Raskaanapa taijan olla..

• Viestiketjun aloittaja Harmaana..
  • Ensimmäinen viesti
Harmaana..
Elikkäs mulla on melkein koko kesän ollu helteiden takia varmaankin jotenki niukat menkat. Seksiä ei kunnolla (siis perinteistä yhdyntää) olla harrastettu koko kesänä periaatteessa, suuseksistähän ei raskaaksi tuu :D Mut tää ei ollu se pointti vaan se et n. Vajaa puolitoista viikkoo sit sekstattiin eikä mies laskenu sisään ja viime viikonloppuna sama homma ja nyt oon oksentanu kaks päivää ja metallinen maku suussa ja itkettää ja testi tänää näyttää iiiiiiihan vaaleaa plussaviivaa. Voiko tää olla mahollista et tuo testi noin nopeeta haamuilee koska pidemmällä en siis voi olla :) Parin päivän päästä uusin mut kyl tää mun olo aika paljon kertoo. Mut touhutipat ja näin nopeeta haamuilee? Mitäs sanotte? Kolmas olis tulossa jos nyt on pullat uunissa <3

Vierras
Mikäs kiertopäivä on menossa? Eniten ihmetyttäää se, että olet oksentanut jo 2päivää. Olettaisin että nyt on korkeintaan Dpo 10 ja kaksi päivää sitten oli vasta dpo 8... Laita kuva testistä!

"hihhi"
Siis missä välissä kiertoa olet nyt? Pitäisikö kuukautisten alkaa? Jos pitäisi tässä lähimain, ja jos tuosta seksin harrastamisesta ilman ehkäisyä on lähemmäs kaksi viikkoa, niin todennäköisesti olet raskaana. Toivotaan parasta :) Toivotteko kolmatta vai ei?

Harmaana..
Siis joo ei ois vahinko ja en oikein oo perillä kierrosta kun kesän viimeset kunnon menkat ollu juhannuksen aikoihin ja tässä joku aika sitte tiputti pari päivää mut en tiiä tekikö helteet tepposet. Mut siis niinku yhdyntöjen perusteella voisin olla aiiiivan alussa :) Oiski sit eka touhutippavauveli :D

Harmaana..
Voi näkyä testissä.
Jos tarkkoja ollaan nii siitä saattaa olla se kakskin viikkoa, päivän, pari, ylikin. Mut kyl mä tämän olon perusteella uskaltaisin sanoa et raskaana oon mut mies tuo vielä pari testiä nii saa illalla ja vaik ylihuomenna tarvittaessa testata. Mut ku tää on nii jännää arvuutella, viimesimmästä kuitenki monta vuotta aikaa et melkeinpä vois sanoo et iltatähen puolelle menis! :) Kaks eka raskautta oli sellaset et oli tasainen pahoinvointi eikä tarvinnut oksennella mut nyt ollu kaks päivää et oksentanu aina samoihin aikoihin iltapäivällä rajusti ja sit pitkin päivää elttana olo. Kiitti teille asiallisille jotka olette vastailleet fiksusti 15 vuotiaalle ehkä iltatähteään oottavalle :D Eniten sitä mietin et onko nämä touhutippavauvat kovinkin yleisiä?? Kuinkas monia täältä löytyy joille näin käyny jos siis mulle on käyny niin <3

vvv...
Olen hoitajana nähnyt mieheltä tavallisen pissatestin tuloksen, jossa luki ettei voida analysoida liian suuren siittiöpitoisuuden vuoksi. Et jostakinhan ne siittiöt sinne on tullu, vaikka ihan vaan pissasta oli kyse. Niin ja näyte oli katetroimalla otettu.
Niin, ni minä ainakaan en usko mihinkää keskeytettyihin...

Yhteistyössä