The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt mua surettaa, kun muistot on poissa. Kankaista pidän viimeiseen asti, niih. Viimeksi heittelin pois kellarissa vuosikymmenien aikana pilalle menneitä muutamia leluja. Mun rakas nalle oli sen näköinen, että puoli naamaa puuttui ja silmätönkin se oli. ViewMastwr kiekkoineen meni uuteen kotiin, kun muksu ei tykännyt siitä. Kahdeksankymmentäluvun uudenvuoden tinat meni ongelmajätteisiin.
 
Hyvä minä! Fiksuna kävin pikaseen kaupas ostaa pizza tarvikkeet,oikasin vähän et saan nopeesti niin ostin valmispohjan ja kun pääsin kotiin niin huomasin et unohdin juustoraasteen,nyt jää pizzat tekemäti:headwall:
 
Eihän tommosia saakkaan hävittää!
Mies ois nääkin mielellään tuhonnut. Samoin muutama vuosi sitten oli pakko tehdä kellariin tilaa ja kellarin kirjahylly sai kyytiä. Kaikki koulukirjat, paitsi tietyt kuten aapinen, pääsi paperinkeräykseen. Sitten näin WeeGee-museon Espoon historia -näyttelyssä vitriinissä mun ala-asteen ympän ja bilsan kirjat. Siis ei juuri mun, mutta aivan samanlaiset.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt mua surettaa, kun muistot on poissa. Kankaista pidän viimeiseen asti, niih. Viimeksi heittelin pois kellarissa vuosikymmenien aikana pilalle menneitä muutamia leluja. Mun rakas nalle oli sen näköinen, että puoli naamaa puuttui ja silmätönkin se oli. ViewMastwr kiekkoineen meni uuteen kotiin, kun muksu ei tykännyt siitä. Kahdeksankymmentäluvun uudenvuoden tinat meni ongelmajätteisiin.
Mua ihan pikkusen nakersi, kun annettiin meidän lasten kirjoja ja leluja serkuille, serkut on paljon pienempiä. Joku aika sitten huomasin että serkkujen äiti möi niitä meidän leluja fb-kirppiksellä. Ei kai niitä muuten tartteis säilöä, mutta osa on mun ja mun veljen vanhoja kirjoja. Jotain Lasten Suuren Kirjakerhon Disney-kirjoja :(
 
Mua ihan pikkusen nakersi, kun annettiin meidän lasten kirjoja ja leluja serkuille, serkut on paljon pienempiä. Joku aika sitten huomasin että serkkujen äiti möi niitä meidän leluja fb-kirppiksellä. Ei kai niitä muuten tartteis säilöä, mutta osa on mun ja mun veljen vanhoja kirjoja. Jotain Lasten Suuren Kirjakerhon Disney-kirjoja :(
Sika-serkku :stick: tollasta saa tehdä.
 
Nyt mua surettaa, kun muistot on poissa. Kankaista pidän viimeiseen asti, niih. Viimeksi heittelin pois kellarissa vuosikymmenien aikana pilalle menneitä muutamia leluja. Mun rakas nalle oli sen näköinen, että puoli naamaa puuttui ja silmätönkin se oli. ViewMastwr kiekkoineen meni uuteen kotiin, kun muksu ei tykännyt siitä. Kahdeksankymmentäluvun uudenvuoden tinat meni ongelmajätteisiin.
Ai jaha, meillä on purkkipirkkouden lisäks muutakin yhteistä.:D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä