Oudot jutut joista tykkään

• Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Joo!! Mä olin ihan fiiliksissä kun olkapäät leikattiin. Tosi kovat kivut oli kun heräsin, mutta fiilis erittäin hyvä, olin puhelias ja kehuin henkilökuntaa ihanaksi. Sanoin niille että haluan tulla uudestaankin leikkaukseen. Magneettikuva oli mun mielestä myös ihana, jännittävä.
Mä höpisin hoitajille viime kerralla, et "sanokaa isille et lämmittää maitoa, äiti on ny vähä väsyny"

minnee
Tykkään My little ponyista ja Ystävyyden taiasta.
Oi, minä kans! Ollaan tytön kanssa ponifaneja molemmat. Mulla on yhdessä olohuoneen kirjahyllyistä pikkiriikkinen kokoelma vanhoja poneja. En keräile mitenkään vakavissani, mutta ostan esim. kirpuilta kun tulee vastaan. Kaapissa odottelee jokunen huonokuntoisempi G1 restaurointia. Lähinnä ne kaipaavat puhdistuksen lisäksi uusia häntiä ja harjoja.

minnee
Tykkään kans kovasti siitä, kun toisella meidän kissoista on tapana tulla nukkumaan mun pääni ylle öisin. Siis se kietoutuu mun päälakeni ympäri kuin todella hötyväinen karvalakki! Se on kans kivaa, kun se käpertyy niskaan nukumaan ja kehrää.

Tykkään siitä, miltä miehen jalat ja rintakehä tuntuu: ne on niin kivikovat ja karvaiset. :D Tykkään siitä, kun se keittää mulle aamukahvit joka aamu.

Tykkään myös nyppiä kulmakarvoja ja puristella mustapäitä. Yääk...

"esikoinen tulossa"
Tässä mun tykkäämisiä:

1. Nyt raskausaikana nään paljon painajaisia niin tykkään kun mies yöllä kaappaa mut sylii kun itku kurkussa herätän hänet ja sanon et pelottaa
2. Tykkään raa'asta voitaikinasta
3. Tykkään kun meidän kissa (liian aikaisin vierotettu) käpertyy sylii ja painautuu ihan iholle ja alkaa imeä mun sormea <3
4. Tykkään passata mun miestä
5. Ja tykkään kun mun mies harjaa mun hiuksia :)

Oi, minä kans! Ollaan tytön kanssa ponifaneja molemmat. Mulla on yhdessä olohuoneen kirjahyllyistä pikkiriikkinen kokoelma vanhoja poneja. En keräile mitenkään vakavissani, mutta ostan esim. kirpuilta kun tulee vastaan. Kaapissa odottelee jokunen huonokuntoisempi G1 restaurointia. Lähinnä ne kaipaavat puhdistuksen lisäksi uusia häntiä ja harjoja.
Minä tykkään noista g4:sta eniten. :) Harmi kun minulla ei ole tyttöä, voisi väittää että nuo ponit on sen eikä äidin. :D Minä tosin olen vasta aloittanut keräilyn niin ei noita monta ole vielä..

minä tykkään siitä, kun mies rapsuttaa selkääni.. parempaa kuin seksi!!! :p
tykkäämme miehen kanssa molemmat, kun kieputan miehen korvat rullalle.. mies on tuollainen friikki, jonka korvissa ei tunnu olevan rustoa yhtään ! hyvin taipuvat.

-.-
[QUOTE="puuhippa";30024372]Mä tykkään käydä hammaslääkärissä.[/QUOTE]

Mie tykkään käydä lääkärissä, tyrveydenhoitajalla ja labrassa ym. Hammaslääkärissä yleensä joutuu tuntemaan kipua, joten se ei sinäänsä ole paikka minne haluan mennä.

"point"
Mä tykkään talkista. Musta tuntuu mukavalta kun on laittanut talkkia perperiin ja erityismukavalta jos mies laittaa sitä mulle kun jos laittaa itse, niin sitä menee vaan lattialle.
Anteeksi mutta .. eh.. pitääkö kaikesta tehdä numero tälle palstalle.
Jos heittäydyt miehes kanssa lapsen rooliin, niin voisit pitää tiedon ihan itelläs.. too much information, you know.

Taidat saada tyydytystä myös trollauksesta.

Tykkään myös hammaslääkäristä. Sekä rokotuspiikeistä.

Tykkään ihan älyttömästi hieronnoista, kuten varmaan moni muukin, mutta myös hieronnan katselusta. Tuntuu melkein kuin itseä hierottaisiin. Tuijotin yhtä hierontaa joku aika sitten (semmoisella avoimella hierontapaikalla lentokentällä, ei siis ollut seiniä), taisin vähän häiritä sitä hierojaa :( Myös kun hieron itse jotain muuta, tuntuu vähän kuin itseäkin hierottaisiin.
(Niin ja muuten hammaslääkäristä tykkään juuri siksi kun se tuntuu melkein kuin hieronnalta :D :D)

Peyote
[QUOTE="point";30027520]Anteeksi mutta .. eh.. pitääkö kaikesta tehdä numero tälle palstalle.
Jos heittäydyt miehes kanssa lapsen rooliin, niin voisit pitää tiedon ihan itelläs.. too much information, you know.

Taidat saada tyydytystä myös trollauksesta.[/QUOTE]

Eh eh. Tietty tykkään trollata.

Peyote
[QUOTE="veeras";30027505]Ap elää lapsuuttaan uudelleen: talkkia, tumput hihojen sisään, haalari, makuupussissa (kapalossa) nukkuminen.... Oletkohan jäänyt jostain paitsi lapsena? :D[/QUOTE]

Talkki tuntuu iholla hyvältä ja poistaa nihkeyttä. Tumput ei tunnu hyvältä ellei ne oo hihojen sisällä. Kun on teltassa, on vähän pakko nukkuu makuupussissa varsinkin jos yöllä on pakkasta.

En mä mielestäni jäänyt lapsena mistään paitsi... Tykkäsin kyllä jo silloin paljon samoista asioista.

Yhteistyössä