Pystyisikö mies ihan toivomalla toivoa yövuoroja reilusti?Katselin miehen työvuoroja ja syyskuussa on yksi pidempi päivä muksulla eli menee neljään asti. Toivon miehelle paljon yövuoroviikkoja tälle syksylle.
Pystyisikö mies ihan toivomalla toivoa yövuoroja reilusti?Katselin miehen työvuoroja ja syyskuussa on yksi pidempi päivä muksulla eli menee neljään asti. Toivon miehelle paljon yövuoroviikkoja tälle syksylle.
Miks meikäläisen apina panttaa vessahätiään aina siihen ko on ollu sängyssä jo tovin. Joka siunaaman ilta ja päiväuniaikana, kun kuvittelen et nyt se meni kiltisti nukkumaan niin kuuluu "äitiiii, minulla on pissahätä. Ja kakkahätäkin!" :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30179193:Joo mää paan termariin
Miks noi apinat ei osaa rauhottua illalla, vaan pakko riehuu viä sängyssäki... :S
Aina voi ilmoittautua vapaaehtoiseksi, kun flunssapiikki alkaa. Parhaimmillaan/pahimmillaan on yövuoja ja satunnaisia päiviä sekä viikonloppuja kaksi kk ollut peräkkäin. Mutta kaikilla on yhtäläinen oikeus tehdä niitä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30179308:Pystyisikö mies ihan toivomalla toivoa yövuoroja reilusti?
Jaa-a. Vaikee sanoa, meillä on J vähän samanlainen. toisinaan L:kin. Kai se jotenkin liittyy siihen, kun lapsi rentoutuu... Uskoisin..Miks meikäläisen apina panttaa vessahätiään aina siihen ko on ollu sängyssä jo tovin. Joka siunaaman ilta ja päiväuniaikana, kun kuvittelen et nyt se meni kiltisti nukkumaan niin kuuluu "äitiiii, minulla on pissahätä. Ja kakkahätäkin!" :headwall:
eipä oo tullu järjesteltyä, ei se eska nyt niin hirveesti päikystä eroaOletteko te muut järjestäneet pehmennetyn aloituksen eskarilaiselle? Mua pidettiin nimittäin outona tässä kohtaa, ei ole kuulemma tarpeellista.
Ihan tuttua, näin meilläkin.Miks meikäläisen apina panttaa vessahätiään aina siihen ko on ollu sängyssä jo tovin. Joka siunaaman ilta ja päiväuniaikana, kun kuvittelen et nyt se meni kiltisti nukkumaan niin kuuluu "äitiiii, minulla on pissahätä. Ja kakkahätäkin!" :headwall:
No, eroaa mun mielestä, koska on uudet opet ja kaverit.eipä oo tullu järjesteltyä, ei se eska nyt niin hirveesti päikystä eroa
Näin ol täälläkin.eipä oo tullu järjesteltyä, ei se eska nyt niin hirveesti päikystä eroa
Mä en oo, mutta ymmärrän kyllä niitä, jotka sen haluaa. Jokainen lapsi on yksilö ja sen mukaan pitäisi toimia, siks kuulostaa vähän oudolta, että siellä eskarissa sitä ihmetellään.Oletteko te muut järjestäneet pehmennetyn aloituksen eskarilaiselle? Mua pidettiin nimittäin outona tässä kohtaa, ei ole kuulemma tarpeellista.
Ne ei ihmetelly, vaan mun kaverit.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30179333:Mä en oo, mutta ymmärrän kyllä niitä, jotka sen haluaa. Jokainen lapsi on yksilö ja sen mukaan pitäisi toimia, siks kuulostaa vähän oudolta, että siellä eskarissa sitä ihmetellään.
Etkä ole :hug:. Lapsen mukaiset järjestelyt on aina parhaat.Ok, mä oon sit hermoheikko etukäteismurehtija.
Vaan anna toisten ihmetellä :kieh:.Ne ei ihmetelly, vaan mun kaverit.
Ei munkaan mielestä.eipä oo tullu järjesteltyä, ei se eska nyt niin hirveesti päikystä eroa
Nuo tietysti vaikuttaa.No, eroaa mun mielestä, koska on uudet opet ja kaverit.
Toisaalta tuosta on sitten hyötyä kun koulu alkaaEskarilaisen päivähoito sekä itse eskari on molemmat koulun yhteydessä. Ihana päiväkoti hoitajineen on nyt historiaa.
Sen takia yritän loiventaa tätä muutosta.
no niimpä, on koulun alku tosiaan menny tosi helpostiToisaalta tuosta on sitten hyötyä kun koulu alkaa
Paikat on tuttuja eikä tarvitse sitä jännittää niin paljoa
Tuo on kyllä aivan totta.Toisaalta tuosta on sitten hyötyä kun koulu alkaa
Paikat on tuttuja eikä tarvitse sitä jännittää niin paljoa
Mä luulen, että tää eskarin aloitus ottaa mulle kovemmin kuin muksulle. Eilen itkeä tihrustin lasta jättäessäni sinne ja samoin hakiessa pois.