Missä vaiheessa sinä ja miehesi hankitte yhteiset pariskuntakorut?

  • Viestiketjun aloittaja "Iina"
  • Ensimmäinen viesti
"Iina"
Kaulakorut sinulle ja miehelle, niin että näytitte olevanne oikea pari.
Tämä on nyt kuulemma IN :O Eikä kyse ole teinirakkaudesta vaan aikuisten parisuhdestatuksesta. Kaveriporukka kehotti nopeasti hankkimaan korut, sillä olemme olleet yhdessä jo 2 vuotta.
 
Me ollaan oltu vasta 30 vuotta kimpassa, ei kai sitä voi vielä vakavana pitää?
Ei tässä ny mihinkään kaulakoruihin lähdetä tuhlaamaan, ehkä jos alkaa vakavaksi muuttua voidaan harkita samanlaisia tuulipukuja
 
"tii-"
Käyttääkö ne kaikki miehet niitä kaulakoruja?

Kyllä mulle kelpaisi hieno koru vaikka millä tekosyyllä, mutta ei tuolle miehelle kannata hankkia mitään laatikon täytteeksi.
 
Teininä ostin meille sellaisen sydänkorun, josta toinen puolisko oli mulla ja toinen miehellä. Kihlasormukset oli molemmilla sileät, sen verran yhteistä meidän koruissa oli aikuisiällä. Nyt kumpikaan ei käytä edes niitä. Onhan tuo ihan söpöä, etenkin jollain vastarakastuneella parilla. Mutta en mä kyllä lähtis tuollaisia hankkimaan.
 
"Iina"
[QUOTE="tii-";30172732]Käyttääkö ne kaikki miehet niitä kaulakoruja?

Kyllä mulle kelpaisi hieno koru vaikka millä tekosyyllä, mutta ei tuolle miehelle kannata hankkia mitään laatikon täytteeksi.[/QUOTE]

Kyllä. Kaikilla oli korut kaulassa, jopa miehillä. :eek:
 
vanhus
[QUOTE="Iina";30172692]Ystäväporukkaamme kuuluu 30-45-vuotiaita pariskuntia ja kaikille paitsi meillä on pariskuntakorut. Luulimme tätä vitsiksi, mutta ihan aikuisten tosijuttu on.
Mietimme nyt miehen kanssa hankimmeko hopeiset vai kultaiset korut.[/QUOTE]

Oletko tosissasi tai kirjoitatko vitsinä tämän.

Olen töissä isossa yrityksessä, jossa kaikenikäistä porukkaa ja yksikään ukko tai akka ei ole esitellyt pariskuntakorua.

Jos tosissasi olet, niin epäilen, että tämä on joku kaveripiirisi juttu, ei toimi laajemmalla.

Outoa.
Kyllä sitä seurustellessa kun on tavattu nuorina sellaisia sydämenpuolikkaita ja muita ripustellaan kaulaan, mutta, että vanhana pariskuntana ?
no on sitä oudompaakin maailmassa, kai sitä kaikki saa höpsötellä, kyllä sitä huumoriakin täytyy elämässä olla
 
vieras976
http://www.ebay.co.uk/itm/A-Pair-of-Two-Lovely-Fashionable-Couple-Necklace-Circle-Round-Rings-Pendant-/161381261405?pt=Fashion_Jewelry&hash=item259312a05d

meillä on tollaset
 
"Iina"
Oletko tosissasi tai kirjoitatko vitsinä tämän.

Olen töissä isossa yrityksessä, jossa kaikenikäistä porukkaa ja yksikään ukko tai akka ei ole esitellyt pariskuntakorua.

Jos tosissasi olet, niin epäilen, että tämä on joku kaveripiirisi juttu, ei toimi laajemmalla.

Outoa.
Kyllä sitä seurustellessa kun on tavattu nuorina sellaisia sydämenpuolikkaita ja muita ripustellaan kaulaan, mutta, että vanhana pariskuntana ?
no on sitä oudompaakin maailmassa, kai sitä kaikki saa höpsötellä, kyllä sitä huumoriakin täytyy elämässä olla
Todellakin tosissani olen. Inside juttu taitaa olla kun ei muilla ole näkynyt. Pariskuntakorut eivät ole halpoja sydänkoruja vaan aitoa kultaa tai hopeaa. Näin ainakin tässä porukassa.
 

Yhteistyössä