Kysy minulta mitä haluat.

  • Viestiketjun aloittaja ..aha......
  • Ensimmäinen viesti
vastaaja
Miten lymfoomaan sytostaattihoitoa saava ihminen voi mm. lomamatkailla, käydä luonnonvesissä uimassa, käydä hammaslääkärillä ja vetää kännit? Olen hoitanut ko. potilaita 20 vuotta enkä ole koskaan tavannut mitään vastaavaa....
 
vastaaja
Kirjoittamissasi sairauslistoissa ei ole ollut aiemmin psoriasista (suora lainaus: Mulla on hodgkinin lymfooma,menierin tauti,sjögrenin syndrooma,rytmihäiriöt,vasen jalka oikeaa lyhyempi,välilevytyrä,skolioosi,pco ja keliakia. Kirjaapa nyt nro 9 mun sairaudet tiimarinvihkoon niin ei mene pieleen. Lisäksi oppimisvaikeudet ja todellakin olen yrittänyt opiskella ahkeraan ja tuetusti mutta en ole onnistunut.)

Lukuisissa ketjuissa olet kertonut että saat hoitoja.

Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
 
..aha......
Kirjoittamissasi sairauslistoissa ei ole ollut aiemmin psoriasista (suora lainaus: Mulla on hodgkinin lymfooma,menierin tauti,sjögrenin syndrooma,rytmihäiriöt,vasen jalka oikeaa lyhyempi,välilevytyrä,skolioosi,pco ja keliakia. Kirjaapa nyt nro 9 mun sairaudet tiimarinvihkoon niin ei mene pieleen. Lisäksi oppimisvaikeudet ja todellakin olen yrittänyt opiskella ahkeraan ja tuetusti mutta en ole onnistunut.)

Lukuisissa ketjuissa olet kertonut että saat hoitoja.

Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
Saan hoitoa yhteen toiseen sairauteen ja ei psoriasis ole niin merkittävä että olisin siitä jaksanut mainita.
 
Säälittävää
Säälittävää inttämistä, noita ketjuja joissa annat ymmärtää saavasi syöpään hoitoja on lukuisia. Ilman hoitoa tuolla diagnoosilal ei jätetä ja itsekin sanoit että saat sädehoitoa ja lääkehotioa. Ehdotan että vaihdat nimimerkkisi Pinokkioksi.
 
..aha......
Alkuperäinen kirjoittaja Säälittävää;30168075:
Säälittävää inttämistä, noita ketjuja joissa annat ymmärtää saavasi syöpään hoitoja on lukuisia. Ilman hoitoa tuolla diagnoosilal ei jätetä ja itsekin sanoit että saat sädehoitoa ja lääkehotioa. Ehdotan että vaihdat nimimerkkisi Pinokkioksi.
Aluksi otin hoitoja mutta lopetin ne. Haluan elää näin ilman hoitoja.
 
fieras
Valehtelet niin että korvat heiluu. Aikaisemmin olet kertonut, että lääkäri on sanonut ettei tuo lymfoomasi ole kovin paha ja että siitä kyllä paranee. Yksikään lääkäri ei antaisi tollaista ennustetta ihmiselle, joka kieltäytyy hoidoista.
 
vastaaja
Jännä että te muka tiedätte asiat paremmin kuin minä.
Kyllä minä tiedän syöpäpotilaiden hoidon paremmin kuin sinä. Se on tullut moneen otteeseen jo selväksi.

Kumma että lopetit parantavat hoidot joista sinulle ei tullut mitään sivuvaikutuksia (näin olet kertonut).

Ilman hoitoa ei olekaan pitkään enää elinaikaa jäljellä, vai miten se menikään?
 
..aha......
Kyllä minä tiedän syöpäpotilaiden hoidon paremmin kuin sinä. Se on tullut moneen otteeseen jo selväksi.

Kumma että lopetit parantavat hoidot joista sinulle ei tullut mitään sivuvaikutuksia (näin olet kertonut).

Ilman hoitoa ei olekaan pitkään enää elinaikaa jäljellä, vai miten se menikään?
Mua ei haittaa se vaikka kuolisin jo tänään. Parempi mitä vähemmän elonaikaa olisi.
 
nyyh
Mua ei haittaa se vaikka kuolisin jo tänään. Parempi mitä vähemmän elonaikaa olisi.
Surullista kyllä, miten arvottomaksi itsesi tunnet. Se on surullista lastasikin ajatellen. Sanot aina, että kyllä hän isänsä kanssa pärjää ja varmaan pärjääkin, mutta olet varmasti hänelle tärkeä. Useimmat äidit tuntevat lapsistaan huolta ja heidän vuokseen mieluummin parantuisivat tai ainakin eläisivät, että saisivat olla osa lastensa elämää. Ja jotkut jopa puolisonsa vuoksi.
 
..aha......
Surullista kyllä, miten arvottomaksi itsesi tunnet. Se on surullista lastasikin ajatellen. Sanot aina, että kyllä hän isänsä kanssa pärjää ja varmaan pärjääkin, mutta olet varmasti hänelle tärkeä. Useimmat äidit tuntevat lapsistaan huolta ja heidän vuokseen mieluummin parantuisivat tai ainakin eläisivät, että saisivat olla osa lastensa elämää. Ja jotkut jopa puolisonsa vuoksi.
Mä en halua elää tällaista puolittaista elämää. Liikkuminen vaikeaa,työllistymistä ei ikinä näköpiirissä yms ennemmin sitten kuolen pois.
 

Yhteistyössä