Oudot jutut joista tykkään

• Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Mulla on semmonen toppi (siis niinku rintsikat) jossa on selässä paljon nauhoja jotka menee ristiin. Mä tykkään kun mies laittaa ne aina järjestykseen ja kääntää oikeaan asentoon kun pyydän. Se tuntuu hyvälle.

Joskus jos on tumppukeli (niinku nyt juhannuksena) tykkään että mies laittaa mun tumput hyvin mun hihojen sisään, tai sen toisen tumpun, mitä en saa itse, kun mulla on toisessa kädessä jo tumppu.

Sekin tuntui tosi mukavalle, kun mies laittoi mulle osittain oman makuupussinsa kun mulla oli vähän kylmä kun alettiin nukkua.

Kun se koskee muhun ihan tavallisten juttujen takia, niin tuntuu vaan tosi ihanalle. Tuntuu hyvältä kun se pitää huolta. Joskus se kantaa mun laukkua, nytkin kantoi, vaikka mun laukku näyttää pöllöltä. :D taidan olla vähän rakastunut.

Peyote
[QUOTE="puuhippa";30024372]Mä tykkään käydä hammaslääkärissä.[/QUOTE]

Mä en erityisemmin, mutta tykkään ettei tartte sit olla hampaista huolissaan ku hoitaa normaalisti ja käy aina hamppilääkärillä kerran vuodessa.

Vie ras
Mä tykkään kun mies yöllä varastaa mun peiton, ja sit mä kierähdän ihan miehen iholle lämmittelemään.
Sitten tykkään kieputtaa miehen kainalokarvoja sormeni ympärille :D

"sipsi"
Mie tykkään käydä lähikorpimetsässä lenkillä miehen ja koirien kanssa. Mulla on aika huono lähinäkö (ikänäkö jo :( ) ja mies menee edellä tien tarkastajana. Metsässä on käärmeitä.

Sitten minusta on kiva automatkailla yhdessä, ja käydä matkalla kahvilla jossain. Usein otetaan eväät mukaan. Ollaan sellaisia ex tempore lähtijöitä, milloin mitäkin huutokauppa ostoksia tai moottoriajoneuvojen osia haetaan milloin mistäkin.

Peyote
Mä tykkään talkista. Musta tuntuu mukavalta kun on laittanut talkkia perperiin ja erityismukavalta jos mies laittaa sitä mulle kun jos laittaa itse, niin sitä menee vaan lattialle.

baba jaga
tykkään synkkyydestä, kynttilöistä, kauhusta, marilyn mansonista, kummitusjutuista, halloween bileitä, tarot korteista, wiccasta, yöstä, kuusta, luonnonuskosta, punaviinistä, aurajuustosta, addams familystä, bela lugosista, gothic-sisustuksesta, korseteista, mustasta....ai miksi mulla ei ole yhtään ystävää...kysyypi muerte?

vierass
Mulla on semmonen toppi (siis niinku rintsikat) jossa on selässä paljon nauhoja jotka menee ristiin. Mä tykkään kun mies laittaa ne aina järjestykseen ja kääntää oikeaan asentoon kun pyydän. Se tuntuu hyvälle.

Joskus jos on tumppukeli (niinku nyt juhannuksena) tykkään että mies laittaa mun tumput hyvin mun hihojen sisään, tai sen toisen tumpun, mitä en saa itse, kun mulla on toisessa kädessä jo tumppu.

Sekin tuntui tosi mukavalle, kun mies laittoi mulle osittain oman makuupussinsa kun mulla oli vähän kylmä kun alettiin nukkua.

Kun se koskee muhun ihan tavallisten juttujen takia, niin tuntuu vaan tosi ihanalle. Tuntuu hyvältä kun se pitää huolta. Joskus se kantaa mun laukkua, nytkin kantoi, vaikka mun laukku näyttää pöllöltä. :D taidan olla vähän rakastunut.
:heart:

"hhh"
Tykkään kun mies laittaa mulle viluiselle peiton takaisin päälle yöllä jos olen vahingossa potkinut sen pois. Tykkään kun mies ottaa kainoloon ja mulla maailman turvallisin olo ja pystyn nukahtamaan vaikka menneisyyden pedot kiusaa mieltäni. Tykkään kun mies kantaa kaikki kamat eikä anna mun kantaa mitään. Tykkään kun mies tuo mulle aamulääkkeeni sänkyyn kun ne pitäää ottaa ennen aamupalaa. Tykkään kun mies laittaa aamupalan ja hoitaa lasten aamujutut ja mä saan aamu-unisena kömpiä suoraan pöytään. Tykkään kun mies hyväksyy mut tälläisenä, rakastaa ja tykkää musta just tälläisenä. Nämä tuli nyt tässä aamupalalla mieleen. En tiedä onko nämä kummallia juttuja mutta nämä tuli mieleen kun mietin mistä tykkään.

Ihania juttuja, ei niinkään outoja :heart: Mä tykkään siitä kun mies hemmottelee mua, rasvaa jalkoja, tuo lahjaksi kenkiä tai vaatteita, tekee herkullisia ruokia ja varsinkin kaikenlaisia pirtelöitä, lämpimiä voileipiä...mmmm

"Miulla"
Jos vaikka sukassa tai paidassa on joku irtonainen langanpätkä, tykkään nyppiä ja näpertää sen kanssa, jotenkin se vetää käsiä puoleensa...usein ikävin seurauksin. Ihme tapa, pitäs päästä eroon...

Peyote
Tykkään myös nukutuksesta (leikkauksiin liittyen) :D ihan parasta.
Joo!! Mä olin ihan fiiliksissä kun olkapäät leikattiin. Tosi kovat kivut oli kun heräsin, mutta fiilis erittäin hyvä, olin puhelias ja kehuin henkilökuntaa ihanaksi. Sanoin niille että haluan tulla uudestaankin leikkaukseen. Magneettikuva oli mun mielestä myös ihana, jännittävä.

Yhteistyössä