Miten helposti YH löytää uuden kumppanin?

• Viestiketjun aloittaja Mietin vaan....
  • Ensimmäinen viesti
Mietin vaan....
Onko 37-vuotiaan yh-äidin helppoa löytää uutta miesystävää? Monet sanovat että on vaikeaa, mutta toisaalta jos ikähaarukka on 37-45-v. niin eikös monella tuon ikäisellä miehelläkin ole jo lapsia?

Entäs jos lapsen isä on ulkolainen? Lapsi ei näyttävästi ole ulkolaisen näköinen, mutta tummat paksut hiukset ja ruskeat silmät kylläkin...

Miehiltä myös rehellisiä mielipiteitä...

"jjjj"
En tunne ketään joka olisi yksin jäänyt jos on kumppanin halunnut oli lapsi tai ei.
Sun tuttavapiirisi on varmaan joku poikkeustapaus, koska enemmän mä kuulen juttuja siitä, miten naisilla on ongelmia löytää oman "tasoinen" kumppani. Eli jotain kaljakuppilan vakioporukkaa olisi kyllä tarjolla, mutta ns. tavalliset ja kunnolliset miehet ovat siinä vaiheessa kiven alla, kun naisella on jo lapsi.

[QUOTE="jjjj";30191616]Sun tuttavapiirisi on varmaan joku poikkeustapaus, koska enemmän mä kuulen juttuja siitä, miten naisilla on ongelmia löytää oman "tasoinen" kumppani. Eli jotain kaljakuppilan vakioporukkaa olisi kyllä tarjolla, mutta ns. tavalliset ja kunnolliset miehet ovat siinä vaiheessa kiven alla, kun naisella on jo lapsi.[/QUOTE]

Ehkä ne naiset on määritelleet oman "tasonsa" vähän turhan korkealle.

minä näin
Järkyttävä kysymys. Ihan kuin kaikki YH:t olisivat samanlaisia, niputat heidät johonkin luokkaan.
Jos on pitänyt itsestään huolta ja on luonteeltaan iloinen ja helposti lähestyttävä, on varmasti helpompi löytää kumppani kuin jos painaa 100 kg ja naama on kokoajan ärsytys-rutulla.
Minä en ymmärrä tuota äkkiä uusi mies/naisystävä kuvioa ollenkaan. Eikö olisi ensin tarpeen surra ero rauhassa ja kenties oppia omista virheistä. Jos meille ero joskus tulee, en aio uutta miestä huolia ennen kuin lapset ovat omillaan.

[QUOTE="jjjj";30191616]Sun tuttavapiirisi on varmaan joku poikkeustapaus, koska enemmän mä kuulen juttuja siitä, miten naisilla on ongelmia löytää oman "tasoinen" kumppani. Eli jotain kaljakuppilan vakioporukkaa olisi kyllä tarjolla, mutta ns. tavalliset ja kunnolliset miehet ovat siinä vaiheessa kiven alla, kun naisella on jo lapsi.[/QUOTE]

Ai jaa, no mun piireissä on miespuoliset kaverit ottanu yh äitejä puolisoksi ja mun likkakaverit ovat kyllä iteleen miesystävät löytäny. Ihan normaaleja ihmisiä kaikki.

"Killi"
Ihan yhtä helppoa ja vaikeaa minun oli löytää uusi kumppani yh:na kuin aiemminkin. Aikuinen mies tai nainen kyllä ymmärtää että lähellä neljää kymppiä jokaisella on menneisyys. Tässä vaiheessa monilla se sisältää lapsia.

[QUOTE="jjj";30191663]Mun mielestä raitis ja liikunnallinen nainen ja viikonloput krapulakoomassa makaava äijänrötäle eivät ole samaa tasoa. Toki jos haluaa hyysätä jotain semijuoppoa, niin
siitä vaan, paljonhan sellaisia paapojanaisia on.[/QUOTE]

Mistä tuommonen raitis ja liikunnallinen nainen sitten löytää noita krapulakoomaäijiä? Mä en oikein ymmärrä. Yleensä ihmiset tapaa toisiaan sellaisissa piireissä, jossa viettävät paljon aikaa. Jotenkin vaikea vaan nähdä, että raitis ja liikunnallinen nainen törmää aina vaan kantakapakassa kökkiviin alkkiksiin.

• Tykkää
Reactions: Mörköäiti
Alkuperäinen kirjoittaja minä näin;30191655:
Minä en ymmärrä tuota äkkiä uusi mies/naisystävä kuvioa ollenkaan. Eikö olisi ensin tarpeen surra ero rauhassa ja kenties oppia omista virheistä. Jos meille ero joskus tulee, en aio uutta miestä huolia ennen kuin lapset ovat omillaan.
Mitä jos ei sure eroa? Tai jos ero ei johtunut omista virheistä? Ja voihan sitä niitä pohdiskellessa deittaillakin samalla...

Aloittajan kysymykseen - päätellen siitä, miten paljon uusperheitä on olemassa, niin ilmeisesti yh:t löytävät uusia kumppaneita ;) Mutta joka ikäryhmässä on niin, että jotkut löytävät helpommin ja jotkut hankalammin (eikä se tarkoita aina sitä, että parhaimman näköiset ja kiinnostavimmat tyypit löytävät kumppanin helpoiten), voisi ajatella, että sama koskee eri elämäntilanteita. Toki on joitain miehiä/naisia, jotka ehdottomasti haluavat lapsettoman kumppanin, mutta entäs sitten.

Ei kai siitä mitään yleistyksiä voi vetää. Toisille helpompaa toisille vaikeampaa, aivan niinkun sen kumppanin löytäminen ennen lapsia. 37-45-vuotiaissa on paljon ns. toisella kierroksella olevia, joten vapaita kumppania etsiviä on tossa ikähaitarissa kaiketi melko paljon.

Itse löysin yh-na ollessani kumppanin helposti etsimättä toisesta yh:sta. Toisaalta olen seurannut himan päälle 40-vuotiaan yh-ystäväni deittailuelämää ja vaikeaa tuntuu olevan se sopivan löytäminen. Varmaan siinä tulee se vaikeus valita sitten ongelmaksi. Tosin hyvähän se on tapailla ihmisiä jos haluaa jonkun vierelleen löytää. Mulla ollut suhteissa sikäli onnea, että ovat aina tulleet etsimättä. Eli aika tuuripeliä kai on.

vierailija
Älkää jättäkö lasta tai lapsia yksinään uuden miehen kanssa. Kohtelevat huonosti. Ja vaikka lapsi on ulkolaisen kanssa tehty niin kellään ei ole oikeutta kaltoinkohdella eikä huutaa hälle. Isäpuolet on petoja.

Kaarinatar
Älkää jättäkö lasta tai lapsia yksinään uuden miehen kanssa. Kohtelevat huonosti. Ja vaikka lapsi on ulkolaisen kanssa tehty niin kellään ei ole oikeutta kaltoinkohdella eikä huutaa hälle. Isäpuolet on petoja.
Älä jauha paskaa. Tavallinen ja kunnollinen mies ei kohtele lasta huonosti. Eri asia jos sä valitset pelkkiä kusipäisiä renttuja puolisoiksi niin varmasti kohtelevat lasta huonosti. Ja samoin sua.

vierailija
Enemmänkin ongelmana on, että usein yh ei salli uuden puolison pitävän juuri mitään kuria omille pikku kultamussukoilleen. Siinä kasvatetaan hirviöpentuja joiden yleisin lause on "mää ei tottele sua".

Yhteistyössä