G: Kelpuutatko 70-75kg painavaa naista, jos nainen on pitkä ja normaalipainoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kuutar"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kuutar"

Vieras
Mikä on ihannepaino pitkälle naiselle? Miksi ei kelpaa? Perustelut kuulisin mieluiten. Itse olen tuon painoinen ja pitkä mutten mikään lihava. Ihan normaalipainoinen olen.

En pidä pitkistä naisista. Raja menee jossain 170cm tienoilla, vähän ruumiinrakenteesta riippuen.

Mutta vielä sitä pituuttakin suurempi turn-off on ylipaino, ihan pituudesta riippumatta. Jos ihminen ei viitsi nähdä sen verran vaivaa, että pitää itsensä normaalipainossa, en usko tyypin panostavan yhtään enempään mihinkään muuhunkaan (työhön, perheeseen, parisuhteeseen).

[QUOTE="rami";30181293]En pidä pitkistä naisista. Raja menee jossain 170cm tienoilla, vähän ruumiinrakenteesta riippuen.

Mutta vielä sitä pituuttakin suurempi turn-off on ylipaino, ihan pituudesta riippumatta. Jos ihminen ei viitsi nähdä sen verran vaivaa, että pitää itsensä normaalipainossa, en usko tyypin panostavan yhtään enempään mihinkään muuhunkaan (työhön, perheeseen, parisuhteeseen).[/QUOTE]Totta. Ylipaino kertoo ihmisestä paljon ja oikein pahaa tekee kun näkee esim. kaupassa normaalipainoisen miehen jolla on ylipainoinen puoliso. Miten kukaan terve heteromies jaksaa katsella jotain löllyvää kasaa, panemisesta nyt puhumattakaan? Rakkaus on toki sokea, sanotaan mutta luulisi jossain vaiheessa järjen voittavan.

Noi aikasemmin vastanneet miehet on jotain kääpiöitä tai muuten vaan pellejä. Onhan huippumallitkin ja useimmat missit pitkiä. Mikään ei ole ihanampaa kuin ne pitkät sääret, aaaah..

Noi aikasemmin vastanneet miehet on jotain kääpiöitä tai muuten vaan pellejä. Onhan huippumallitkin ja useimmat missit pitkiä. Mikään ei ole ihanampaa kuin ne pitkät sääret, aaaah..
Ja sinä olet varmaan pitkä nainen.

Onhan niitä miehiä joille kelpaa ne hongankolistajanaisetkin, tykkäähän varmasti jotkut viiksekkäistäkin naisista, makuasioista ei voi muuta kuin kiistellä. Mutta mitään viehättävää tai seksikästä ei pitkässä naisessa ole, muotilehden sivut kun jäävät nekin normaalilta heteromieheltä lukematta.

Osa kirjoittajista ei selvästikään ole huomanneet, että ap puhuu normaalipainoisista ja ei-lihavista pitkistä naisista. Moni pitkähän on normaalipainoinen tuon pituisena, eli ihan ok.

[QUOTE="rami";30181293]En pidä pitkistä naisista. Raja menee jossain 170cm tienoilla, vähän ruumiinrakenteesta riippuen.

[/QUOTE]

Pitkä? Itse olen 5 cm pidempi, enkä edes pidä itseäni pitkänä nykyään.

Mä painoin 70 kg kun harrastin muodostelmaluistelua. Pituutta mulla on 170 cm. Nyt kun en ole vuosiin harrastanut satunnaista lenkkeilyä kummempaa, lihakset ovat kutistuneet ja painoa mulla on 58 kg.

Painon/ruumiinrakenteen lisäksi mulle merkitsee moni muukin asia, mikä ratkaisisi seurustelun mahdollisuuden.

Mä olen 177 cm ja painan 58 kg. Yli 70-kiloisena tuntisin itseni varmaan amatsoniksi. Olen hoikka, mutta en luuta ja nahkaa, kyllä pakarassa on mihin tarttua :) Muhun on tykästyneet monet itseäni lyhyemmätkin miehet.

Aika hiton pitkä saa nainen ollakin, että 75kiloisena olisi normaalipainoinen :O

Mä olen 172cm ja painan 54kg, tähän kun hankkisin parikymmentä kiloa lisää niin mähän olisin enemmän virtahepo, kun nainen!

[QUOTE="Ööh";30181481]Aika hiton pitkä saa nainen ollakin, että 75kiloisena olisi normaalipainoinen :O

Mä olen 172cm ja painan 54kg, tähän kun hankkisin parikymmentä kiloa lisää niin mähän olisin enemmän virtahepo, kun nainen![/QUOTE]

BMI 25 --> 173cm.

[QUOTE="Ööh";30181481]Aika hiton pitkä saa nainen ollakin, että 75kiloisena olisi normaalipainoinen :O

Mä olen 172cm ja painan 54kg, tähän kun hankkisin parikymmentä kiloa lisää niin mähän olisin enemmän virtahepo, kun nainen![/QUOTE]

Mielestäsi 152cm pituisen naisen tulisi varmaan painaa sitten 34kg, ettei olisi virtahepo?

[QUOTE="Ööh";30181481]Aika hiton pitkä saa nainen ollakin, että 75kiloisena olisi normaalipainoinen :O[/QUOTE]

BMI-laskurin mukaan 186-senttisellä naisella 75 kiloa osuu normaalipainohaarukan keskelle (yhtä paljon siis matkaa sekä ali- että ylipainoon).

Eri pituisten aikuisten normaalipainon rajat
Pituus cm Paino kg

165 50.4 - 67.8
166 51.0 - 68.6
167 51.6 - 69.4
168 52.2 - 70.3
169 52.8 - 71.1

170 53.5 - 72.0
171 54.1 - 72.8
172 54.7 - 73.7
173 55.4 - 74.5
174 56.0 - 75.4

175 56.7 - 76.3
176 57.3 - 77.1
177 58.0 - 78.0
178 58.6 - 78.9
179 59.3 - 79.8

180 59.9 - 80.7
181 60.6 - 81.6
182 61.3 - 82.5
183 62.0 - 83.4
184 62.6 - 84.3

Painoindeksi - Testaa itsesi ja tietosi - Ravinto - Hyvinvointiklinikat - Tohtori.fi

Tuolta voi katsoa paremmin.

Olen painanut noin 10 vuotta noin tasan 76 kiloa. Olen todellakin kelvannut, minusta on olleet kiinnostuneita kaikenlaiset miehet. Vientiä olisi, liikaakin. Viihdyn nimittäin sinkkunakin ihan hyvin.
Eli ei ole painosta kiinni.

Nyt joku tulee tähän ilkeilemään että ajattelevat että läskiltä saa helpommin tai että olen selkeästi joku jakorasia, niin ne jutut voin kuitata pois samantien sanomalla että näin ei ole. Oon melkoisen hyvä tyyppi. Silläkin on varmasti vaikutusta asiaan. Ja joo, kehtaan kehua itseäni näin nimettömänä internetissä. Se että viihdyn itseni kanssa näkyy ja houkuttelee muita mun luo. Marttyyriyskään ei ketään kaunista.

[QUOTE="NAINEN";30181571]Olen painanut noin 10 vuotta noin tasan 76 kiloa. Olen todellakin kelvannut, minusta on olleet kiinnostuneita kaikenlaiset miehet. Vientiä olisi, liikaakin. Viihdyn nimittäin sinkkunakin ihan hyvin.
Eli ei ole painosta kiinni.

Nyt joku tulee tähän ilkeilemään että ajattelevat että läskiltä saa helpommin tai että olen selkeästi joku jakorasia, niin ne jutut voin kuitata pois samantien sanomalla että näin ei ole. Oon melkoisen hyvä tyyppi. Silläkin on varmasti vaikutusta asiaan. Ja joo, kehtaan kehua itseäni näin nimettömänä internetissä. Se että viihdyn itseni kanssa näkyy ja houkuttelee muita mun luo. Marttyyriyskään ei ketään kaunista.[/QUOTE]

Minkä pituinen olet? Ootko varma, et oot läski.

Suomessa on jostain syystä paljon epävarmoja miehiä, joiden itsetunto ei kestä pitkää naista, vaikka olisi itsekin tosi pitkä.

Jo heti Ruotsissa aivan eri meininki, saati sitten Virossa ja Venäjällä.
Etenkin "machokulttuurien" miehet tykkäävät pitkistä naisista (siinä missä lyhyistä ja keskimittaisistakin), eivätkä koe heitä uhkaksi.
Pitkä nainen tarvitsee parikseen aidosti itsevarman miehen, mutta niitä ei kauheasti Suomessa ole.

Raha- ja statusmiehillähän on usein jostain syystä itseään pidempi nainen.
Saavat varmaan muuten elämässä niin paljon valtaa, mainetta, kunniaa ja mammonaa, ettei tarvitse tavoitella sellaista fyysisellä kokoerolla.

Lisään vielä, että moni hoikka, kaunis ystäväni, joista kuka tahansa olisi super saalis kenelle tahansa miehelle, ovat mulle leikillään vähän kateellisia siitä, että jostain syystä saan niin paljon huomiota osakseni.

Lisäksi kun kerron ihmisille mitä painan, tai sanon olevani jonkun verran ylipainoinen, mua ei uskota. Vaikka valokuvista näkee ihan selkeästi etten mikään keijukainenkaan ole. Sitäpaitsi itse en ainakaan ole ollut kovin selvillä siitä mitä miesystäväni painavat.

Kantakaa itsenne, lakatkaa kyräileästä muita. Ihan sama mitä joku painaa.

Yhteistyössä