vieras
Mietin tässä että tuleeko ihan raitis vappu ettei edes sauna siideriä voi ottaa kun sain kuurin V-peniä?Lekurilta en huomannut kysyä ja ohjelapussa ei sanota mitään....Tietääks joku?
flagylin kanssa alkoholia ei voikaan käyttää, mutta V-pen kuurin yhteydessä sen käytölle ei ole estettä.Alkuperäinen kirjoittaja Eikä saa:Mulla kyllä hammaslääkäri painotti molemmilla kerroilla, että nää on sen verran tujuja lääkkeitä, ettei saa ottaa mitään alkoholia. Mulla kyllä oli Flagyl-kuuri samalla. Soita lääkärille ja kysy.
Se johtui siitä Flagylistä, sen kanssa ei saa ottaa alkoholia, penisilliinikuurin kanssa ei ole estettä.Alkuperäinen kirjoittaja Eikä saa:Mulla kyllä hammaslääkäri painotti molemmilla kerroilla, että nää on sen verran tujuja lääkkeitä, ettei saa ottaa mitään alkoholia. Mulla kyllä oli Flagyl-kuuri samalla. Soita lääkärille ja kysy.
Mitäs tuumit, tykkääkö maksasi, että rasitat sitä lääkkeiden lisäksi alkoholilla?Olen lukenut pakkausselosteen mutta alkoholin ja v-penin (eli antibioottikuurini) yhteiskäytöstä ei mainita mitään, joten mitä minun kannattaisi tehdä jos kuurini loppupuolella haluaisin ottaa alkoholia?
C.Sundqvist kirjoittaa blogissaan statiineista:Kuvateksti siellä oli kyllä piilomainontaa, vaikka reseptilääkkeiden mainonta on kiellettyä. Olennaisinta asiaa ei kukaan kerro edes apteekissa, jos kysyy:
"...Lääkelaitoksen ilmoituksen mukaan apteekkien lääkkeistä 650 on valmistettu geenitekniikkaa käyttäen. Vitamiinien valmistuksessa menetelmä on myös yleinen. Mitään merkintää näissä ei ole. USA:ssa gm-kasvit sekoitetaan tavallisiin, eikä seurantatutkimuksia ole. Jos vaikutuksia on, niiden aiheuttajan todistaminen on todella vaikeaa."
Liisa Kuusipalo HS 20.8.2007
Hei, tuo ohjelma löytyy nyt ylen arkistosta:C.Sundqvist kirjoittaa blogissaan statiineista:
"Sairasta touhua!
Miksi vanhuksille määrätään massiivisesti esim. statiineja, vaikka tutkimustulokset osoittavat yksiselitteisesti ja kiistatta, että korkea kolesteroli ei ole heillä sydäntautien riskitekijä. Ne vanhukset joilla on korkeimmat kolesteroliarvot elävät pisimpään, kliiniset tutkimukset osoittavat ettei statiineista ole vanhuksille mitään hyötyä ja mitään tutkimustuloksia statiinien haitoista vanhuksilla ei ole koskaan julkaistu (minkähän vuoksi)? Moni on kysynyt tätä asiantuntijoilta useita kertoja, mutta kukaan ei ole koskaan vaivautunut kommentoimaan asiaa sanallakaan. Lääkealan asiantuntijat ovat kansallinen häpeäpilkku!"
D-vitamiinin yliannostusoire oli vielä muutama vuosi sitten sydänpysähdys, mut kun on tarpeeksi monta erilaista nappulaa ottanut, kukaan ei pysty selvittämään syytä. Mut jos oli alkoholia veressä, siitähän se ainakin johtui. Siksi ei pidä ottaa sitä vähääkään.