Noh, äläs nyt. Sä oot varmasti paras pomo :kiss:no jos pomojen työpanos ei kelpaa niin pitäkää prkl tunkkinne :stick:
Mä voin tulla seuraks katteleeI'm so bored. Taidan alkaa kattomaan l-koodia, pääsen alottamaan kolmannen tuotantokauden ko kakkosen sain tänään loppuun
no meeppä tiiä, ei musta ainaskaan työmaalla ole mitään hyötyäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30179163:Noh, äläs nyt. Sä oot varmasti paras pomo :kiss:
Kelpaa oikein hyvin .no jos pomojen työpanos ei kelpaa niin pitäkää prkl tunkkinne :stick:
Tervetuloa! Tuotko sumppia tullessas, en jaksa keittää ite enää.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30179166:Mä voin tulla seuraks kattelee
itse asiassa ei ole mitenkään mahollista että joku - tulipa se ukko vaikka Kivennavalta - osais kaikkien muitten työtAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30179171:Kelpaa oikein hyvin .
Vaan eihän työelämässä roolit mitään kilpajuoksua ole. Jokaisella on siellä oma hommansa ja kaikkien ei tarvitse osata toistensa töitä.
Tiedän, olet tuon joskus kertonutfamille tiedoksi, meikä on oikeesti hätnäppää 170 ja sekin sulka päässä
Joo mää paan termariinTervetuloa! Tuotko sumppia tullessas, en jaksa keittää ite enää.
katoikko mun vastauksen, mielestäni sanailin aika sattuvasti"Krut, miksi kerroit The Ketjussa olevasi just ja just 170 cm (sulka päässä), mutta tässä ketjussa et kykene sitä kertomaan?"
*menee katsomaan*katoikko mun vastauksen, mielestäni sanailin aika sattuvasti
Iltaa :wave:Iltaa ketjuun! :wave:
Juu, niin teitkatoikko mun vastauksen, mielestäni sanailin aika sattuvasti
:hug:Taas tuli istuttua muutama tunti tohtorille ja aamusta sit taas keuhkokuviin prkl...
Kyllä. Voisimme pihistellä yhdessä .Pihistelyn aika :wave:
Menipä ilma mustaks ja jyrisee eli sadetta odotellessa. Ulkona 18 ja kämpässä 26, vielä ei oo sukkia tarvinnut.
Ihan varmasti parin viikon päästä menee jo sutjakasti :hug:.Muksu on itkenyt ja raivonnut tämän viikon vuorotellen haluavansa takas päiväkotiin ja sitten taas eskariin ja jne. Kauhee jännitys tietysti pienellä, kun kaikki on uutta. Tänä iltana ei ome raivonnut, jokohan suurin jännitys olisi kohta ohi. Molempina päivinä on tykännyt olla eskarissa. Parin viikon ajan päivät on neljä tuntia ja silti muksu on niin väsy, että meinaa nukahtaa pikkukakkosen aikana sohvalle. Kaipa tämä eskarielämä lähtee tästä pukkuhiljaa rullaamaan.