Jenni Vartiainen on kylmä ja etäinen myös Vain elämää -ohjelmassa

• Viestiketjun aloittaja Jenni Vartiainen, ei kiitos
  • Ensimmäinen viesti
Täytyy vielä lisätä, että tämä "mystinen asia" tuskin on mikään sinänsä kovin uniikki tai ihmeellisen ennenkuulumatonta. Vartiainen haluaa vain pitää kulissia yllä täydellisestä ihmisestä, näkeehän sen jo tuon Vesalan laulaman kappaleen sanoituksesta.

säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30338625:
Täytyy vielä lisätä, että tämä "mystinen asia" tuskin on mikään sinänsä kovin uniikki tai ihmeellisen ennenkuulumatonta. Vartiainen haluaa vain pitää kulissia yllä täydellisestä ihmisestä, näkeehän sen jo tuon Vesalan laulaman kappaleen sanoituksesta.
No joo, minäkin mietin, että mikä voi olla sellainen asia, ettei siitä voisi kertoa esimerkiksi parisuhde/ystävyyssuhde/kotiolojen ongelmana. Eihän sitä varmaan olisi sen tarkemmin tarvinnut lähteä ruotimaan.

pitkä -
Typerää ottaa esille tuollainen asia/kappale josta ei sitten kuitenkaan ole valmis mitään avaamaan.
Meni maku minullakin koko vartiaiseen, ei siksi että halkeaisin uteliaisuudesta vaan siksi että nosti itsensä jotenkin muiden yläpuolelle tuolla silmien pyörittelyllä ja ylimielisyydellä kysyjää kohtaan.
Ehkäpä toi tarkoituksella näytettiin kuitenkin ja saatiin jenni tapetille.

"Paula"
Niin jäi kyllä vähän kumma olo siitä Jennin totaalisesta vaikenemisesta. Voi kuitenkin olla kyse siitä, että Jenni ei pysty kertomaan asiasta, koska se koskee monia muitakin ja/tai voi olla vaikeaa kertoa asiasta paljastamatta muiden salaisuuksia. Mä ymmärrän tavallaan sen ettei halua kertoa, mutta olisi se voinut selittää ehkä hieman miksi ei halua puhua asiasta ja/tai sanoa sen suoraan. Ihan esimerkkinä: itse en haluaisi suorassa lähetyksessa avautua mun veljen mielisairaudesta, mutta ei siis vain minun asia julkistaa noin vain. Esimerkiksi tuollaista asiaa on vaikea avata ilman, että helposti paljastaa liikaa.
Musta Jenni Vartiaisen kappaleet on hienoja ja mua ei häiritse sen kunnianhimoisuus tai "kylmyys" yhtään. Tuollainen ihminen olen itsekin toisinaan, eikä se tarkoita, että oikeasti olisi tunteeton. Ja väitän, että Jennillä on jo kokemusta siitä kuinka julkisuus voi riepotella ikävästi, jos paljastaa liikaa yksityiselämäänsä.

luulenpa
että jenniä on kiusattu lukiossa tai jotenkin muuten satutettu, että on tullut araksi. Tuo kova kuori on vain tapa suojella itseä kun on kerran jo itsensä satuttanut eikä uskalla enää luottaa ihmisiin. Voi olla että kun ikää tulee lisää niin oppii luottamaan ja avautumaan enemmän, mutta toisaalta julkisuudessa voi olla vaikea päästä siihen tilaan. Mielenkiintoista olisi tietää miten Paula liittyy asiaan.

luulenpa
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30338625:
minä myös ajattelin, että joku "tavallinen" kriisi on kyseessä, mutta tietysti omalla kohdalla tuntuu isolta. Asiaan liittyy varmasti suurta häpeää. Jotenkin herää sääliä ja surua häntä kohtaan kun huomaa miten koko ajan yrittää pitää sitä kulissia yllä ja käyttää siihen niin paljon energiaa :( toivoisin että oppisi rentoutumaan.

Oletteko muuten huomanneet ettei häntä kuvata juuri ollenkaan kun muut laulavat? Eikä varmaan ole yhtään kyyneltä tirauttanut. Toisaalta ehkä onkin sillä tavalla aidompi kuin muut itkupillit :D

Ohjelman hauskuus on siinä, miten erilaisia sävyjä ja tulkintoja eri artitit löytävät toistensa kappaleista. Jos traumat ja tirkistely kiinnostaa kannattaa katsoa bb taloa...
Niinhän mä katsonkin.:D

En mä usko, että Jenni on kylmä tai tunteeton, varmaan päinvastoin. Hän on vain sen tyylinen, ettei halua puhua julkisesti aroista asioista, ja kyllä mä senkin ymmärrän. En mäkään tykkäisi, mutta senpä takia en lähtisi tuollaiseen ohjelmaan mukaan. Mun mielestä ne esitykset ei ole ainoa pointti tuossa ohjelmassa, vaan myöskin ne tarinat niiden biisien niiden takana.

Back stage
Erään työtehtäväni merkeissä olen hänet kerran tavannut ja muistan hänet sympaattisena, herttaisena ja ystävällisenä nuorena naisena, en millään lailla kylmänä tai etäisenä. Ehkä kappaleeseen liittyi tosiaan, niin kuin joku jo sanoi, jotain todella kipeää ja toinen/ toisia ihmisiä, joita hän ei kertomalla halunnut paljastaa. Minusta oli tilannetajun ja hienotunteisuuden puutetta, että asiasta piti käydä tinkaamaan, jos näki, että asia on toiselle vaikea.

weiras
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä -;30338682:
Typerää ottaa esille tuollainen asia/kappale josta ei sitten kuitenkaan ole valmis mitään avaamaan.
Meni maku minullakin koko vartiaiseen, ei siksi että halkeaisin uteliaisuudesta vaan siksi että nosti itsensä jotenkin muiden yläpuolelle tuolla silmien pyörittelyllä ja ylimielisyydellä kysyjää kohtaan.
Ehkäpä toi tarkoituksella näytettiin kuitenkin ja saatiin jenni tapetille.
No voi saakeli, eihän se Jenni sitä asiaa ottanut esille :headwall: Ja kaikkea ei ole pakko jakaa, vaikka olisi minkälaisessa avautumisohjelmassa.

"Halloo"
No voi saakeli, eihän se Jenni sitä asiaa ottanut esille :headwall: Ja kaikkea ei ole pakko jakaa, vaikka olisi minkälaisessa avautumisohjelmassa.
Luuleks sää oikeesti, että artisteilta ei kysytä mitä kappaleita otetaan esiin?
Nehän vaan esittää yllättynyttä, mutta kaikki on sovittu etukäteen, myös ne tarinat. Miksi ne muuten
niissä pätkissä puhuisi sattumalta juuri siitä biisistä??

"tieto"
[QUOTE="Halloo";30340936]Luuleks sää oikeesti, että artisteilta ei kysytä mitä kappaleita otetaan esiin?
Nehän vaan esittää yllättynyttä, mutta kaikki on sovittu etukäteen, myös ne tarinat. Miksi ne muuten
niissä pätkissä puhuisi sattumalta juuri siitä biisistä??[/QUOTE]

Jossain lehtijutussahan kerrottiin, että niitä on haastateltu tuntikausia niitä inserttejä varten ja käyty läpi biisejä ihan sikana, ja sitten vaan leikattu mukaan ne mitkä biisit tuli sitten mukaan. Eli ne ei tosiaan tiedä mitä biisejä kukakin esittää.

Höpö Höpö
[QUOTE="tieto";30341280]Jossain lehtijutussahan kerrottiin, että niitä on haastateltu tuntikausia niitä inserttejä varten ja käyty läpi biisejä ihan sikana, ja sitten vaan leikattu mukaan ne mitkä biisit tuli sitten mukaan. Eli ne ei tosiaan tiedä mitä biisejä kukakin esittää.[/QUOTE]

Ja sä uskot tuon? HAHA! Ettekö tajua miten tällaista ohjelmaa tehdään?
Ei ne esittävät artistit niitä biisejä valitse, vaan taustatiimi. Ja bändi todennäköisesti tehnyt sovituksen. Ja sitä kenen biisi on kyseessä, on pyydetty esittämään mahdollisimman yllättynyttä. Sitä en tiedä miten ne saa kaikki koko ajan itkemään.
Sekin on varmaan lavastettua, tai laitettu jotain silmätippoja silmiin.

Yhteistyössä