Sä jolla on mahassa raskausarpia:uskallatko olla rannalla bikineissä?

Järvivedet alkaa jo viiletä, mutta mietin tätä kesällä. Itselläni kokovartalouikkari ja mietin että mitäs jos joskus repäisisi, laittaisi biksut ja antaisi muiden huomata raskausarvet. Siinähän katselisivat.
Onko masokistista?

Tankinit kyllä kuitenkin kiinnostavat vielä tässä vaiheessa. :D

Viimeksi muokattu:
Joo kyllä. Se on osa sitä että hyväksyy naiseutensa kaikki puolet. On sellainen kuin on ja rakastaa itseään häpeilemättä. Sitä kautta hyväsyy myös toiset arvostelematta tai arvioimatta. Kauneuden rikkautta. Kehon hyväksymistä.

• Tykkää
Reactions: Echo
Viimeksi viikko sitten olin bikinit päällä...ja mulla on siis niin paljon arpia, ettei niitä VOI olla huomaamatta. Joskus on kysyttykin, että onko vatsani kenties palanut...siis että olisin sen polttanut esim. kiuasta päin kaatumalla tms.

Mä en ole käyttänyt uimapukua sitten sen jälkeen, kun lopetin uimaharrastuksen. Ja siitä on siis niin paljon aikaa, ettei silloin ollut vielä lapsia, eikä arpiakaan.

En osaa hävetä arpiani. Enkä ole yhtä poikkeusta lukuunottamatta KOSKAAN huomannut, että kukaan tuijottaisi. Ja tuo poikkeuskin oli lapsi :)

Ehkä joku katsoo...mutta en sitä sitten vain huomaa. Ja kyllä mun vatsaani tuijottaa saa, jos haluaa...ei se tuijotuksesta kulu :D Jos nyt jonkun asian vuoksi pohtisin sitä bikinien käyttöä, olisi se nämä pari ylikiloani. Tosin en kyllä anna niidenkään häiritä.

Jos bikineitä ei voisi käyttää koossa xxxxxl, niitä ei valmistettaisi. Mutta kun valmistetaan, niin niitä voi käyttää. Eikä niissä muuten ole arpimahakieltoakaan ;)

Iloitsin kun rannalla yksi ihan nuorekas, timmi ja hyvännäköinen nainen oli uskaltanut laittaa bikinihousut. Mahanahka oli navan alapuolelta rypyssä, mutta ei se tuntunut häntä haittaavan, ja hyvä niin. :)
Oli jotenkin herttaisen näköistä.

Ja tiedoksi, en tiiraile naisten ja miesten kroppia uimarannalla jatkuvasti.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Äidin blogi
"Nuuh"
No tietty voi.

Jos nyt on ihan pakko niin mene sinne rannalle ja laske tiimarivihkoon kaikki raskausarvet, leikkausarvet, selluliitit ja muut elämää kovasti häiritsevät asiat kuten takut hiuksissa.

Miksi pitää niin kamalasti miettiä mitä toiset ajattelee....

vvvvieras
Todellakin käytän. Mulla on kyllä sillä lailla hassun näköinen tuo maha, että tuo ei näytä raskauden aiheuttamalta ''tuholta'', vaan muistuttaa ennemminkin ihonsiirron jälkeen jäänyttä arpea. Mulla tuli raskaudessa akuutti polyhydronia, yhä tuntemattomasta syystä kohtuun alkoi kertyä lapsivettä ihan liikaa. Sf-mitta loikkasi 10cm reilussa viikossa. Eihän se nahka tuollaista yht'äkkistä venytystä kestä.

"Hanna"
Mä en kehtaa kulkea bikineissä. Mulla on muuten ihan hyvä kroppa tän ikäiseksi, mutta maha on niin pelottavan näköinen että oon aiheuttanut ihan naisillekin traumoja. Jätän siis väliin.

Isomahainen mammeli
Olen raskaana ja lihonut nyt 16 kiloa, ja mietin että viitsinkö mennä kylpylään bikineissä, häpesin isoa mahaani ja mietin mitä minusta ajatellaan. Ystävän rohkaisemana menin, ja onneksi menin. Kylpylässä on vaikka minkäkokoista ja -näköistä kävijää, vanhaa, nuorta, raskaana olevaa, synnyttänyttä, jne. Siellä oli niin rentouttavaa että olisi harmi jos en turhamaisuuttani olisi mennyt sinne.

Eli vastaus on: Kyllä uskaltaa. Elämä on liian lyhyt siihen ettei voisi nauttia rannasta ja uimisesta bikineissä ilman että on treenannut hulluna alle ja on ns. "täydellinen kroppa".

• Tykkää
Reactions: Äidin blogi
Hyvä. Mut pitäisi tarkentaa kysymyksenasettelua että ne keillä on maha ihan jo tämmöinen. :D

Mun äitillä on tollanen ja sekin kulkee bikineissä rannoilla. Ja mummo kans.
Äitin maha on just ihana, kun se tuntuu sellaselta pullataikinalta. Jotenkin kodikas ja lämpöinen, turvallinen löllö.

Jos mä saisin päättää, kulkisi kaikki kunnon arpimasutkin reteesti bikineissä.
Ei niissä ole mitään hävettävää, ne on elämää.

Mun äitillä on tollanen ja sekin kulkee bikineissä rannoilla. Ja mummo kans.
Äitin maha on just ihana, kun se tuntuu sellaselta pullataikinalta. Jotenkin kodikas ja lämpöinen, turvallinen löllö.

Jos mä saisin päättää, kulkisi kaikki kunnon arpimasutkin reteesti bikineissä.
Ei niissä ole mitään hävettävää, ne on elämää.
Niin, ja tekisi hyvää kaikille miehille ja varsinkin nuorille miehille (jotka kuitenkin meitä naisia siellä rannalla katsoo) nähdä, miltä synnyttäneen naisen maha voi näyttää.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30188560:
hei, jos toisilla naisilla on joku nätti pieni höylä, mulla on sellainen iso viikate..eikä ole kuule vaaleat hennot söpö karvat.. MUSTAT JA PAKSUT ..ei oo helppoa olla tumma..;)
Mä tiedän että eräs miespuolinen palstalainen on nyt ihan villinä. :D

"tinkeli"
Mulla ei kovin pahoja raskausarpia vatsassa ole, mut sain sitten sen pienen, suloisen "maharepun" niiden sijaan. Tankinit on juurikin se uima-asu, joka päällä olo tuntuu julkisesti vielä siedettävältä. Ehkä sitä vanhemmiten kehtaa vetäistä ne biksutkin sitten päälleen...?

Yhteistyössä