Juu, pakko on valita noista .nro 2 mut tossa on vähän liikaa lihaksia. Jos noista on pakko valita.
Googlaapa "synthol"2, tosin vähemmälläkin lihasmäärällä kelpaisi.
Mutta sanokaa nyt joku että ykkönen on photoshopattu?? Nim. Yöunet meni
Mä taas en voi sietää karvan karvaa ainakaan rinnassa, selässä yms..Siis tuo kakkonenhan on ihan tylsä karvaton, varmaan sokeroitu koko kroppa käsivarsia myöten. Pitää nyt miehen ainakin vähän karvainen olla. Edes karvaisempi kuin minä
Selkäkarvoista en minäkään välitäMä taas en voi sietää karvan karvaa ainakaan rinnassa, selässä yms..
Niin mäki luulin ennenku tapasin ton ukkoni. Sillä on kiharat rinta- ja mahakarvat ja totesinpa sitte vaan että ne karvat onki ihanat .Mä taas en voi sietää karvan karvaa ainakaan rinnassa, selässä yms..
Sitäpaitsi eihän se ole kilpailu eikä mikään, jos yhtenä vaihtoehtona on Burt Reynolds alastiNiin mäki luulin ennenku tapasin ton ukkoni. Sillä on kiharat rinta- ja mahakarvat ja totesinpa sitte vaan että ne karvat onki ihanat .
:x ja vielä ihanan kiharatNiin mäki luulin ennenku tapasin ton ukkoni. Sillä on kiharat rinta- ja mahakarvat ja totesinpa sitte vaan että ne karvat onki ihanat .
No ei saa pilata!!!Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;30054003:Kutonen vähän trimmattuna.