Endometrioosista en tiedä mitään, mutta kipuihin voit ottaa kurkumaa, eikä kipulääkkeitä. Sitäkin saa nykyään jauhettuna ja luomuna
Endometrioosista en tiedä mitään, mutta kipuihin voit ottaa kurkumaa, eikä kipulääkkeitä. Sitäkin saa nykyään jauhettuna ja luomuna
Glyfosaatti on se, mitä soijassa on liikaa jääminä ja siksi kaikki, minkä kasvatuksessa sitä on käytetty, ei sovi. Myrkkyähän se onkin, eikä millään muuksi muutu. Viljan suorakylvössä on paljon mykotoksiineita ja niitähän crohnikko ei siedä ollenkaan. Mutta onneksi ilman viljaa pärjää ihan hyvinhttp://ekoodit.fi/E426/soijapapuhemiselluloosa/
Soija on aina muuntogeenistä, jos ei ole luomua. Tiesitkö, että sitäkin on koodattuna ihan missä vaan?
Munuaisvaivat ilmenevät myös selkäkipuna.
Munakkaat ovat helppoja ruokia ja maistuvat lapsillekin. Niihin täytyy vaan raaskia ostaa luomukananmunat ja oikea kerma, jossa ei ole karrageenia E407. Sellaisen voit syödä vaikka joka aamu, kunhan et pilaa sitä millään aromisuolalla tai pansuolalla tai maustesekoituksella, jossa on glutamaatteja.
Eiku muistin juuri, että tämä asia on jo 10 vuotta vanha ja se olis pitänyt tiedottaa kaikille sairaille, terkkareille, päättäjille, lääkäreille ym:Alkuperäinen kirjoittaja hyvää yötä!;30254700:^nyt se alkoi taas keskustella itsensä kanssa :O
Sori, en huomannut mulle esitettyä kysymystä.Mikäs sua natriumglutamaatissa pelottaa? =)
Mitä suolaa olet käyttänyt? Maldon on monen mielestä parastaKiitos tsempeistä! Kai tää taas jossain vaiheessa helpottaa.
Niin ja kolme vuotta sitten kun oli edellinen tosi paha kausi, kysyin avanteen mahdollisuutta, mutta ei semmosta mulle luvattu. Ja siinäkin vaihtoehdossa tosiaan hirvittäis mahdolliset tulehdukset ja kiinnipysymisongelmat.
Ihana, aiheutti täällä päässä kunnon naurut . Paulamummua (-mummoa?) yhtään väheksymättä, melkoista hippihuuhaata on jutut välillä. Pitäisikö alkaa elää pelkästään happea hengittelemällä kuten se ihmis-Barbie mikä lie Victoria..?
Eiköhän tuo korvien väli -tauti ole osoitettu paulamummulle, joka jaksaa täällä päivästä toiseen samoja copy-paste-spämmäysviestejään lähetellä, oli sitten kyse ihan mistä asiasta vaan.Lääkäreiden on hyvin helppo laittaa kaikki vaikeasti diagnosoitava korvien väli -taudiksi ja tarjota siihen pillerihoitoa. Ei sen näin pitäisi olla.
Näin. Diagnostista on myös että hän ei edes huomaa....Eiköhän tuo korvien väli -tauti ole osoitettu paulamummulle, joka jaksaa täällä päivästä toiseen samoja copy-paste-spämmäysviestejään lähetellä, oli sitten kyse ihan mistä asiasta vaan.
Mut katso se VIDEO arkistosta.Katsohan sinäkin se ohjelma Spotliht ylearkistosta: Fosfat i maten.
Et tiedä kai tätä:
Mest fosfat i billigt kött och smältost | Samhälle | svenska.yle.fi
Tuosta se logiikka alkaa, mutta aika kamalaa on, jos noita joku puolustelee:-(
Syönkin tästä lähin pussillisen kurkumaa Tramalin sijaan. Pakkohan sen on toimia kun Paulamummu ja Magneettimedia niin sanoo. opcorn:Ihana, aiheutti täällä päässä kunnon naurut . Paulamummua (-mummoa?) yhtään väheksymättä, melkoista hippihuuhaata on jutut välillä. Pitäisikö alkaa elää pelkästään happea hengittelemällä kuten se ihmis-Barbie mikä lie Victoria..?
Aloittajalle iso hali! Tuli mieleen, että voisit kokeilla ruoansulatusentsyymejä. Mulla auttavat syömisen jälkeiseen kipuiluun ja turvotukseen todella hyvin.
Onko niissä riisikakuissa jotain maustetta? Ne ei käy, vaan täytyy olla niitä luomukakkuja, muuta ei kannata kokeilla.Rasvaiset ruuat ei sovi.
Tota riisiä oon alkanu täs kans epäillä mutta kun en tiedä enää että mitä keksin sen tilalle. Oon siis syöny riisikakkuja leivän sijasta jo pitempään. Ja tosiaan lämpöösenä ruokana on nyt ollu riisiä ja lihaa pari-kolme viikkoa. Pelkkää lihaakaan huvita puputtaa. Mut ku tuntuu ettei oikein kasvikset tai vihanneksetkaan sovi..
Ja varmaan tiesit, että kefalosporiinit aiheuttavat crohnin tautia? Niitähän käytetään eläintenkin lääkityksessä ja siksi niitä jäämiä voi olla jäljellä- Punainen liha tosin voi tarkoittaa nitriittilihaa - eikä nitriittejäkään herkkä maha siedä ollenkaan. Mutta rasvat täytyykin olla sellaista, missä ei ole soijaöljyä eikä maissiöljyä yhtään, kun se maissiöljy sisältää koisamyrkkyjäämiä ja soijaöljyssä on glyfosaattijäämiä eikä niitä kumpaakaan tarvitse ilmoittaa erikseen KASVIöljyissä.Olen huomannut, että laktoosin lisäksi minulle ei sovi sokeri, valkoinen vehnä eikä alkoholi, rasvainen ruoka ja punainen liha. Eli kevyt ruokavalio on paras.
Hippu, jos sut on tutkittu eikä mitään diagnoosia löydy, niin ruokavaliohoito.
Noin kymmenen vuotta sitten olin itse kuvailemassasi kunnossa ja tänä päivänä voin jo paljon paremmin.
Lisään vielä, että särkylääkkeet on pahaksi mun suolistolle. Ruoka tehdään yleensä itse raaka-aineista eli valmiita ruokia käytetään mahdollisimman vähän.