Olen aikuinen ja ihan tärähtänyt Duploihin....

• Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti
"zxc"
En tiedä onko tällä sairaudella nimeä, mutta se on hulluuden ja hamstramisen välillä :D.
Leikkin lasten ka vaikka kuinka paljon niillä, tykkään järjestellä niitä (vaikkka koko koti on kuin kaaos). Seuraan tarjouksia ja kirppareita ja ostan niitä halvalla.
Jos "saisin päättäää" niin meille tulisi Duplo-huone, jossa ne olisi hienosti järjestyksessä ja erikoisosat vaikka vetriinissa, ja muksuilta olisi pääsy kieletty :)))).
Oikeeasti, olen 30v ja ihan hulluna niihin, pikku legot ei kiinnosta olleenkaan.
Miten kauan niitä kehtaa vielä pyydellä sukulaisita lapsille lahjoiksi...ääääh?

Muita? Perustetaanko Duplo-ketjut niin voidaan laittaa kuvia erikoisosista tai löydöistä? :DDD

jo ose n ärsyttävää
No en nyt keräilemällä kerää mutta mielipiteeni on että niitä pitää olla paljon. Siinä saa sitten rauhassa rakentaa, eikä tartte pelätä että palat loppuu kesken :wave:
jossain leikkipuistoissa tai niissä boxeseissa mitä laivalla niitä tosi isoija muovi leegoja siis 20 kertaa isompia ku dublot n iaina loppuu ennen kattoa palat :(

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30265497:
Joo.. se on kriisin paikka :p
Melkein joutuu mennä ostamaan samantien lisää...:whistle:
Kieltämättä. Sitten siellä leikkihuoneen lattialla vielä viihtyy itsekkin paremmin, kun saa luovasti rakentaa ilman kinaamista lapsen kanssa muutamista harvoista palikoista. Mun suosikki uusimmista paloista on vuohi :)

• Tykkää
Reactions: Äidin blogi
vvsd
Kieltämättä. Sitten siellä leikkihuoneen lattialla vielä viihtyy itsekkin paremmin, kun saa luovasti rakentaa ilman kinaamista lapsen kanssa muutamista harvoista palikoista. Mun suosikki uusimmista paloista on vuohi :)
menee se välil överiks ja haluisin vaan ite rakentaa unohtaen muut :(
en oo kyl ite niin hirveesti noihin dubloihin perhetyny tai on niitäö muutama mut palikoita varmastikkin lisää et voi rakentaa linnoja ja nakella niitä sitten jollain kuumailmapallonkin vois raknetaa jöttikoossa :D

"Laalaa"
Duploilla on ihan kiva rakennella lapsen kanssa, mutta muuten mulla on niihin neutraali suhde. Tiedän kuitenkin tunteen, koska mä RAKASTAN laittaa lapsen Barbien hiuksia, letittää ja kammata :D Pestaudun aina kampaajaksi Barbieleikkeihin ja voin mä niitä muutenkin laitella, siis ilman lastakin :) :)

Aikuinen on terve kun se leikkii, eikös se niin mennyt.

• Tykkää
[QUOTE="Laalaa";30265644]Duploilla on ihan kiva rakennella lapsen kanssa, mutta muuten mulla on niihin neutraali suhde. Tiedän kuitenkin tunteen, koska mä RAKASTAN laittaa lapsen Barbien hiuksia, letittää ja kammata :D Pestaudun aina kampaajaksi Barbieleikkeihin ja voin mä niitä muutenkin laitella, siis ilman lastakin :) :)

Aikuinen on terve kun se leikkii, eikös se niin mennyt.[/QUOTE]

Nooooo..mä leikin niilläkin..mut en vielä oo leikkiny yksin.. onneksi:whistle:

[QUOTE="huutonet";30265533]Aloittaja, huuto.netissä olis sulle iiiso paketti duploja.[/QUOTE]

Sieltähän minäkin alkukesällä satsin huusin. Harminpaikka, kun kaivinkoneesta puuttui kauha, mites sillä sitten kaivellaan...

"laalaa"
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30265653:
Nooooo..mä leikin niilläkin..mut en vielä oo leikkiny yksin.. onneksi:whistle:
Mä joskus laitan yksinkin, mutta puolustukseksi en ole aloittanut leikkiä koskaan itse, lapsi on vain häipynyt siitä. Ja mä keskityn vain tekemään kampauksia ja pukemaan (siis itsekseni, lapsen kanssa kyllä leikinkin niillä) :)

• Tykkää
[QUOTE="laalaa";30265677]Mä joskus laitan yksinkin, mutta puolustukseksi en ole aloittanut leikkiä koskaan itse, lapsi on vain häipynyt siitä. Ja mä keskityn vain tekemään kampauksia ja pukemaan (siis itsekseni, lapsen kanssa kyllä leikinkin niillä) :)[/QUOTE]
:D

Yhteistyössä