No joo, minäkin mietin, että mikä voi olla sellainen asia, ettei siitä voisi kertoa esimerkiksi parisuhde/ystävyyssuhde/kotiolojen ongelmana. Eihän sitä varmaan olisi sen tarkemmin tarvinnut lähteä ruotimaan.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30338625:Täytyy vielä lisätä, että tämä "mystinen asia" tuskin on mikään sinänsä kovin uniikki tai ihmeellisen ennenkuulumatonta. Vartiainen haluaa vain pitää kulissia yllä täydellisestä ihmisestä, näkeehän sen jo tuon Vesalan laulaman kappaleen sanoituksesta.
minä myös ajattelin, että joku "tavallinen" kriisi on kyseessä, mutta tietysti omalla kohdalla tuntuu isolta. Asiaan liittyy varmasti suurta häpeää. Jotenkin herää sääliä ja surua häntä kohtaan kun huomaa miten koko ajan yrittää pitää sitä kulissia yllä ja käyttää siihen niin paljon energiaa toivoisin että oppisi rentoutumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30338625:Täytyy vielä lisätä, että tämä "mystinen asia" tuskin on mikään sinänsä kovin uniikki tai ihmeellisen ennenkuulumatonta. Vartiainen haluaa vain pitää kulissia yllä täydellisestä ihmisestä, näkeehän sen jo tuon Vesalan laulaman kappaleen sanoituksesta.
Niinhän mä katsonkin.Ohjelman hauskuus on siinä, miten erilaisia sävyjä ja tulkintoja eri artitit löytävät toistensa kappaleista. Jos traumat ja tirkistely kiinnostaa kannattaa katsoa bb taloa...
Mutta itkukin voi olla puhdistavaa.Olis niin mukavaa jos tuo olisi hyvän mielen ohjelma eikä itkukarnevaali, nauramista ja hyvää mieltä olisi mukavampi katsella.
Eiköhän tässä maailmassa ole jo ihan tarpeeksi pahaa mieltä. Mä tarvitsen ohjelmia joista tulee hyvälle mielelle, tämä voisi olla sellainen jos he lopettaisivat synkistelyn.Mutta itkukin voi olla puhdistavaa.
Se on sun mielipide, mä olen erimieltä. Tykkään itkeä välillä ja synkistellä. Ihmiset on erilaisia.Eiköhän tässä maailmassa ole jo ihan tarpeeksi pahaa mieltä. Mä tarvitsen ohjelmia joista tulee hyvälle mielelle, tämä voisi olla sellainen jos he lopettaisivat synkistelyn.
No voi saakeli, eihän se Jenni sitä asiaa ottanut esille :headwall: Ja kaikkea ei ole pakko jakaa, vaikka olisi minkälaisessa avautumisohjelmassa.Alkuperäinen kirjoittaja pitkä -;30338682:Typerää ottaa esille tuollainen asia/kappale josta ei sitten kuitenkaan ole valmis mitään avaamaan.
Meni maku minullakin koko vartiaiseen, ei siksi että halkeaisin uteliaisuudesta vaan siksi että nosti itsensä jotenkin muiden yläpuolelle tuolla silmien pyörittelyllä ja ylimielisyydellä kysyjää kohtaan.
Ehkäpä toi tarkoituksella näytettiin kuitenkin ja saatiin jenni tapetille.
Luuleks sää oikeesti, että artisteilta ei kysytä mitä kappaleita otetaan esiin?No voi saakeli, eihän se Jenni sitä asiaa ottanut esille :headwall: Ja kaikkea ei ole pakko jakaa, vaikka olisi minkälaisessa avautumisohjelmassa.