Yli 35-vuotiaiden kuvaketju!

  • Viestiketjun aloittaja aapeeee
  • Ensimmäinen viesti
saappaiden omistaja
Mitä se haittaa, jos sinulle tulee jämähtänyt kuva jostakin ihmisestä, koska useimmalle muulle ei kuitenkaan näytä tulevan? Kukaa muu ei täällä ole mieltänyt mainitsemiasi kenkiä tanttakengiksi.

Toiseksi kaikilla ei ole varaa, eikä edes olisi järkevää, vaikka olisikin varaa, uudistaa garderobiaan joka sesonki uudeksi. Nykyään painotetaan juurikin kestävän kehityksen tärkeyttä eli yritetään päästä kertakäyttökulttuurista eroon.
Juurikin näin. Saappaat on hankittu 10 vuotta sitten, vuonna -04 ja ei tarvitse kauaa hakea kaupoista kun samantyylisiä näkee. Minä en välitä näytänkö jämähtäneeltä jonkun random-ihmisen takia, en valitse vaatteitani ja kenkiäni miellyttääkseni vieraita ihmisiä ja ollakseni nykyaikainen.

Minulla on käytössä laukkuja, kenkiä ja vaatteita 40-luvulta tähän päivään saakka. Mulla saattaa joskus olla 40-luvun laukku, 50-luvun kengät, 60-luvun mekko, ja vuoden vanha takki. Olen ihan just sellainen kuin haluan. Työssäni käytän työasua, eli vapaa-aikanani pukeudun miten haluan. Lähimmäiseni hyväksyvät minut tällaisena kuin olen- tykkään kierrättämisestä ja olen intohimoinen kirppismyyjä ja -ostaja. Jos joku ei sitä ymmärrä, mitä sitten. Se on hänen asiansa, kuten minun pukeutumisensa on minun asiani.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
40+
Hyvä saappaiden omistaja, juuri näin! Mä veikkaan, että tuo kommentoija on aika nuori ja usein he ovat joko epävarmoja tai luulevat tietävänsä "kaiken" - totta puhuen, usein nuo ominaisuudet kulkevat käsi kädessä. Myönnän itsekin olleeni aika lailla tuollainen nuorena :D

Onneksi ikä tuo varmuutta :)

Hyvännäköinen olet ja tyylikäs!
 
No, jos tantat käyttävät rockhenkisiä kapeakärkisiä ja -korkoisia saappaita, niin ne ovat tanttasaappaat. Noissa on siis vetskareita yms. yksityiskohtia. Ja huvitti tuo mekonkin luonnehdinta pissismekoksi, ihan normaali ns pikkumusta, kirppikseltä mutta suht kallista merkkiä.

Nuo oli kuvausvaatteet, en noita saappaita ja mekkoa ikimaailmassa käyttäisi yhdessä julkisesti. Saappaita yleensä kapeiden farkkujen ja esim. biker-mallisen nahkatakin kanssa, ja mekkoa korkkareiden kanssa.

Mutta en minä yleensäkään ota vakavasti juuri mitään mitä täällä kirjoitetaan.
Mutta esim talvella jos käyttää mekkoa, pitää olla saappaatkin :)
 
saappaiden omistaja
Mutta esim talvella jos käyttää mekkoa, pitää olla saappaatkin :)
Joo tottakai. Mutta en noiden noitasaappaiden ja tuon minimekon kanssa kulkisi missään edes talvella, lähinnä vaan kotioloissa joskus sovittelen kaikenlaista. :-D On mulla sitten nahkasaappaita ja mekkoja erikseen talvikäyttöön tietysti. Ai hitsi, pitäisikin katsastaa huutis, jos siellä näkyisi kivoja saappaita... :)
 
De facto
Noin vieraasss:n tyylillä minimekkoon ja teräväkärkisiin hutsubuutseihin pukeutuneesta tulee mieleen, että hän on joko A) ilotyttö B) mauttomasti pukeutuva itäeurooppalainen tai C) epätoivoinen yh lähdössä juottolaan metsästämään munaa.
 
Blue
Nyt oli kerrankin ketju mihin minä voisin pärstäni laittaa jos näitä harrastaisin. Upeita naisia (ja onhan tässä vissiin ainakin yksi upea mieskin piipahtanut) on ne joiden kuvat ovat vielä tässä nähtävissä. :)
 
vieraasss/saappaiden omistaja
Noin vieraasss:n tyylillä minimekkoon ja teräväkärkisiin hutsubuutseihin pukeutuneesta tulee mieleen, että hän on joko A) ilotyttö B) mauttomasti pukeutuva itäeurooppalainen tai C) epätoivoinen yh lähdössä juottolaan metsästämään munaa.
Sorry, käytin kahta nikkiä täsäs ketjussa, kun en muistanut mikä eka nikkini oli.:-(

Mutta, kuten olen jo kertonut muutaman otteeseen, en noissa tamineissa ole koskaan mihinkään ihmisten ilmoille lähtenyt. En todellakaan koskaan. Kotonani usein sovittelen kaikenlaisia yhdistelmiä huvikseni. Täällä taitaa olla lukutaidotonta porukkaa. Aika yksinkertaistakin sen lisäksi...;-) Mut ei se mitään, ihan hauskaa täällä keskustella mun tyylittömistä kirppisvetimistä. Pitäisköhän pistää kuva vielä rohkeammista vetimistä, joilla lähinnä joskus viihdytän miestä, esim. mustista yli polven ulottuvista saappaista, tai kumisista stay up-sukistani...no en taida. :-D
 
Peyote
Joo tottakai. Mutta en noiden noitasaappaiden ja tuon minimekon kanssa kulkisi missään edes talvella, lähinnä vaan kotioloissa joskus sovittelen kaikenlaista. :-D On mulla sitten nahkasaappaita ja mekkoja erikseen talvikäyttöön tietysti. Ai hitsi, pitäisikin katsastaa huutis, jos siellä näkyisi kivoja saappaita... :)
Minusta noilla voisi ihan hyvin olla julkisella paikalla.
 
[QUOTE="yks vaan";30196254]Aapeen pointti on varmaan se, kun useissa kuvaketjuissa on vaan nuoria naisia, siis parikymppisiä, sitten ei vanhemmat kehtaa laittaa. mutta tuskin aloittaja pahastuu jos sinä laitat kauniit kasvosi (ja vartalosi) tänne? :)[/QUOTE]

Peyote kyllä ihmetteli sitä että joku ihmetteli että mitä pointtia on mun laittamassa kuvassa. Mutta muutoin olen samaa mieltä! Aina yksi nätti Peyote ketjuun kuvineen mahtuu.
 
ikärasismia
Täällähän on viime aikoina ollut selvää ikärasismia, jos ajattelee näitä +20v. aloittamia ketjuja, joissa puhutaan, onko 35v. liian vanha saamaan lapsia tai mistä tiedät olevasi liian vanha..Jollakin nyt sattuu olemaan vähän vaikeaa ja me vanhat tädit voimme tarjota vain nessuja ja lohduttaa, että perässä tulette:D
 

Yhteistyössä