säpäle harmaana
Kuten tuossa jo joku aiemminkin mainitsi, minäkin luulen, että noiden työvuorotoiveidenkin rajoittaminen on todennäköisesti reaktio siihen, että niitä tulee nykyisellään ihan liikaa, eikä vain sellaisiin välttämättömiin juttuihin. Ihan varmasti niitä toiveita voi esittää oikeasti perustelluista syistä useamminkin.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30316920:Ap:han sanoi, että saa esittää vain yhden (1) työvuorotoiveen kuukaudessa (1), ja että toive tulee esittää viisi (5) viikkoa ennen toiveen ajankohtaa. Jos se ainoa työvuorotoive menee vaikka sen takia, että on toivonut tentin takia jonkun päivän vapaaksi, niin ap:ko ei mielestäsi saisi tehdä seuraavan kuukauden aikana mitään, koska esim. teatterissa käynti ei ole esimiehen mielestä tärkeää ja vaikka vaihtokaveri työpaikalta löytyisikin tuon työvuoron ajaksi?
Onneksi tosiaan itse teen nykyään päivätyötä, en vain yksinkertaisesti kestäisi, jos esimiehenäni olisi tuollainen idiootti
Ja lopeta jo tuo teatterijankkaus. Olen jo monen monta kertaa selittänyt, miten teatteri toimii ja miten sinne halutessaan pääsee, vaikka olisikin työvuorolistan mukaan töissä.