aika paksua puppua suollat siellä :D

Tuntuu vähän siltä ennemmin, että sinulle se on ongelma ettei monikaan näe asiaa sinun silmin.

Minulle on ihan sama se kuinka sinua ahdistaa ko. asia, toin pointtini esille aiemmin jo. Ymmärrän silti, että asia voi häiritä montakin ihmistä. Tämän takia sellainen omien sotkujen hoitaminen ja asiasta hölisemättä oleminen on muiden ajattelemista.

Mutta se, että antaa oikeasti itsensä ahdistua siitä mitä muut saattaa touhuta yhteisissä tiloissa, eikä osaa ajatella lieventävänä asianhaarana sitä että ko. henkilöt siivoavat jälkensä, eivätkä tuo sitä kumminkaan muiden "naamalle" on osoitus siitä ettet juuri sinä kykene ajattelemaan muiden kannalta asiaa.

Onko sinulla oikeasti joku tarve tässä nyt yrittää provoilla vai oletko tosiaan vähän "erikoinen".
 
Kyl mä ainakin voisin harrastaa seksiä yleisessä saunassa ja olen sitä tehnytkin. Onhan siinä pyyhe alla ja lauteet huuhdotaan kuitenkin. Ei se sen likasempaa ole kun se että siihen kaikki vuorotellen käy hikoilemassa ja jättämässä ties mitä eritteitä.
 
urrrrhh
mä en ymmärrä miten noista ap:n kirjoituksista on saatu se käsitys että hän on jotenkin kieltänyt tämän parin toiminnan heiltä? en itsekkään ymmärrä miten tuo asia voi häiritä niin paljon että siitä pitää tulla ihan tännekkin vinkumaan monen sivun verran, mutta en mä sitä käsitystä saanut missään vaiheessa, että aloittaja olisi asian kieltämässä. hänhän vain kertoi, että asia oksettaa.
 
"vieras"
Voi vain kuvitella kuinka vaikeaa aloittajan on jatkossa tervehtiä rapussa vastaan tulevaa nuortaparia kun häntä niin suunnattomasti ällöttää tieto mitä nämä siellä saunavuorollaan puuhailevat...
 
"Vieras"
Tai puuhailevat ylipäätään. Joitakin ahdistaa se tieto kuinka toisilla pillumehut virtaa ja mies iloitsee kun itsellä on toosa hiekassa.

[QUOTE="vieras";28645478]Voi vain kuvitella kuinka vaikeaa aloittajan on jatkossa tervehtiä rapussa vastaan tulevaa nuortaparia kun häntä niin suunnattomasti ällöttää tieto mitä nämä siellä saunavuorollaan puuhailevat...[/QUOTE]
 
.........
Aloittajan lapset on syntyny pyhästä hengestä eikä ap:n Taloudessa harrasteta seksiä muuta kuin muoviin käärittyinä silloin kun lapset ovat mummolassa yökylässä. KErran vuodessa.
 
Yleiset saunat ovat nykyään tosi harvinaisia (paitsi jos uimahallien saunat katsotaan sellaisiksi) ja niissä ei kovin usein taideta seksiä harrastaa, miehille ja naisille kun on omat puolensa.

Ap ilmeisesti kuitenkin puhkui seksistä taloyhtiön yhteisessä saunassa. Noin vaikeaksi elämä menee, jos kehittää itselleen äärimmäisen seksi/eritekammon. Aikanaan siellä saunassa myös synnytettiin lapset, olisiko tullut eritteitä vähän enemmän huuhdottavaksi?

[video=youtube;9WhniXMEXPA]http://www.youtube.com/watch?v=9WhniXMEXPA[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
vinkuja
Toistan mielipiteeni joka sama kuin jossain rättiksen ketjussa. Ällöä! Kun analysoin tätä primitiivireaktiota tarkemmin niin ehkä juuri ajatus jonkun tuntemattonan spermajätteistä pitkin lauteita joille kohta istun vaan on ällöä ja pysyy. Jos jotkut tutut harrastaisi seksiä meidän saunassa niin en tykkäisi siitäkään kyllä. Pesuhuoneen puolella ok. Siis meillä, julkisen tilan pesuhuoneessakaan ei saa puuhailla, ällöä!
 
hahprovo
Mun mielestä on kiva ottaa mieheltä suihin. Läträtä spermat käsille. Sitten olla pesemättä käsiä ja mennä kauppaan hypistelemään tomaatteja, omenoita yms.

Toivottavasti toi saunajuttukin oli provo? ;)
 
vierailija
kylläpä jollain elämä stressaa voi hyvä IHME!
Antaa nuorten naida missä haluavat,mitä se muille kuuluu,ihmiset on nainu aina ja tulevat aina naimaan se on tosiasia jota ei voi muuttaa.
Aivan normaalista ´kehontoiminnosta KAUHEE haloo joopa joo
 

Yhteistyössä