Saisikohan KÄSITYÖHAASTE tulta alleen?

Voi, kun olisi taitoja, niin osallistuisin. Tyydyn siis katselemaan teidän tuotoksia. Missä te ompelukoneen haltijat muuten pidätte ompelukonetta? Itsellä on vanha ompelukone ja kerran tai kaksi vuodessa se kaivetaan kaapista keittiön pöydälle satunnaisia korjauksia varten.
Voisiko toimia, jos Lundia-hyllyyn ostaisi ulkonevan hyllypalan? Olisiko siinä riittävästi tilaa toimia?
 
Voi, kun olisi taitoja, niin osallistuisin. Tyydyn siis katselemaan teidän tuotoksia. Missä te ompelukoneen haltijat muuten pidätte ompelukonetta? Itsellä on vanha ompelukone ja kerran tai kaksi vuodessa se kaivetaan kaapista keittiön pöydälle satunnaisia korjauksia varten.
Voisiko toimia, jos Lundia-hyllyyn ostaisi ulkonevan hyllypalan? Olisiko siinä riittävästi tilaa toimia?
Ei tarvita taitoa...tahto riittää ;)

Mulla koneet on aina esillä. Olen aivan liian laiska ihminen kaivelemaan koneita jatkuvasti esiin...ja piilottamaan taas sen jälkeen :D

Jokunen tovi sitten, ennen kuin ompeluinnostukseni räjähti käsiin, mulla oli koneet makuuhuoneessa, jonne olin tehnyt pienen ompelunurkkauksen:

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Ihana pieni (tuunattu) ompelunurkkaus

Nyt mulla on pieni, ihan erillinen ompeluhuone, sillä pieni nurkkaus ei enää riittäisi ompelutilaksi. Ja ompelukonepöytänä toimii 4 hengen ruokapöytä.

Uskon, että ulkoneva hyllypala on riittävä. Tokihan isompi on aina parempi, mutta jos sitten tarvetta isolle tilalle esiintyy, niin koneen voi sitten sillä kertaa siirtää vaikka ruokapöydän ääreen :)
 
HippuTAR
Mä vasta tänään sain työn alle noi korjattavat housut. Mulla on nyt vähän se ongelma että mulla ois miljoona juttua tehtävänä niin en oikein saa alotettua niistä yhtäkään. Mut jospa se tästä nyt lähtis. Joten osallistun sit seuraavaan.
 
Tässä taisi käydä nyt niin, että haaste ei saanut tulta alleen...osallistujia on aika...vähän :D

Pitäisikö laittaa vielä vähän jatkoaikaa? Jos HippuTARkin pääsisi sitten mukaan? Ja ehkä vielä joku muukin?
 
Pimpeli pompeli :wave: :D

...ähräystä ja suhrausta olis valamiina :snotty:...mutta mä en taija osata laittaa mitn kuvia mihinkään ja sitten toi rimakin ON niin hiien korkeella....

Mutta siis sätöstelty on koneen kans maan perusteellisesti ja lyhyellä ajalla - meni meinaa viikko ihan kuralle kotisankareitten järjestämistä harmaista hiuksista :headwall: :D - sanomiseksihan se tekeminen tais mennä enempi kuin varsinaiseksi tekemiseksi. Tulipahan vaan opittua, että meikäläisen kantsii tehdä ihan valmiiksi asti silloin kun aloitan, niin ei todellakaan tartteis sitten ajan päästä miettiä, että mitä kummaa olenkaan ajatellut tuostakin kangasläjästä tehdä :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
...jaa, joo - viikon lisäaika on mulle ihan passeli kans :). Ehdinpähän sitten kasvatella rohkeuttani eli pureskelen kynteni tärviölle kyynärpäitä myöten :D...ja varmaan hourupäissäni, kun toi kone nyt on tossa hollillansa esillä, saatan sätöstellä jotain lisääkin...

Riippuu tietenkin noista muista ohjelmatoimiston pyörittäjistä :D
 
HippuTAR
Viikko lisäaikaa on ok, mä lupaan siihen mennes saada jotain aikaiseksi.

Tietäskö kukaan halpaa kangaskauppaa netissä? Jos täs innostuis oikeen ompelemaan alusta alkaen noita housuja pojalle ku ei sille valmiina saa sopivia.
 

Yhteistyössä