Varmaan olet joskus menneisyydessä myös muuttanut vettä viiniksi...meitsi olis niinkö jeesus
ei sillä että olisin niin pyhä mutta ollaan samiksii koska määkin oon joskus tehny puutöitä
:saint:on niin pitkäsäärinen enkuli että alakaa eppäilyttää että fami täräytti ketjuun selfien
neitseellinen raskaus jne... ei tainnut mennä ukolla läpi?Mie olen sen maria :attn:
kiljua oon poikossa yrittäny tehä, luetaanko siitä?Varmaan olet joskus menneisyydessä myös muuttanut vettä viiniksi...
Lienee ihan tarpeeksi lähellä asiaa.kiljua oon poikossa yrittäny tehä, luetaanko siitä?
Tuleekohan pituusketjustakin vänkäysketju...
muoks. en tarkoittanut sitä 15cm ketjua
No ämpöri oli siihen aikaan sevverran humalassa että heittämällä meni läpi ko väitin ettei raskaus ollu neitseellinen (vaikka totuus olikin toinen) :saint:neitseellinen raskaus jne... ei tainnut mennä ukolla läpi?
Ruutis lupas mut sun tykö yöksi huomenna. Miltä kuulostaaHuomenta, kumma juttu kun nyt maistuis limu. :wave:
Huomasin, saa tulla.Ruutis lupas mut sun tykö yöksi huomenna. Miltä kuulostaa
Niin on. =)Ihanaa olla pihalla ko sai laittaa hupparin, ei oo yhtään kuuma. Kotonaki saa piettää villasukkia ko parvekkeen ovi on auki. Kohta voi kaivella kaulaliinaa ja takkiakin :heart: Syksy tulee :heart:
Oliko varmasti vaan uniJaa, olipas uni viime yönä. Olin naisen kanssa. Ja oli meillä näköjään vehkeetkin käytössä.
Olis se. Ei oo mitään naista näkyny täällä. Eikä mulla ole sträppäriä.Oliko varmasti vaan uni
Hyi vttu :xIhanaa olla pihalla ko sai laittaa hupparin, ei oo yhtään kuuma. Kotonaki saa piettää villasukkia ko parvekkeen ovi on auki. Kohta voi kaivella kaulaliinaa ja takkiakin :heart: Syksy tulee :heart:
Käsilaukkuihin mahtuu kaikenlaistaOlis se. Ei oo mitään naista näkyny täällä. Eikä mulla ole sträppäriä.
Niin mahtuu.Käsilaukkuihin mahtuu kaikenlaista