Erittäin herkät liuskatesti ei tehneet mua hullua hurskaammaksi ja edelleen odotetaan veritestin tulosta. Mulla on kyllä olo, että ei se raskautta ole tämä. Olis kai se muuten jo näkynyt testissä :/
Rintatulehdusta pukkaa toiseen rintaan (lopetin imetyksen 1,5vk sitten) ja lämpö on koholla hiukan - 37C. Se voi olla joko tästä loppukierrosta johtuva tuo lämpötila tai sitten tisiaan siitä mahdollisesta rintatulehduksesta. Tiedä sitten.
nelHM sun tilanne on kyllä tosi kumma! Ja siinä sinisessä testissäkin minä nään jotain sellasta hailuraa toisen viivan paikalla.
Kyllä tässä usko menee noihin testeihin, mut liityn minäkin ihmettelijöiden joukkoon, että miten sitä ei voi vaan olla testaamatta!
Minä oon kirjaimellisesti himotestaaja ja vaikka mahdollisesti olen saamassa parin tunnin päästä tiedon veritestistä, niin mieli tekisi tehdä se digi, joka kaapista löytyy!
Ai niin, tuli mieleeni, että meidän apteekissa oli tupladigipakkaus 20e. Toisen tein jo pari iltaa sitten ja sain tuloksen ei raskaana... Ei vaan voi luovuttaa ennen kuin ne menkat tulee!
Tsemppiä !