Onko kivaa olla hienostorouva?n. 6000e/kk, en muista tarkalleen.
Sehän sinä olet. Ei tarvitse asua misään murjussa siellä amerikassa.Vai että hienostorouva.
Minkälainen asunto?n. 6000e/kk, en muista tarkalleen.
6000e/kk? mitä vittua, miten muka noin paljon maksaa? Millainen asunto ja missä?Ei, en sovi oikein muottiin. Enkä kyllä usko, että kovin moni nyt suostuisikaan viikon varotusajalla lennättää koko perhe Amerikkaan mihinkään murjuun asumaan. Tuolla 6000e/kk ei kyllä saada mitään ihan niin hienoa lukaalia, että voisi hienostorouvaksi kutsua.
Naurettava hinta oikeastaan, mutta niin nämä maksavat tällä alueella. Tähän ei olla jäämässä kun sopimus loppuu, mutta hinta tulee olemaan about samaa luokkaa...
Palo Altossa, ihan tavallinen asunto hyvällä alueella kylläkin. Ja mun moka toi euro.Alkuperäinen kirjoittaja siis hä;30214065:6000e/kk? mitä vittua, miten muka noin paljon maksaa? Millainen asunto ja missä?
Miten sä olet siellä tuntenut olosi turvalliseksi? Oletteko kauan asuneet ja kuinka kauan meinaaatte asua?Palo Altossa, ihan tavallinen asunto hyvällä alueella kylläkin. Ja mun moka toi euro.
Siis asutteko jenkeissä? Paljon on palkka jos vuokra on 4500 euroa?Palo Altossa, ihan tavallinen asunto hyvällä alueella kylläkin. Ja mun moka toi euro.