The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
JA sitten paluu asialinjalle.

Synttäreistä ollunna puhetta...ite oon ne pääsääntöisesti järkännyt mutta oon sata varma myös siitä, että mies onnistuis kans seremoniametsurina oikein hyvin, jos sattuis kotosalla olemaan. Aika monesti ollaan menty useamman kattauksen tahdilla, että edes jossakin juhlassa olis tuo liikkuvainen isäntäkin loistamassa - kaverisynttärit on onnistunut kiertämään...tiiä sitten onko tyrkännyt taktik- liikettä :D

Rennolla otteella selvitty noista, hyvällä fiiliksellä ja aina on saanut jäädä varasuunnitelmat ohjelmanumeroissa toteuttamatta - ipanat kavereineen ovat keskenään saaneet homman toimimaan ja hyvä niin :).

Ja vaikka onnistun niistä tosi hyvin saamaan sen oman hepulini järjestämisissä aikaiseksi, niin kyllä juhlat aina vain palkitsevat itsensä niin isosti. Lapset ovat kaikki niin ihania :)

Kylläpä on makkarikin ihanan viileä kun ikkunasta tulee raikasta ilmaa :)
Tänä aamuna oli likellä se tilanne, että oisin jo jonkinlaista takkia kattonut niskaani mutta viipotinpa sitten ilman.

Mun pitäs huomenna aamusta kattoa jakkupukua ja nutturanpaikkaa korkkareista puhumattakaan :snotty:....pukkaa koululla käyntiä...:D vitsivitsi missään jakkupuvussa mene vaan ihan reteesti tennareissa ja farkuissa ja tunikantekeleessä eikä haittaa ollenkaan :D

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä