määhän sanoin vaan että mulla on sitäälä sitten lesoo siellä tuoksuines:stick:
määhän sanoin vaan että mulla on sitäälä sitten lesoo siellä tuoksuines:stick:
hmphmäähän sanoin vaan että mulla on sitä
Vähän auottiin solmuja taas.Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30275390:Uuuhla-laa
Ihana kuulla :hug:Vähän auottiin solmuja taas.
ja nyt kun pääsitte alkuun niin jatkatte samaan malliinVähän auottiin solmuja taas.
kaikissa autoissa on vikojaja mää tuun hulluks noiden autojuttujen kanssa...olis edes joku vaikka 3kpl joista pitäs valita niin helpottais valintaa kummasti. oon googlaillu eri autojen vikalistoja ja kaikissa tietty jotain mutta mistä mä sitten tiedän että mikä on ns.hyvä vika ja mikä huono...Argh!
ooksä joku wannabe-Masa?määhän sanoin vaan että mulla on sitä
jepooksä joku wannabe-Masa?
ja aina olet valmis jakamaan kasseistasijep
mutta mulla on vaan yks asiakas
niin on mutta kun tietäs mitä vikoja pitäs vältellä. on tää auton osto hankalaa.kaikissa autoissa on vikoja
Mitä kriteereitä löytyy siihen autoon? Vuosimalli, hinta, teho, koko, yms?niin on mutta kun tietäs mitä vikoja pitäs vältellä. on tää auton osto hankalaa.
sama täällä, kuivausrumpu huutaa kun on pakko saada aamuksi töihin tietyt vaatteetKaikkien pesukoneiden yliluutnantti täällä moi! Koneet rullaa ja pariksi tunniksi tässä vielä kaitsemista. Mies nukahti muksun kanssa kesken iltasadun.
nopee ja näppärä ja pitkiin ajoihin hyvä.2010-2011-> Pitää olla lyhyt perä(et on helppo peruuttaa) ja sen sellasta. Hintaa ei ole mietitty loppuuna asti. Mut siis suht uus pitäs olla joten eihän ne ihan halvimmasta päästä sit ole.Mitä kriteereitä löytyy siihen autoon? Vuosimalli, hinta, teho, koko, yms?
nissan kaskai tonnikuussatasella tieselin konneellanopee ja näppärä ja pitkiin ajoihin hyvä.2010-2011-> Pitää olla lyhyt perä(et on helppo peruuttaa) ja sen sellasta. Hintaa ei ole mietitty loppuuna asti. Mut siis suht uus pitäs olla joten eihän ne ihan halvimmasta päästä sit ole.
varmaan on hintaakin mukavastinissan kaskai tonnikuussatasella tieselin konneella
sinähän sanoit että lompsa on lyönnissävarmaan on hintaakin mukavasti
Nyt tekis mieli vetää iltakalja, sen verran alkaa ärsyttää tuo tentti materiaali...Iltakahvia, anybody?
Purista perseellä.Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30275606:Nyt tekis mieli vetää iltakalja, sen verran alkaa ärsyttää tuo tentti materiaali...
mitä tarkoittaa lyönnissä?sinähän sanoit että lompsa on lyönnissä