H
"Huolestunut"
Vieras
Hmm, mä en näe tässä tapauksessa eroa siinä sanooko jonkun olevan sairas vai avun tarpeessa. En tietenkään tarkoittanut sairaalla mielisairasta tms.
Lähes minkälaiset tahansa ajatukset ovat ok kun on tullut petetyksi tai muuten kohdelluksi huonoksi mutta on eri asia ryhtyä tekoihin. Sanoisin ihmistä sairaaksi vasta kun hän alkaa toteuttamaan ajatuksiaan kostoista jne.
Taidat olla ihan oikeassa
Henkilökohtaisesti silti koen sen jotenkin epäreiluna. Ihan siis sen ajatuksen perusteella, että jos joku olisi minua sanonut sairaaksi kun elämäni oli tuhottu...se olisi ollut väärin. Tokihan minä en ollut ajatuksiani toteuttamassa, joten tilanne oli tietysti eri. Mutta ehkä Ap:kin vain tuulettaa niitä omia ajatuksiaan omalla tavallaan puhumalla niistä täällä. Ehkä hän ei todellisuudessa toteuttaisi suunnitelmiaan. Eihän me tiedetä
Silti, näen jokatapauksessa pointtisi ja ymmärrän että olet hyvinkin oikeassa määritelmäsi kanssa. Taidan olla edelleenkin hiukan liian lähellä näitä juttuja että osaisin olla enemmän objektiivinen.