nytpä tiiän mitä ketjulaiset ostaa sulle synttärilahjaksiOlis se. Ei oo mitään naista näkyny täällä. Eikä mulla ole sträppäriä.
nytpä tiiän mitä ketjulaiset ostaa sulle synttärilahjaksiOlis se. Ei oo mitään naista näkyny täällä. Eikä mulla ole sträppäriä.
Mitä mä sillä miehen kanssa teen? En mä noin vaan voi olla naisen kanssa.nytpä tiiän mitä ketjulaiset ostaa sulle synttärilahjaksi
Mitä mä sillä miehen kanssa teen? En mä noin vaan voi olla naisen kanssa.
et älynny lukita sitä käsiraudoilla sängynpäätyyn?Sinne se meni:'(
olipa etevä huoltomiesTäällä huushollin ehtoisa emäntä hyrrää taas kauniisti ja hiljaisemmin kun huoltomies sitä vähän tutki ja räpelsi
Ei oo sängynpäätyä. Kyllä mä sille sanoin etten päästä pois mutta pakkohan sen oli mennä.Olipa silti ihana nähdä mutta ehdin siinä lähtöhetkessäkin sit jo tirauttaa muutaman kyyneleenkin.et älynny lukita sitä käsiraudoilla sängynpäätyyn?
Mulle tuli muutama tapa mieleen mutta jääköön nyt tällä kertaa..Mitä mä sillä miehen kanssa teen? En mä noin vaan voi olla naisen kanssa.
Oli joo, eikä mennyt kuin 10minolipa etevä huoltomies
Panen miestä sillä? Kerro nyt kun aloitit.Mulle tuli muutama tapa mieleen mutta jääköön nyt tällä kertaa..
:saint:
Mitähän mää nyt teen loppupäivän? eilen tuli siivottuakin ja ruoka on tehtyä. vois tietty ottaa pienet päikyt kun väsyttää mut enpä tiedä sitten.Tuntuupa tää päivä ihan loputtoman pitkältä.
arvasit ihan oikein, oon kuullu väitettävän että monet miehet nauttii siitä kun niiden eturauhasta sorkitaan perusanaalin kauttaPanen miestä sillä? Kerro nyt kun aloitit.
Mie varmaan kattelen l-koodia ja syön nuudelisoppaa. Unimatti kävi sittenkin nakkaamassa sitä santaa vakoseen niin on vähän sellai fiilis että ärrinmurrin.Mitähän mää nyt teen loppupäivän? eilen tuli siivottuakin ja ruoka on tehtyä. vois tietty ottaa pienet päikyt kun väsyttää mut enpä tiedä sitten.
mää yritin kans mutta paskat tässä nyt mitään unta tule,tulee sit kuitenkin muutaman tunnin päästä ja vaikuttaa sit jo yöuniin. silti oon ihan väsy et luulis et uni tullee mutta kun ei niin ei.Mie varmaan kattelen l-koodia ja syön nuudelisoppaa. Unimatti kävi sittenkin nakkaamassa sitä santaa vakoseen niin on vähän sellai fiilis että ärrinmurrin.
Mahtavaa Siitä se lähtee. Kyllä se kohtapuoliin on sitte alta pois ja on iltasinki sitte aikaa taas olla kotosalla. :hug: Tsemppiä!Tän päivän ajo meni hyvin, en sammunu ku kerran melkein. Lääkettä ottamassa nyt osastolla ja sit ehtii ehkä piipahtaa kotona ennen ku pitää rientää vielä teorioille.
Huoh. Lapset ihmettelee koulun jälkeen missä äiti oikeen luuhaa ku monena päivänä ollu vasta kuuden jälkeen kotona.
*vetäsee peiton pois päältä*Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30181110:Huomenta :wave:
Mun pitäs lähtee kauppaan ja hakea lapset, mutku täälä peiton alla on niin lämmin. EI millää tahtois nousta pois.
Hyi ku soot ilkee.. Kylmä, kylmä, kylmä....*vetäsee peiton pois päältä*
Ei oo enää lämmin ja perse ylös sieltä. :xmas: