Asumme 1. kerroksessa emmekä käytä verhoja - kysyttävää??

• Viestiketjun aloittaja haistakaa!!
  • Ensimmäinen viesti
haistakaa!!
Kyyllä - lastenhuoneessa palaa öisin valo, MUTTA kyseessä on yövalo! Lapset eivät kuku pikkutunneille!

Kyyllä - keittiössä palaa öisin myös yövalo, MUTTA emme yösyöpöttele, vaan käymme juomassa joskus öisin vettä!

Kyyllä - makuuhuoneessamme ei pala valo rakastellessamme, MUTTA se ei johdu siitä, että häpeäisimme vartaloitamme vaan siitä että valot pilaavat mielestämme tunnelman.

Kyyllä - tiedämme, että iltasella kadulta näkee suoraan sisälle, MUTTA se ei häiritse meitä, koska emme itse näe ulos!

Kyyllä - olemme pienituloisia, MUTTA meillä olisi varaa ostaa verhot muualtakin kuin kirpparin koinpesimästä kangaskopasta!

KYSYTTÄVÄÄ??

[QUOTE="njaa";30346745]Kukin tavallaan. Mä oon lapsesta saakka vetänyt verhot aina heti kun tulee pimeä, muuten ahistaa.[/QUOTE]

Sama juttu. Ärsyttää ku itte ei näe pihalle, mutta sisälle näkee todella hyvin. Todellaki laitan verhot eteen.

• Tykkää
Reactions: Goldie
haistakaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30347770:
1. Asutteko katutasossa? 1. Kerros, ei suora katutaso

2. Onko sänkynne ikkunan vieressä? Ei, mutta ratkaisu ei ole tehty sen perusteella, että emme käytä verhoja. Vaan siksi, että toisessa paikassa on parempi paikka sängylle

3. Ovatko ikkunanne kadulle päin? Kyllä

4. Asutteko vilkkaan kadun varrella? Normi

5. Oletteko ikinä asuneet ylempänä? Joskus
.

"hmh"
Kyyllä - lastenhuoneessa palaa öisin valo, MUTTA kyseessä on yövalo! Lapset eivät kuku pikkutunneille!

Kyyllä - keittiössä palaa öisin myös yövalo, MUTTA emme yösyöpöttele, vaan käymme juomassa joskus öisin vettä!

Kyyllä - makuuhuoneessamme ei pala valo rakastellessamme, MUTTA se ei johdu siitä, että häpeäisimme vartaloitamme vaan siitä että valot pilaavat mielestämme tunnelman.

Kyyllä - tiedämme, että iltasella kadulta näkee suoraan sisälle, MUTTA se ei häiritse meitä, koska emme itse näe ulos!

Kyyllä - olemme pienituloisia, MUTTA meillä olisi varaa ostaa verhot muualtakin kuin kirpparin koinpesimästä kangaskopasta!

KYSYTTÄVÄÄ??
Mikä on ongelmasi?

Nähdäkseni olet valinnut elämäntavan, jossa elelet/te näyteikkunassa. Näin päättelen siitä, että tiedät mikä on verho, ja mitä verhottomuudesta seuraa (että jotkut uteliaat kytsii), joten valitsemasi elämäntapa on ihan itsesi valitsema. Silti viestisi on kovin aggressiivinen, eli et vaikuta olevan erityisen sujut valitsemasi elämäntavan kanssa.

Suurin osa ihmisistä viis veisaa teidän valoista tai valottomuudesta (sitä paitsi ne valot kyllä kuultaa verhojen läpikin, joten verho ei ratkaise tuota murhettasi että toiset näkee onko teillä valot vai ei), vartaloista tai muistakaan tekemisistä. Jotkut vilkaisee sisään ikkunasta ihan automaattisesti, ja sitten on jotkut jotka iloisina kyttäilee heitä jotka sallii kyttäilyn. Meitä on moneksi, ja keskenämme täällä elellään.

Eli kysymykseni oikeastaan: miksi olet noin kauhean vihainen?

Yhteistyössä