"..."
On ruvennut pelottamaan mua toden teolla. Kaikilla on pieni ikäero, kaikki tulee olee alle 4vuotiaita. Kokemuksia?????
Hyvin huonosti! Mutta parasta pienessä ikäerossa on se että pian ne kaikki ovat niin isoja että käyvät kerhossa tai muualla ja sit on edes vähän omaa aikaa. Muistan pitäneeni laatuaikana sitä, kun kaksi vanhimpaa olivat päiväkerhossa ja kuopus oli nukahtanut autoon ja itse nautin sen reilun tunnin uudesta aikakausilehdestä autossa lukien. -Tai sitten torkahdin itsekin toviksi.ihanaa kuulla entä miten olet saanut omaa aikaa, luettua kirjoja, käytyä jumpassa tms?? Kokemuksia muiltakin kiitos
hah haista sinä nyt paska. mun elämä on mun elämä, enkä kaivannut kommentteja mun ratkaisuistani. on sitä hullumpiakin kombinaatioita olemassa, esimerkiks että on neljä pientä lasta ja kaikki eri isille ja sitten odottaa viidettä joka on neljännenkin lapsen isä mutta ei ole enää hänen kanssa yhdessä vaan on raskausaikana löytäny jonkun uuden.aika nopeeta toimintaa, kun edelliset alle 3vuotiaita ja vielä eri äijän kanssa.. mieti nyt kahdesti..
Kommenttejahan sä täällä nimenomaan kalastelit. Ei kannata tehdä aloituksia tänne, jos et kaikkien vastauksia kestähah haista sinä nyt paska. mun elämä on mun elämä, enkä kaivannut kommentteja mun ratkaisuistani. on sitä hullumpiakin kombinaatioita olemassa, esimerkiks että on neljä pientä lasta ja kaikki eri isille ja sitten odottaa viidettä joka on neljännenkin lapsen isä mutta ei ole enää hänen kanssa yhdessä vaan on raskausaikana löytäny jonkun uuden.
elä ja anna toisten elää!!
Pyysin kommentteja kolmesta lapsesta ja kokemuksista, en mielipiteitä mun elämän ratkaisuistaniKommenttejahan sä täällä nimenomaan kalastelit. Ei kannata tehdä aloituksia tänne, jos et kaikkien vastauksia kestä