The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
plah! nyt on ihan tylsää,miksi eilinen ilta/yö ja aamu meni niin nopeesti? saako jo olla ikävä? juu ja ikävä menee taas ohi mutta jotenkin outoa kun ei ole nähnyt aikoihin ja sit ihan ykskaks yllättäen se olikin tuossa vieressä ja nyt taas ei ja tiedä tuleeko enää nähtyä ja jos tulee niin meneekö yhtä kauan kuin nyt oli. Mutta ihana oli kun edes kävi:heart:

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja krut
ikiuni
plah! nyt on ihan tylsää,miksi eilinen ilta/yö ja aamu meni niin nopeesti? saako jo olla ikävä? juu ja ikävä menee taas ohi mutta jotenkin outoa kun ei ole nähnyt aikoihin ja sit ihan ykskaks yllättäen se olikin tuossa vieressä ja nyt taas ei ja tiedä tuleeko enää nähtyä ja jos tulee niin meneekö yhtä kauan kuin nyt oli. Mutta ihana oli kun edes kävi:heart:
Mulla ikävä tulee aina hyvinkin äkkiä. Eikä mene ohi. :|

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30181205:
Joku unenpöpperöinen nainen, jolla on vaan iso t-paita päällä, oli sammuttanu mun kahvinkeittimen ottaessaan ekaa kuppia kahvia.. ja nyt se on KYLMÄÄ!! Ehkä mä meen takas vaan tonne sänkyy peiton alle.
:LOL: ilmeisesti ei paskempi aamu siltikään vaikka kahvi jäi saamatta heti :p

ikiuni
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30181205:
Joku unenpöpperöinen nainen, jolla on vaan iso t-paita päällä, oli sammuttanu mun kahvinkeittimen ottaessaan ekaa kuppia kahvia.. ja nyt se on KYLMÄÄ!! Ehkä mä meen takas vaan tonne sänkyy peiton alle.
Aijai.. :|

Mulla ikävä tulee aina hyvinkin äkkiä. Eikä mene ohi. :|
Mulla kans se ikävä tulee aika pian mutta jos se joku olis elämässä eri tavalla läsnä niin vaikka olis ikävä niin se ei olis mulle sellasta ikävää kun tietäis, että toinen tulee takas,olis sellasta hyvää ikävää. Nyt kun tietää että voi mennä vaikka kuinka kauan eikä olla mikään pari niin kyllä se tästä laantuu.Kuitenkin olen tosi iloinen että se meijän pieni kohtaaminen joskus johti tähän...tähän että pidetään yhteyttä vieläkin,harvoin mutta aina joskus ja sitten tälläset yllääri pylläri jutut niin on vaan plussaa=) Kyllä mä toivoisin että vaikka mitä tapahtuis,kummallekin niin aina oltas toistemme elämässä. Ystävänä ainakin.

Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Hyh. Käsin silottelemassa koipia suihkussa ja hoksasin että lattiakaivossa on jotain ylimäärästä ja se meinas tulvia. No, nyt on sitten vissiin korkee aika käydä tyhjentämässä se.

Mun naama on ihan turvonneen olonen,sellanen puff olo! ja ihan kun olis jostain mankelista läpi vedetty ,ihan sellanen olo. viitti enää niitä päikkäreitäkään yrittää kun sit valvon toisenkin yön jos nyt nukun.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä