The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no niimpä, on koulun alku tosiaan menny tosi helposti
Ja se noissa on tarkoituksenakin että lieventää sitä koulupelkoa/jännitystä kun eskari on koulun tiloissa.
Ja täälläkin oli kuitenkin paljon leluja luokassa, mattoja, lukunurkkaus, "tuolipiiri" yms päikyn juttua.
Ei ollut tavallinen luokkahuone kuitenkaan. Muutama pulpetti vaan.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mä luulen, että tää eskarin aloitus ottaa mulle kovemmin kuin muksulle. Eilen itkeä tihrustin lasta jättäessäni sinne ja samoin hakiessa pois.
Voi sua :hug:
Mutta eihän sille mitään voi :)
Ja ymmärtäähän sen kun paikka on vaihtunut ja ihmiset.
Kyselet vaan paljon miten lapsella eskarissa menee :)

Täällä oli (on edelleen) päikky ja koulu niin lähekkäin että joskus päikkyaikanakin kävivät koulun liikuntasalissa.
Ja eskariaikana menivät joskus hetkeksi päikyn pihaan leikkiin.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30179323:
Jaa-a. Vaikee sanoa, meillä on J vähän samanlainen. toisinaan L:kin. Kai se jotenkin liittyy siihen, kun lapsi rentoutuu... Uskoisin..
Mie oon ihan varma et se on keino venyttää nukkumaanmenoa ja ainoa tapa päästä ulos huoneesta luvan kanssa. Vessakäyntiä en kiellä, ellei se oo selvää pelleilyä et käy vessassa, mitään ei tuu ja 5min päästä uudestaan pyytää.

Ei hemmetti minkä hintaisia noi järjestetyt synttärit on. Nyt kahlattu läpi HopLop, Heureka, Megazone, erinäisiä liikuntamestoja, Gardenia, Tropicario ja SeaLife -- paikat loppui kesken. Järjestään 170 e --->.

Mutta kun mulla ei oikeasti ole rahkeita alkaa leipomaan ja väsäämään ja en halua kymmentä kakaraa meidän ahtaaseen kolmioon, enkä halua maksaa 80 euroa leikkipuistovuokrasta + tehdä itse tarjoilut ja siivota ja vahtia muksuja. Ei ole ketään kuka mua voisi auttaa tässä hommassa ollenkaan, niin kaipa ne järjestetyt on sitten fiksuin ratkaisu. Kiva summa lohkaista näistä mammalomarahoista.

No. Tulihan mulle tänään postissa Aktialta kiiltävä uusi Visa Gold. Saahan sillä. :/

Vittu kun vituttaa että meninkin lupaamaan lapselle että 7-vuotissynttärit onkin sitten ensimmäiset kaverisynttärit. Saatana.

Katoitko lettuperkele Flamingon Naurusaaren tai Hohtogolfin? En tiiä onko niillä synttäripaketteja ja mihin hintaan kun Flamia ei oltu keksitty kun mun lapset oli siinä iässä. Sillon oli kuuminta hottia pitää synttärit Mäkkärillä.

kahvikirahvi
Ei hemmetti minkä hintaisia noi järjestetyt synttärit on. Nyt kahlattu läpi HopLop, Heureka, Megazone, erinäisiä liikuntamestoja, Gardenia, Tropicario ja SeaLife -- paikat loppui kesken. Järjestään 170 e --->.

Mutta kun mulla ei oikeasti ole rahkeita alkaa leipomaan ja väsäämään ja en halua kymmentä kakaraa meidän ahtaaseen kolmioon, enkä halua maksaa 80 euroa leikkipuistovuokrasta + tehdä itse tarjoilut ja siivota ja vahtia muksuja. Ei ole ketään kuka mua voisi auttaa tässä hommassa ollenkaan, niin kaipa ne järjestetyt on sitten fiksuin ratkaisu. Kiva summa lohkaista näistä mammalomarahoista.

No. Tulihan mulle tänään postissa Aktialta kiiltävä uusi Visa Gold. Saahan sillä. :/

Vittu kun vituttaa että meninkin lupaamaan lapselle että 7-vuotissynttärit onkin sitten ensimmäiset kaverisynttärit. Saatana.
Koska on juhlat?

Katoitko lettuperkele Flamingon Naurusaaren tai Hohtogolfin? En tiiä onko niillä synttäripaketteja ja mihin hintaan kun Flamia ei oltu keksitty kun mun lapset oli siinä iässä. Sillon oli kuuminta hottia pitää synttärit Mäkkärillä.
Flamia en katsonut kun sinne on jumalaton matka meiltä. Tai no 519 pääsee lähelle, mutta ei ole autoa ja emmä tiedä onko se korrektia kutsua laumaa 6-7 -vuotiaita ja olettaa että niille kaikille löytyy kuljetus omasta takaa toiseen kaupunkiin? Niiden paketit on satavarmasti samaa hintaa, aivan järjetöntä ryöväystä. Tai emmä tiedä, nyt ei vaan olisi heittää moista summaa - normioloissa kyllä.

Mun kahdeksanvuotissynttärit oli Mäkkärissä. :D

Koska on juhlat?
Kuukauden päästä ois tarkoitus, että tosi "ajoissa" ollaan taas liikkeellä. :kieh: Tätä tää on. Unohdin mm. perua koulun iltapäiväkerhon lapselle ja nyt joudun maksamaan puolen kuun maksun - ihan luonnollista unohtaa lapsen synttäritkin. Kiitti vauvan pehmentämistä aivoista ja jumalattomasta kiireestä joka helvatun päivä.

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä