Ketkä palstalaiset valitsisit Vain Elämää - Kaksplus Styleen?

• Viestiketjun aloittaja Aloittajah
  • Ensimmäinen viesti
Aloittajah
Ketkä 7 palstalaista tahtoisit nähdä Vain Elämää - Kaksplus Stylessä? Ohjelmassa vietettäisiin yksi päivä kunkin palstalaisen kotona ja kukin palstalainen järjestäisi haluamansalaista ohjelmaa ja tarjoaisi haluamansalaista ruokaa vieraille.

Minä tahtoisin nähdä:
mies1
krut
RättiVäsynyt
Echo
RähinäReeta
HappyGirl91
Milanna85

"Samu"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30317466:
Minä katson Vain elämää musiikin takia. En usko kenenkään palstalaisen kiekuvan niin kauniisti, että viitsisi kuunnella.
Ihan kysymys vaan: Miten kukaan jaksaa katsella/kuunnella sellaista "musiikkia"? Cheek feat. Jonne Aaron? mmmm...

Aloittajah
Eiks tuossa ole jo Neljän tähden illallistakin jo mukana?

Mä haluaisin nähdä Neljän tähden illallisessa sen kun Ratti Väsynyt kokkaa Päättömälle. :D
Toki tän olisi voinut siihenkin tapaan kehitellä. Tälläisessä haluisin nähdä ex-Professional Grieferin (NYT EN KUOLLAKSENIKAAN MUISTA SEN UUTTA NIKKIÄ), RättiVäsyneen... Keittiönoidan ja mies1.

[QUOTE="sipsi";30317571]Mie voisin itkeä :) Oon niin herkkä itkemään nykyään, jotta muut voisi keskittyä laulamaan - minä hoitaisin kyynelpuolen[/QUOTE]

Minun illasta et haluais lähteä pois ollenkaan, nyyhkyttäisit autossakin vielä kameroille "se kaurapuuro rasvattomalla maidolla oli niin hyvää ja häppäri tavallaan tunsi kaikkien lapset ja tiesi vastaukset kaikkiin kasvatuspulmiin". No elä huoli, antaisin käyntikorttini ja voisit pirauttaa sitten kun taas mieltä askarruttaisi joku.:kiss:

"sipsi"
Minun illasta et haluais lähteä pois ollenkaan, nyyhkyttäisit autossakin vielä kameroille "se kaurapuuro rasvattomalla maidolla oli niin hyvää ja häppäri tavallaan tunsi kaikkien lapset ja tiesi vastaukset kaikkiin kasvatuspulmiin". No elä huoli, antaisin käyntikorttini ja voisit pirauttaa sitten kun taas mieltä askarruttaisi joku.:kiss:
Kuulostaa hyvältä :)

[QUOTE="sipsi";30317613]Kuulostaa hyvältä :)[/QUOTE]

Tuokaa kumminkin omat juomanne, talo pystyy tarjoamaan vain rainbow sidukkaa ja kaljat :/ Näkkileipää puuron lisäksi. Kai työ voitte taxin maksaa baariin? En oo pummi vaan opiskelija:xmas:

no eihän
Tuokaa kumminkin omat juomanne, talo pystyy tarjoamaan vain rainbow sidukkaa ja kaljat :/ Näkkileipää puuron lisäksi. Kai työ voitte taxin maksaa baariin? En oo pummi vaan opiskelija:xmas:
kuin baari vähän itseluottamusta nyt peliin :) kai tiedät että ö ölvi ja näkkileipä on liian sekopäinen yhdistelmä ja siis puuroon nyt ainakin mansikoita suklaalla ni johan natsaa.

ja jos nyt ei dj taidot riitä niin eikös sitä kävellen mennä niin voi sitten laulaa sydämmesä pohjasta ku taksissa jso taphtuis lennettäis kuitenkin pellolle.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä