The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on pakko muistaa, älykännykät on perzeestä ko akku loppuu päivässä käytti sitä tai ei. Mikähän kerta latasin illalal kännyn, aamulla oli kulunu 30% prossaa virrasta vaikka en yöllä koskenutkaan koko kapulaan. Whaddafuq.
mulla kestäis kolmekkin päivää jos vaan antasin sen olla

varmaan kaumminkin jos laittas kaikki datasiirrot pois päältä
 
Tämä on aika yleistä mitä olen seuraillut ihmisten reaktioita nykyään.

Tosin en käsitä sitä miksi pitää boikotoida jotain mistä voisi mahdollisesti nauttia.

Ei mahdu vaan päähän sellainen "periaatteen vuoksi olen vastahankaan" periaatteet pilaa monia hyviä juttuja :D Ja nimenomaan itseltään.
Ja mä oon ihan samaa mieltä sun kanssa!
Mä en halua olla periaatteesta vastahankaan, mut silti oon tietyissä asioissa:D
Tiiän kyllä, että jos joku on maailmanlaajusesti super suosittu, niin siihen suosioon aika varmasti on hyvä syy.

Kai mulla vaikuttaa sekin kun jotain hypetetään liikaa, niin omat odotukset on jotain ihan käsittämätöntä, ja sit pelkään ettei sarja tai mikä vaan täytäkkään niitä odotuksia :D

Huh, ehkä tää on logiikkaa mihin vaan naiset pystyy? :stick:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja IhQ
Mulla se ei oo edes päällä ellen käytä, virransäästötilat ja semmosest taas on. Kumma juttu. Mutta ehkä samsungi on vaan perseestä, näyttökin hajos kun se putos paristakymmenestä sentistä takakuori edellä lattialle.
jotain outoa sulla on puhelimessa, mulla on töissä Samsung ja siinä kestää ainaski viikon virrat jos pitää päällä 8-16

mutta mä tosin käytän sitä vain saapuvien puheluiden vastaanottamiseen
 
Ja mä oon ihan samaa mieltä sun kanssa!
Mä en halua olla periaatteesta vastahankaan, mut silti oon tietyissä asioissa:D
Tiiän kyllä, että jos joku on maailmanlaajusesti super suosittu, niin siihen suosioon aika varmasti on hyvä syy.

Kai mulla vaikuttaa sekin kun jotain hypetetään liikaa, niin omat odotukset on jotain ihan käsittämätöntä, ja sit pelkään ettei sarja tai mikä vaan täytäkkään niitä odotuksia :D

Huh, ehkä tää on logiikkaa mihin vaan naiset pystyy? :stick:
Niin, eli ongelma on se, että ei käsitä kaiken olevan makuasioita mitä tulee viihteeseen ja kokee järkyttävän pettymyksen mitä ei voi käsitellä ja sen pelko aiheuttaa vastareaktion.


Ja kaikki elokuvan tai tv-sarjan vuoksi ? :LOL:

Ei kuulosta OLLENKAAN hullulle käytökselle :LOL:
 
Mulla se ei oo edes päällä ellen käytä, virransäästötilat ja semmosest taas on. Kumma juttu. Mutta ehkä samsungi on vaan perseestä, näyttökin hajos kun se putos paristakymmenestä sentistä takakuori edellä lattialle.
Onkohan meillä sama samsungi..
Akku kestää just päivän verran jos on datasiirrot päällä,
ja tuo putos hupparin taskusta kun olin kyykyssä n. 20cm korkeudesta pehmeelle hiekalle,
ja koko näyttö säröillä :mad:
 
Niin, eli ongelma on se, että ei käsitä kaiken olevan makuasioita mitä tulee viihteeseen ja kokee järkyttävän pettymyksen mitä ei voi käsitellä ja sen pelko aiheuttaa vastareaktion.


Ja kaikki elokuvan tai tv-sarjan vuoksi ? :LOL:

Ei kuulosta OLLENKAAN hullulle käytökselle :LOL:
Puolustuksekseni voin sanoa että hulluilla on hauskempaa :snotty: :stick:

:D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Jos laatumerkin älykännystä loppuu akku alle vuorokaudessa vaikka ei ole käyttänyt sitä niin:

a) sinulla on kaikenmaailman nettihaistelut, wifi höpötykset päällä, ynnä turhake appseja tusina muistissa käytössä.

b) akkusi on levähtämässä tai levähtänyt jo.

c) lataat kakalla laturilla kännykkääsi joka pilaa akkusi (kohta b)

d) kännykkäsi mukana myyty akku on todella kepoisen kokoinen (mAh lukema akussa kertoo millaisen varauksen kyseinen akku kykenee ottamaan vastaan joka suoraan antaa osviittaa siitä kuinka kestävä se on pitkässä juoksussa)
 
Tosta luurin putoamisesta, ni mulla ainaki on toi menneen talven Lumia pudonnu lähemmäs 50 kertaa, mut kyl se vaan edelleen on kunnossa, mulla on kyllä siinä suojakuori, mutta monilla on samsungista menny näyttö paskaksi, suojakuoresta huolimatta, jokusen satasen maksaa uus lasi vaihattaa siihen kuulemma. Nii, mutta akku ei kestä nykypuhelimissa kyllä enää vuorokautta pidempää..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä