Saako V-pen kuurin aikana ottaa mehua väkevämpää?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mietin tässä että tuleeko ihan raitis vappu ettei edes sauna siideriä voi ottaa kun sain kuurin V-peniä?Lekurilta en huomannut kysyä ja ohjelapussa ei sanota mitään....Tietääks joku?

c
voi ottaa!
kunhan muistat vaan sitte ottaa ne penisiliinit ajallaan ettei unohu...
ite kyselin lääkäriltä samaa, ja sain vastaukseksi että ainoastaan on haittaa jos unohtaa ottaa pillerin, tai on niin kauhea känni/krapula että oksentaa lääkkeet pois...

Eikä saa
Mulla kyllä hammaslääkäri painotti molemmilla kerroilla, että nää on sen verran tujuja lääkkeitä, ettei saa ottaa mitään alkoholia. Mulla kyllä oli Flagyl-kuuri samalla. Soita lääkärille ja kysy.

Alkuperäinen kirjoittaja Eikä saa:
Mulla kyllä hammaslääkäri painotti molemmilla kerroilla, että nää on sen verran tujuja lääkkeitä, ettei saa ottaa mitään alkoholia. Mulla kyllä oli Flagyl-kuuri samalla. Soita lääkärille ja kysy.
flagylin kanssa alkoholia ei voikaan käyttää, mutta V-pen kuurin yhteydessä sen käytölle ei ole estettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Eikä saa:
Se johtui siitä Flagylistä, sen kanssa ei saa ottaa alkoholia, penisilliinikuurin kanssa ei ole estettä.

piparminttu
Kyseessä varmaan v-pen mega ja sininen laatikko? Tuota minä saan kun lääkäri määrää kuurin.Alkoholi ei ole kielletty.Kysyin aikanaan lääkäriltä ja apteekista.Pitää vain ottaa samaan kellon aikaan.Ja aloita ottamaan siten ettet joudu ottamaan lääkettä kun olet aloittanut juomisen.Esim klo 9 aamulla ja 21.00 illalla . Miten monta kertaa sitten onkin määrätty 2 tai 3 x päivässä

"Rippe"
Itse otin viina v-pen mega kuurin yhteydessä ja maha meni ihan sekasin eli en suosittele tosin ei mulla mitään muuta oireita siitä ollut eli jos kestää ripulin voi hyvin juoda

Mörmör
[QUOTE="Rippe";28668852]Itse otin viina v-pen mega kuurin yhteydessä ja maha meni ihan sekasin eli en suosittele tosin ei mulla mitään muuta oireita siitä ollut eli jos kestää ripulin voi hyvin juoda[/QUOTE]

Maha menee usein sekaisin antibiootista, vaikkei joisikaan. Maitohappobakteerit aina must antibiootin kanssa.

heidomo
mä sain tota V-pen megaa kun kävin hammaslääkrissä, mukavaa että jos hiaman saa nauttia
alkomaaholia et tyyliin 1-2 mut sitten mulla on toinen kysymys et mites toi tupakki en ole
uskaltanu tupakoida ollenkaa et se voi verenvuodon saada aikaseks turvotus ja särkyä ei pahemmin ei ole mut jos ottais 1 tupakin mut siinä on oma riskinsä en uskalla edes kokeilla :D

tietoatarvitseva
Olen lukenut pakkausselosteen mutta alkoholin ja v-penin (eli antibioottikuurini) yhteiskäytöstä ei mainita mitään, joten mitä minun kannattaisi tehdä jos kuurini loppupuolella haluaisin ottaa alkoholia?

"hups"
Lukeeko siellä mitään greippimehusta? Sitä ja muita happoja on alkoholijuomissa, miedoissakin. Se muuttaa lääkkeen vaikutusta. Jos ei lue, on huonosti laadittu pakkausseloste. Kyllä ne apuaineetkin rasittaa maksaa valtavasti, varsinkin jos niissä on jotain muuntogeenistä ainesta. Kohdassa 6 lukevat ne.

Moni ei taida tietää, että ihmisety ovat jo pitkään olleet koekaniineita... Katsos:
http://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1401281052/12#12

"hups"
[QUOTE="hups";30329189]Lukeeko siellä mitään greippimehusta? Sitä ja muita happoja on alkoholijuomissa, miedoissakin. Se muuttaa lääkkeen vaikutusta. Jos ei lue, on huonosti laadittu pakkausseloste. Kyllä ne apuaineetkin rasittaa maksaa valtavasti, varsinkin jos niissä on jotain muuntogeenistä ainesta. Kohdassa 6 lukevat ne.

Moni ei taida tietää, että ihmiset ovat jo pitkään olleet koekaniineita... Katsos:
Crohn ja Colitis ry - CCAFIN - Entyvio[/QUOTE]

Tämä vähintään täytys tietää kaikkien lääkkeistä:
Lääkkeitä käytetään väärin – ethän tee näitä virheitä? - Studio55.fi

Eipä niitä mokia millään maitohappobakteerilla korjata.

ohhoh
Kuvateksti siellä oli kyllä piilomainontaa, vaikka reseptilääkkeiden mainonta on kiellettyä. Olennaisinta asiaa ei kukaan kerro edes apteekissa, jos kysyy:
"...Lääkelaitoksen ilmoituksen mukaan apteekkien lääkkeistä 650 on valmistettu geenitekniikkaa käyttäen. Vitamiinien valmistuksessa menetelmä on myös yleinen. Mitään merkintää näissä ei ole. USA:ssa gm-kasvit sekoitetaan tavallisiin, eikä seurantatutkimuksia ole. Jos vaikutuksia on, niiden aiheuttajan todistaminen on todella vaikeaa."
Liisa Kuusipalo HS 20.8.2007

ohhoh
Kuvateksti siellä oli kyllä piilomainontaa, vaikka reseptilääkkeiden mainonta on kiellettyä. Olennaisinta asiaa ei kukaan kerro edes apteekissa, jos kysyy:
"...Lääkelaitoksen ilmoituksen mukaan apteekkien lääkkeistä 650 on valmistettu geenitekniikkaa käyttäen. Vitamiinien valmistuksessa menetelmä on myös yleinen. Mitään merkintää näissä ei ole. USA:ssa gm-kasvit sekoitetaan tavallisiin, eikä seurantatutkimuksia ole. Jos vaikutuksia on, niiden aiheuttajan todistaminen on todella vaikeaa."
Liisa Kuusipalo HS 20.8.2007
C.Sundqvist kirjoittaa blogissaan statiineista:
"Sairasta touhua!

Miksi vanhuksille määrätään massiivisesti esim. statiineja, vaikka tutkimustulokset osoittavat yksiselitteisesti ja kiistatta, että korkea kolesteroli ei ole heillä sydäntautien riskitekijä. Ne vanhukset joilla on korkeimmat kolesteroliarvot elävät pisimpään, kliiniset tutkimukset osoittavat ettei statiineista ole vanhuksille mitään hyötyä ja mitään tutkimustuloksia statiinien haitoista vanhuksilla ei ole koskaan julkaistu (minkähän vuoksi)? Moni on kysynyt tätä asiantuntijoilta useita kertoja, mutta kukaan ei ole koskaan vaivautunut kommentoimaan asiaa sanallakaan. Lääkealan asiantuntijat ovat kansallinen häpeäpilkku!"

D-vitamiinin yliannostusoire oli vielä muutama vuosi sitten sydänpysähdys, mut kun on tarpeeksi monta erilaista nappulaa ottanut, kukaan ei pysty selvittämään syytä. Mut jos oli alkoholia veressä, siitähän se ainakin johtui. Siksi ei pidä ottaa sitä vähääkään.

"paula"
C.Sundqvist kirjoittaa blogissaan statiineista:
"Sairasta touhua!

Miksi vanhuksille määrätään massiivisesti esim. statiineja, vaikka tutkimustulokset osoittavat yksiselitteisesti ja kiistatta, että korkea kolesteroli ei ole heillä sydäntautien riskitekijä. Ne vanhukset joilla on korkeimmat kolesteroliarvot elävät pisimpään, kliiniset tutkimukset osoittavat ettei statiineista ole vanhuksille mitään hyötyä ja mitään tutkimustuloksia statiinien haitoista vanhuksilla ei ole koskaan julkaistu (minkähän vuoksi)? Moni on kysynyt tätä asiantuntijoilta useita kertoja, mutta kukaan ei ole koskaan vaivautunut kommentoimaan asiaa sanallakaan. Lääkealan asiantuntijat ovat kansallinen häpeäpilkku!"

D-vitamiinin yliannostusoire oli vielä muutama vuosi sitten sydänpysähdys, mut kun on tarpeeksi monta erilaista nappulaa ottanut, kukaan ei pysty selvittämään syytä. Mut jos oli alkoholia veressä, siitähän se ainakin johtui. Siksi ei pidä ottaa sitä vähääkään.
Hei, tuo ohjelma löytyy nyt ylen arkistosta:
Kolesterolipommi | El

uijuijui
Eli viina ja v-Pen kuuria ei kannata yhdistää? nimittäin täällä olisi yksi joka joutuis viettämään syyslomareissut ilman alkoholia, mutta lukemani mukaan kohtuullinen käyttö ja miedot + v-Pen kuuri sopisivat yhteen jos muistan ottaa lääkkeet säännöllisesti enkä purjois ulos, eikä kyllä tapana olekkaan?

hohhoijjaa
Vanha ketju mutta vastaan silti ;) Eikö aikuinen ihminen nyt yhtä vitun vappua voi olla ilman viina kun kerran on lääkekuurilla=kipeä.
Ota seuraavana viikonloppuna niin pää täyteen että saat sen verran kovan krapulan jotta muistat sen vielä vuosienkin päästä.

Yhteistyössä