The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää nostan itteni nyt tän keskustelun yläpuolelle enkä sano enää mitään :D


Hitto, eihän täällä kohta voi puhua enää mistään kun ehkäsy aiheuttaa kilahduksia, ja kitaramiehestä te ootte vissiin vielä enemmän innoissane ko minä.
Kuka tän edes alotti? :stick:
ei jaksa muistaa

ai niin, se taisin olla minä joka sanoin että on vanhanaikasta olettaa että mies hoitaisi ehkäisyn ja se oli tarkotettu sytöksi yhelle joka on lähössä reissuun tapaamaan uutta hemestiään
 
kahvikirahvi
ei jaksa muistaa

ai niin, se taisin olla minä joka sanoin että on vanhanaikasta olettaa että mies hoitaisi ehkäisyn ja se oli tarkotettu sytöksi yhelle joka on lähössä reissuun tapaamaan uutta hemestiään
:stick: :stick: Siinä sulle senkin :stick: :stick:

No okei, jos nyt tälle linjalle on pakko lähteä niin

a) Miksi oletat että en käytä jo valmiiksi jotain ehkäisyä?
b) Miksi oletat että seksiä on harrastettava ekoilla treffeillä kun oon siitä monesti mielipiteeni ilmaissut?
c) Mikä mua estäis käymässä lapin lähikaupassa hakemassa kortsuja jos sellaisia kokisin siellä tarvitsevani?

Ja loppukevennyksenä d) entä jos valehtelisin käyttäväni ehkäisyä ja käyttäisin kitaramiestä törkeästi hyväkseni saattautumalla tahallani raskaaksi? :LOL:
 
:stick: :stick: Siinä sulle senkin :stick: :stick:

No okei, jos nyt tälle linjalle on pakko lähteä niin

a) Miksi oletat että en käytä jo valmiiksi jotain ehkäisyä?
b) Miksi oletat että seksiä on harrastettava ekoilla treffeillä kun oon siitä monesti mielipiteeni ilmaissut?
c) Mikä mua estäis käymässä lapin lähikaupassa hakemassa kortsuja jos sellaisia kokisin siellä tarvitsevani?

Ja loppukevennyksenä d) entä jos valehtelisin käyttäväni ehkäisyä ja käyttäisin kitaramiestä törkeästi hyväkseni saattautumalla tahallani raskaaksi? :LOL:
veikkaan deetä
 
kahvikirahvi
Tättärää. Muutama hassu päivä enää. Vaikee kuvitella että oon jo muutaman päivän päästä perillä.



Mutta ihan vakavissani oon sitä mieltä että ei petipuuhia ekoilla treffeillä.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
kahvikirahvi
Jännä ajatella että muutaman päivän päästä oon jo perillä. Kuivais noi pyykit ny äkkiä niin pääsis pakkaamaan loputkin. Ylläri että aurinko meni pilveen just näillä kellonlyömillä kun pitäis porottaa suoraan tohon partsille ja pyykkejä kohti :kieh:
 
kahvikirahvi
Puolikas on ihmeellinen vinkuinkkari heti herättyään päikkäreiltä. Toisaalta käy sääliks kun kaikki on raukalla niin huonosti, mutta oikeestaan mua vähän naurattaa toi sen voimaton rähinä sohvalla ja tekis mieli sanoa että "tolta äitistäkin tuntuu joka aamu kun tuut seittämältä herättämään" :D
 
Paljaalla ei sohlata uusien kumppaneiden kanssa. Parisuhteessa paljaalla. Hormonikierukka, tuo Jumalan lahja reilumman puoleisista kuukautisista kärsiville ja hoitaa myös tuon ehkäisypuolen.

Ja ensimmäisillä treffeilläkin voi olla, että petipuuhiin eksyy. Mitäpä sitä ihmettelemään toiseen kertaan jos ajatus tuntuu molemmista hyvältä.

Olen puhunut :D. Ja päivää :wave:.
 
Jaahas, nettisivu alhaalla joten paluu GoTin maailmasta irl:n kautta palstalle.

Vedän tämmöset pika kommentoinnit kuumiin puheenaiheisiin:

Paljaalla on kivempi kun kumilla,
MUTTA paljaalla ei vedellä kun omaa tuttua kumppania, tietenkään!
Tai ei ainakaan minun reikään, toivottavasti ei muidenkaan.
Jälkiehkäsypillerit on joo olemassa muttei varsinkaan tauteihin toimi.

Ekatreffeillä voi ihan hyvin mennä sänkyyn,
mut se riippuu ihmisistä, tilanteesta, onko molemmat valmiit jne jne.

Mut mieluummin ekaks vaan treffit eikä heti sitä sänkyä.

TAI voi myös mennä vaan sänkyyn eikä treffeille olleskaan, sekin on ihan kivaa :whistle:
 
Jos menee paljaalla sohimaan väärää koloa, sehän on vaan oma moka. Nykypäivänä ei voi valistuksen puutetta syyttää.
Olis kans melko rasittavaa jos elämäntehtävänä olis pyrkimys uittaa anakondaa jokaisessa vastaantulevassa lammikossa.

Onneks aika on kääntänyt viisarit niinpäin, et nykyään kaljaakin ottaessa mieskunto katoaa kauan ennen kuin vähäinen jäljellä oleva järki, niin ei tule päissäänkään törttöiltyä ainakaan kauheesti.
 
IhQ
Njoo, eipä oikeestaan lisättävää aiempiin lausuntoihin aiheesta. Kumit on hyvä muistaa suhteen alussa tai yhen yön saaliin kans, pidemmissä suhteissa yleensä ehkäisy kai hoidetaan muuten..paitsi meillä tällä hetkellä, kun hormonit sotkeutui lopullisesti pilsujen ansiosta niin kumilla mennään, ilman mitään myrkkyjä.
Saa nähdä, joutuuko ite "leikkauspöydälle" vai meneekö mies..eihän tuo ole enää aiheesta virkkanut mitään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä