Siulla kasvaa siis hiukset kanssa vikkelästi.Mulla se kyllä pysyi silleen ihan hyvin, kun on myös luonnostaan vähän punertava tukka. Mutta kun se juurikasvu alko näkyä jo parissa viikossa.
Siulla kasvaa siis hiukset kanssa vikkelästi.Mulla se kyllä pysyi silleen ihan hyvin, kun on myös luonnostaan vähän punertava tukka. Mutta kun se juurikasvu alko näkyä jo parissa viikossa.
Ootko kokeillut sävyttävää shampoota?Punainen pysyy huonosti hiuksissa.
Mulla ei tuu koskaan juurikasvua. Väri ainaa haalistuu hiuksista vähitellen. Oli sitten mikä tahansa väri kyseessä.
mitäs iloa siitä mulle on:stick:mulla olis :saint:
On kerran ollut kauan sitten. Silloin kun oli pun hiukset. Ehkä se vähän pidensi värin kestoa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30272939:Ootko kokeillut sävyttävää shampoota?
ei mitään, sorrymitäs iloa siitä mulle on:stick:
tolleen sit pidä heilutella nenän eessäei mitään, sorry
oot oikeessa, laitan nakinpätkän takasin housuihintolleen sit pidä heilutella nenän eessä
Kyllä ne aika nopsaan kasvaa, paitsi silloin kun haluais :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30272937:Siulla kasvaa siis hiukset kanssa vikkelästi.
eiku hk:n sinisenoot oikeessa, laitan nakinpätkän takasin housuihin
Banaanihan sillä on.eiku hk:n sinisen
Niin just :kieh:.Kyllä ne aika nopsaan kasvaa, paitsi silloin kun haluais :xmas:
ai niin..sotki mun ajatukset tolla nakillaBanaanihan sillä on.
Mulla tulee noistakin juurikasvu. En tiedä, pitäisikö tällä hetkellä sävyttää uudestaan vai antaa kasvaa oman värin takaisin. Sävytin heinäkuussa yli kymmenen vuoden tauon jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30272939:Ootko kokeillut sävyttävää shampoota?
Sävytteet haalistuu mulla viikossa parissa. Pitä olla aina kestoväri että pysyy vähän pidempään.Mulla tulee noistakin juurikasvu. En tiedä, pitäisikö tällä hetkellä sävyttää uudestaan vai antaa kasvaa oman värin takaisin. Sävytin heinäkuussa yli kymmenen vuoden tauon jälkeen.
Sävyttävää shampoota käytetään vaikka joka kerta kun pesee hiukset.Mulla tulee noistakin juurikasvu. En tiedä, pitäisikö tällä hetkellä sävyttää uudestaan vai antaa kasvaa oman värin takaisin. Sävytin heinäkuussa yli kymmenen vuoden tauon jälkeen.
Muoks. Vai ajatellaanko me nyt eri tuotteita? Mulla on termit vähän hakusessa. Mä siis sävytin sellasella "kestää XX pesua" systeemillä.
mulla on ns verikulli joten nakinpätkä on just nyt kuvaavampi sanaeiku hk:n sinisen
Okei eli eri tuote sitten kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30273017:Sävyttävää shampoota käytetään vaikka joka kerta kun pesee hiukset.
piti kysymäni juuri samaaMikä ihme on verikulli
Mä muistelen, että silloin vuonna miekka ja kivi tuosta sävytteestä oltais käytetty nimikettä "sävyteshampoo", kun on sellaista vähän vaahtomaista levitettävää ja sisältää muistaakseni myös shampoota. Voin kyllä olla totaalisen väärässä, koska tämä taisi olla nyt elämäni kolmas tai neljäs kerta, kun olen mitään väriä hiuksiini laittanut.Mä puhuin hiusväreistä en shampoosta. On sävyttävää väriä ja kestoväriä. Vai onko se sävyttävä nykyään kevytväri?
No eiks ton logiikan mukaan nakki ole sit lihakulli ja mustamakkara verikulli?kullejahan on kahta sorttia, on verikullit ja lihakullit
verikulli paisuu paljon erektiossa mutta lihakulli on lähes samankokoinen velttonakin
jaa-a, empä tiiäNo eiks ton logiikan mukaan nakki ole sit lihakulli ja mustamakkara verikulli?