Kyllä olivat.Ja kaikki olivat varmaankin suunniteltuja ja saman miehen kanssa?
Onko se urakalla lisääntymistä jos kaksi lasta elämänsä aikana hankkii? jos 25 vuotiaana on kaksi lasta tehnyt, niin siinä ehtii niiden välissäkin olla monta vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;30147847:Ihmettelen aina vähän kieltämättä, mutta onhan heitä paljon jotka alkavat lisääntyä heti urakalla kun kynnelle kykenevät. Että eihän se oikeasti ole kovin ihmeellistä, vaikka musta se on.
Ei. Mutta siltä se vaan musta tuntuu jos on tehny parikymppisenä 2-3 lasta.Onko se urakalla lisääntymistä jos kaksi lasta elämänsä aikana hankkii? jos 25 vuotiaana on kaksi lasta tehnyt, niin siinä ehtii niiden välissäkin olla monta vuotta.
Itse et olisi sanallakaan hakenut vertaistukea jos lapsesi huutaisi kipua yli vuoden vartin välein joka yö? Sellainen sankari.Peyoten ei olisi pitänyt tehdä ensimmäistäkään lasta. Eikä Pinin, joka jaksoi valittaa mukulastaan kyllästymiseen saakka täällä.
Ei kun minun oli juuri hyvä saada lapsia ja kannattaisi syntyä lisääkin ottaen huomioon mitä kestin. Eipähän helpolla kaada kun olen saanut valvoskella sellaisen ääripäävauvan kanssa, ettei tosikaan.Peyoten ei olisi pitänyt tehdä ensimmäistäkään lasta. Eikä Pinin, joka jaksoi valittaa mukulastaan kyllästymiseen saakka täällä.
Hohhoijaa ja päläpälä!Ei kun minun oli juuri hyvä saada lapsia ja kannattaisi syntyä lisääkin ottaen huomioon mitä kestin. Eipähän helpolla kaada kun olen saanut valvoskella sellaisen ääripäävauvan kanssa, ettei tosikaan.
Ihmettelen edelleen sitä voimaa mikä minussa oli kestää tuo, jaksoin laulaa, heilutella vaikka kuinka itketti ja suututti välillä. Kaikki tunteet kävin ja silti pussasin ja lauloin. Moni ei olisi ymmärrettävästikään jaksanut edes sen verran lempeänä mitä olin. Jaksoin ja jaksoin ja siitä olen kyllä ylpeä. Vasta kun lapsella loppui se yli vuoden ikäisenä, uuvuin kunnolla. Makasin sängyssä masentuneena vaikka kaikki oli viimeinkin hyvin ja mieheni järjesti minulle apua. Sain keskusteltua ja lääkityksen masennukseen ja kas, nopeasti tuntuikin aidosti terveeltä taas eikä pientä lääkitystäkään tarvinnut jatkaa. Nyt se elämä vaan hymyilee ja olen valmis vastaanottamaan kolmannen lapsen jos luoja sen meille suo, kun voin luottaa jaksamiseeni niin hyvin ja ihana ajatella, että olisi HYVIN epätodennäköistä saada lähellekään yhtä valvottavaa vauvaa joten kaikki koliikit ja kaksosetkin menee.
Nyt vaan pudistelen päätäni, että minkäkainen ihminen puhuu kuin sinä äidille joka joutuu elämään tuossa sumussa, hyi että minua etoo kaltaisesi. Toivottavasti kukaan ei joudu sanojesi uhriksi siinä tilanteessa ja teen kaikkeni tukeakseni vaikeiden vauvojen äitejä. Ajattele siellä kateellisena kuinka paljon sain tukea ihanilta ihmisiltä. Eivät kyllästyneet siihen vaan vähintään kauniilla ja kannustavilla sanoilla auttoivat jaksamaan.
Peyotea en tunne, mutta näin palstan kautta vaikuttaa ihanalta äidiltä eikä kyllä mitään syytä puhua noin rumasti.
Samalla tavalla kuin vanhempikin äiti pitkittelee vähintäänkin töihinmenoa kotona lastensa kanssa. Muuten hyvä yritys. Sitäpaitsi yhteiskunnalle halvemmaksi mun opiskeluaikana pyöräytetyt muksut tuli, opiskelinkin samalla jonkin verran.Että pitkittelee töihin/kouluun menoa, on yhteiskunnan elätti.
Hienosti keksitty.Hohhoijaa ja päläpälä!
Voooii vituttaako ne hehkeät nuoret äidit noin pahasti. Ei tarvi vastata, tiedät mistä puhun vaikket myönnä.Nauran tietysti räkäisesti, mutta toisaalta ymmärrän koska nuorena tekee huonoja valintoja.
Ärtymyksesi on aika hauskaa. Miksi oletat että olen vanha?Voooii vituttaako ne hehkeät nuoret äidit noin pahasti. Ei tarvi vastata, tiedät mistä puhun vaikket myönnä.
Yhtä naurettavia yleistyksiä voisi tässä tehdä sinunlaisista, mutta en alennu samalle tasolle. Olen katsos kypsempi.Ei kukaan voi olla kade pissis äideille jotka asuu vuokrakämpissä, isä on kuka on, tupakit tuulessa mennään sossuun. Ihanaa elämää