Huutelen puskista
Ehdin jo unohtaa tämän palstan meiningin. Jos sanoo mielipiteensä SITÄ KYSYTTÄESSÄ, saa helvetillisen myrskyn aikaiseksi. Anteeksi, jos äitiys on jollekin noin herkkä asia.
Missä se helvetillinen myrsky oli?Ehdin jo unohtaa tämän palstan meiningin. Jos sanoo mielipiteensä SITÄ KYSYTTÄESSÄ, saa helvetillisen myrskyn aikaiseksi. Anteeksi, jos äitiys on jollekin noin herkkä asia.
Tuolla ekalla sivulla vähän trombia ilmassa. Toivottavasti laantuu .Missä se helvetillinen myrsky oli?
Nyt suutuin minäkin. Hmph!Tuolla ekalla sivulla vähän trombia ilmassa. Toivottavasti laantuu .
?Nyt suutuin minäkin. Hmph!
No pitäähän sitä välillä suututellakin, saa äksöniä iltaan.
Ai . Mun äksönit on nyt tässä. Leffa katsottu ja sänky kutsuu. Öitä!No pitäähän sitä välillä suututellakin, saa äksöniä iltaan.
Musta taas ois ihan kamalaa jos mulla ois nyt kolmekymppisenä pieniä lapsia. Pienten lasten vanhemmat on koko ajan sidottu niihin lapsiin.Enpä ihmeemmin mitään muuta kuin kuinka kamalaa se olisi ollut omalle kohdalle. Parhaat vuodet olisi mennyt pieleen ja niin paljon jäänyt tekemättä ja kokematta.
Niin no, minä olen sitä porukkaa jolla ei ole silloinkaan lapsia tuosta syystä... Mutta tuon kysymyksen ikäisenä ne kyllä olisivat olleet silti eniten pois omasta elämästä nauttimisesta. Nyt ne sopisivatkin paremmin elämään, mutta... Ei, ei siltikään oikein mitenkään huonontamatta elämän laatua merkittävästi ja en koe että lapsia tulisi tehdä jos siitä ei koe mitään hyvää tai etuja, miksi nähdä sen vaivan...Musta taas ois ihan kamalaa jos mulla ois nyt kolmekymppisenä pieniä lapsia. Pienten lasten vanhemmat on koko ajan sidottu niihin lapsiin.
Ei ne huonontaneet mun elämänlaatua. Sillon ku ne oli ihan pieniä, ei ois ollut varaakaan mennä esimerkiksi johonkin matkoille... En mä koe että olisin nyt jotenkin tullut erilaiseksi kuin nuorempana, nyt vaan on välillä varaa vaikka matkustella.Niin no, minä olen sitä porukkaa jolla ei ole silloinkaan lapsia tuosta syystä... Mutta tuon kysymyksen ikäisenä ne kyllä olisivat olleet silti eniten pois omasta elämästä nauttimisesta. Nyt ne sopisivatkin paremmin elämään, mutta... Ei, ei siltikään oikein mitenkään huonontamatta elämän laatua merkittävästi ja en koe että lapsia tulisi tehdä jos siitä ei koe mitään hyvää tai etuja, miksi nähdä sen vaivan...
Mulla on kuules hienot lapset. Oot vaan kade koska sulla on jotkut peikkomöröt siellä kakat housussa.Peyoten ei olisi pitänyt tehdä ensimmäistäkään lasta. Eikä Pinin, joka jaksoi valittaa mukulastaan kyllästymiseen saakka täällä.