Kehtaisitko lähteä laivalle kumisaappat jalassa? (toki vaihtokengät laivalle mukaan)

• Viestiketjun aloittaja juntti
  • Ensimmäinen viesti
juntti
Kun vettä sataa kaatamalla,hitto,just kun pitäis lähteä laivalle ja silloin kun tullaan Ruotsiin,niin sama juttu silloin siellä,vettä tulee...

Ottaisin tietty laivalle jotkut kivat pikkukengät,mitkä vaihdan heti laivassa,mutta että kehtaisitko mennä laivalle lantsareissa?

siismitä
Kun vettä sataa kaatamalla,hitto,just kun pitäis lähteä laivalle ja silloin kun tullaan Ruotsiin,niin sama juttu silloin siellä,vettä tulee...

Ottaisin tietty laivalle jotkut kivat pikkukengät,mitkä vaihdan heti laivassa,mutta että kehtaisitko mennä laivalle lantsareissa?
Öö, siis että sinua hävettää kulkea (kauheassa tungoksessa, jossa ketään ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä muilla on päällä) se pieni matka terminaalista hyttiin kumisaappaissa? Onhan noita hai-saappaita kaupungilla kulkevilla, vaikka ei edes sataisi, joten en ymmärrä, mitä kehtaamista tuossa oikein on.

Okaba
Miksei, mulla ei muita kenkiä itse asiassa tällä hetkellä olekaan. Mutta mikset hanki sellaisia nilkkamallisia kauniita kumppareita, jos tarvii miettiä voiko jossain käyttää vaikka keli vaatisi?

Me mentiin tammikuussa Reinoilla laivalle :D Mulla ja kälyllä oli pinkit ja miehellä ja kälyn miehellä oli Ponssen keltaiset :) Eikä juuri kukaan edes katsonut, muutamat huomautteli kavereilleen, mutta yleisesti ottaen kukaan ei kiinnittänyt huomiota, vaikka ne loisti silmille määrällään :)

Vierass
Jos kumisaappaat ovat tarpeen, niin toki laittaisin ne jalkaan ja vaihtaisin kengät laivalla. Mistään hienostelukumppareista en tykkää, vaan kumppareiden pitää olla kunnon kumpparit.

Yhteistyössä