The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30179193:
Joo mää paan termariin :)

Miks noi apinat ei osaa rauhottua illalla, vaan pakko riehuu viä sängyssäki... :S
Miks meikäläisen apina panttaa vessahätiään aina siihen ko on ollu sängyssä jo tovin. Joka siunaaman ilta ja päiväuniaikana, kun kuvittelen et nyt se meni kiltisti nukkumaan niin kuuluu "äitiiii, minulla on pissahätä. Ja kakkahätäkin!" :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30179308:
Pystyisikö mies ihan toivomalla toivoa yövuoroja reilusti?
Aina voi ilmoittautua vapaaehtoiseksi, kun flunssapiikki alkaa. Parhaimmillaan/pahimmillaan on yövuoja ja satunnaisia päiviä sekä viikonloppuja kaksi kk ollut peräkkäin. Mutta kaikilla on yhtäläinen oikeus tehdä niitä.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Meilläki alko eskari pojalla. On kyllä menny yllättävän hyvin. Tosin ekana päivänä oli vähän itkeskelyä illalla, kun hän jännitti niitä tehtäviä, että jollei osaakaan tehdä. Eikä millään meinannu kertoa, että mikä harmittaa, mutta oli sitte isille kertonu ja sanonu sen jälkeen vielä, että no nyt on parempi mieli. :heart:

Mutta onhan tuo iso asia noin pienelle. Ei oo helppoa, ku erotetaan tutusta ja turvallisesta ympäristöstä ja tulee kauheesti kaikkia uusia juttuja. Jaksuja HopeaToffee :hug:

Miks meikäläisen apina panttaa vessahätiään aina siihen ko on ollu sängyssä jo tovin. Joka siunaaman ilta ja päiväuniaikana, kun kuvittelen et nyt se meni kiltisti nukkumaan niin kuuluu "äitiiii, minulla on pissahätä. Ja kakkahätäkin!" :headwall:
Jaa-a. Vaikee sanoa, meillä on J vähän samanlainen. toisinaan L:kin. Kai se jotenkin liittyy siihen, kun lapsi rentoutuu... Uskoisin..

Oletteko te muut järjestäneet pehmennetyn aloituksen eskarilaiselle? Mua pidettiin nimittäin outona tässä kohtaa, ei ole kuulemma tarpeellista.
Mä en oo, mutta ymmärrän kyllä niitä, jotka sen haluaa. Jokainen lapsi on yksilö ja sen mukaan pitäisi toimia, siks kuulostaa vähän oudolta, että siellä eskarissa sitä ihmetellään.

• Tykkää
Reactions: famipala
meillä poikien eska meni niin että tilat on koululla ja ysiin asti oli "päivähoitoa" ysistä yhteen eskaa ja sit taas yhestä neljään hoitoa ja tosiaan koko ajan samat tädit ja tilat

tytär oli eskassa päikyn tiloissa

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä