Tuu töitten jälkeenjos kauko olis lähtenyt huomenna niin oisin varmaan päässy kyydissä mutta nyt pitää mennä töihin. jos ne rupee kiusaa niin pistä viesti niin rynnin apuun
No niin. Mä olen niin kiltti.Juu, ihan pyyteetöntä ja taka-ajatuksetonta auttamista varmasti
ei jaksa. ja sunnuntaina olis ihan raato eikä pääsis kotiin asti.Tuu töitten jälkeen
Mieki lähen jo lauantaina kotiin.ei jaksa. ja sunnuntaina olis ihan raato eikä pääsis kotiin asti.
sillon mä oisin ainakin ihan kuollut raato.Mieki lähen jo lauantaina kotiin.
Sit olis koko sunnuntai aikaa levätä kotona rauhassa. Mut ens kerralla tuut sitten.sillon mä oisin ainakin ihan kuollut raato.
tiiä kehtaako sitä nyt kaikille näyttäytyäSit olis koko sunnuntai aikaa levätä kotona rauhassa. Mut ens kerralla tuut sitten.
varmaan ilahtuu jopa niin että ei kykene enää töihinIlahtuiskohan kiireinen bisnesmies jos se sais kuvan meikäläisen pienestä ja sievästä takapuolesta :xmas:
Miten niin kehtaako?tiiä kehtaako sitä nyt kaikille näyttäytyä
niin että en nyt tiedä viittiikö tätä naamaa nyt ihan kaikille näyttää.Miten niin kehtaako?
okniin että en nyt tiedä viittiikö tätä naamaa nyt ihan kaikille näyttää.
no jos tommonen helekatin hyvärunkonen mimmi ei ilikiä niin kuka sitten?tiiä kehtaako sitä nyt kaikille näyttäytyä
no kai nyt sentään meilleniin että en nyt tiedä viittiikö tätä naamaa nyt ihan kaikille näyttää.
No se on niin työnarkomaani että varmaan pää kainalossaki juoksis töihin jos joku pyytäisvarmaan ilahtuu jopa niin että ei kykene enää töihin
mää puhuin mun naamasta Tietty jos joku paperisäkki päähän niin voi harkita joskus.no jos tommonen helekatin hyvärunkonen mimmi ei ilikiä niin kuka sitten?
no joko laitoit?No se on niin työnarkomaani että varmaan pää kainalossaki juoksis töihin jos joku pyytäis
Ja kyllä kehtaat, ihan helposti.
niin mulle yleensä käykinno me juuvvan sun naamaki kauniiksi
En ole minäkään kummosen näköinen. Sulla on sentäs hyvä kroppa.mää puhuin mun naamasta Tietty jos joku paperisäkki päähän niin voi harkita joskus.
Ei tartte ko se on niin söpö muutenki :heart:no me juuvvan sun naamaki kauniiksi