Jaa ainakin Litukan paikallisjohtaja kerskaili että voisivat myydä vielä huomattavasti halavemmalla kuin nyt myyvät.Koska mietityttää jääkö ruoan/tuotteen valmistajalle yhtään mitään käteen kun noin halvalla myydään. Kertokaas se!!
Ja mua mietityttää jääkö sulle mitään kun et kerran litukassa asioi??Koska mietityttää jääkö ruoan/tuotteen valmistajalle yhtään mitään käteen kun noin halvalla myydään. Kertokaas se!!
Niin. Ässä ja Koohan kaatavat kaiken voiton suoraan tuottajalle.Koska mietityttää jääkö ruoan/tuotteen valmistajalle yhtään mitään käteen kun noin halvalla myydään. Kertokaas se!!
Vaikea käydä kun ovat satojen kilometrien päässä =)Ja mua mietityttää jääkö sulle mitään kun et kerran litukassa asioi??
saaSaako Lidlistä laktoositonta, rasvatonta maitorahkaa ja jugurttia? Entä laktoositonta, rasvatonta maitoa? Kanaa ilman marinaadia?
Asun Lappeenrannassa ja täällä Lidl on niin täynnä venäläisiä, etten jaksa niitten sekaan mennä. Joskus olen pikaisesti käväissyt, en kyllä löytänyt paljon mitään ostettavaa. Mutta suurin syy miksen mene, on venäläiset. Ja siellä tavarat oli tosi hankalasti laitettu, ei mitään logiikkaa.
Mutta noita muita ei? Ei mun sitten kannata sinne pelkän kahvimaidon takia lähteä.
Lidl säästää paljon siinä, että tavaroita ei hyllytetä. Ei mene turhia työtunteja siihen hommaan.Koska mietityttää jääkö ruoan/tuotteen valmistajalle yhtään mitään käteen kun noin halvalla myydään. Kertokaas se!!
On myös maustamatonta broileria. Laktoositon ja rasvaton jogurttikin taitaa olla valikoimassa.Mutta noita muita ei? Ei mun sitten kannata sinne pelkän kahvimaidon takia lähteä.
Muuhun jonninjoutavaan en ota kantaa, mutta leipä ja hevi ovat kyllä Lidlissä aivan varmastti kunnossa.Kuten moni jo maininnutkin, niin ainakin tämän kaupungin lidlin valikoima on huono. Sieltä ei saa rahkaa josta tykkäisin (lidlin oma on liian kirpeää), ei hyviä lihoja (melkein kaikki marinoituja :E), ei 100% ruisleipää, vihannes/hedelmäosasto on usein luokattomassa kunnossa, leivontatarvikkeet kioskin luokkaa jne jne. Helpompi käydä vain kerralla Prismassa, kuin ensin lidlissä ja sitten erikseen täydennysostoksilla.
Eikö se Leipäaitan ruisleipä ole 100%? Ne pienet pyöreet. Pirun hyviä ainakin on!Kuten moni jo maininnutkin, niin ainakin tämän kaupungin lidlin valikoima on huono. Sieltä ei saa rahkaa josta tykkäisin (lidlin oma on liian kirpeää), ei hyviä lihoja (melkein kaikki marinoituja :E), ei 100% ruisleipää, vihannes/hedelmäosasto on usein luokattomassa kunnossa, leivontatarvikkeet kioskin luokkaa jne jne. Helpompi käydä vain kerralla Prismassa, kuin ensin lidlissä ja sitten erikseen täydennysostoksilla.