The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sie oot ihana :D :kiss:

Hankala mutta niin ihana :kiss:

Huomenna viimeistään lääkärille!
Sitä tiiä jos vaikka siltä reissulta löydät vielä sen Miehenkin sua hoitamaan ja hoivaamaan ja perääs kattomaan. Sä niin tarttet semmosenkin.

Mutta tämän asian kanssa et enää leiki. !!
Kai se on pakko sitten...nytkin sattuu niin et melkeen itku tulee.Mitenkään päin ei ole hyvä olla.

Kai se on pakko sitten...nytkin sattuu niin et melkeen itku tulee.Mitenkään päin ei ole hyvä olla.
Sulla on pitkä yö edessä :hug:. Mutta kannattaako oikeesti lähtee koko yötä kattomaan, että mitenkä koviksi ne kivut äityvätkään :hug:? Saati että vielä aamulla miettisit, menisitkö lääkäriin vai et...

Mikä on se taikasana tai se kivun määrä että se saa sut liikkeelle? Mä olen oikeesti susta huolissani. Päivystyksestäkin kun saa apua tuohon...

kyllä mä nyt aamuun asti kestän,kestin mä viime yönkin. muutenkin kauhee kynnys mennä. soitan aamulla.
Jos sä fiksu olet, sä menet sinne päivystykseen nyt aikuisten oikeesti. Ei tarttis kipuilla enää ollenkaan, kun ne antais sulle tilanteeseen sopivaa kipulääkettä. Saisit nukutuksikin sitten ja pääsisit heti tutkittavaksi, kun on akuutti kiputila päällänsä :hug:

Selitykset pois nyt nainen. Oma terveys on oma terveys, siitä kannattaa pitää kiinni.

"Samu"
Jaa, jos sattuu pahasti, niin suosittelen sitä päivystystä. Mutta jos ei mee niin sitten ei mee, minkä sille voi.
(Itsekin olen tyhmäillyt esim. murtuneen varpaan ja borrelioosin kanssa. Helpommin olis mennyt, jos olisin vaan hakenut apua samantien)

Vaan mie kömmin nyt nukkumaan. Ja vielä kerran Tinku. Et saavuta mitään sillä, että menisit vasta aamulla. Korkeintaan yhden kivuliaan yön lisää : / :hug:. Joten menisit nyt samantien vain päivystykseen.

Öitä kaikille :kiss:.

Se kipu tulee ja menee ja nyt taas on helpompi.Meen nyt nukkumaan tai koittamaan jos sais pari tuntia nukkuttua ja soitan aamulla.olen väsynyt.
ootte ihania kun potkitte perseelle ja huolehditte mutta olen jästipää enkä lähde istumaan päivystykseen.Soitan aamulla ajan ja menen sitten.
nyt menen koittamaan miten käy. olette ihania:kiss: hyvää yötä:)

Se kipu tulee ja menee ja nyt taas on helpompi.Meen nyt nukkumaan tai koittamaan jos sais pari tuntia nukkuttua ja soitan aamulla.olen väsynyt.
ootte ihania kun potkitte perseelle ja huolehditte mutta olen jästipää enkä lähde istumaan päivystykseen.Soitan aamulla ajan ja menen sitten.
nyt menen koittamaan miten käy. olette ihania:kiss: hyvää yötä:)
Kyllä. Jästipää ja jäärä olet. Ihanakin mutta se jäärä. Koeta saada edes jotenkin nukutuksi :kiss:

Rakas olet. Öitä.

Huomenta mussukat! :wave:

Ja Tinku, ei sit oo mikään selitys ettei enää koske niin kovin vaan meet lekuriin piste. Saata ainaki kipulääkityksen ja tiedon siitä ettei se oo mikään googletettu kauhukertomus

IhQ
Huomenta!

Ja samaan kuoroon liityn miekin; miks ihmeessä kuuntelet tommosia kipuja ja varsinkin lueskelet jotain nettidiagnooseja kun oikeeseen lääkäriinkin vois/pitäis mennä?? :hug:

Jos pojastani sattuu joskus tulemaan jonkun sortin aktivisti, hän voi sanoa heränneensä intiaanien ihmisoikeustilanteeseen jo nelivuotiaana. (Pistin äsken tulemaan vähän Manu Chaoa, ja tyypin ilme herätessään oli aika priceless, kulmakarvat viidellä mutkalla, mitä tämä on???)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä