The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"sipsi"
Juu, hennajauhe vissiin luokiteltiin epäterveelliseksi? Muistan, minkä sokin aiheutin lähipiirissä hmmm, sanoisinko melkoisen punaisilla hiuksillani. parantelin itse kampaustakin kynsisaksilla, kun korvesta ei kampaajalle ihan jokaiseen toiveeseen päässyt. Muuten hyvä, mutta väri ja leikkaus ilmestyivät päähäni rippijuhlia edeltävänä päivänä...
 
[QUOTE="sipsi";29975443]Juu, hennajauhe vissiin luokiteltiin epäterveelliseksi? Muistan, minkä sokin aiheutin lähipiirissä hmmm, sanoisinko melkoisen punaisilla hiuksillani. parantelin itse kampaustakin kynsisaksilla, kun korvesta ei kampaajalle ihan jokaiseen toiveeseen päässyt. Muuten hyvä, mutta väri ja leikkaus ilmestyivät päähäni rippijuhlia edeltävänä päivänä...[/QUOTE]

älä välitä, meikä kampas rippikuvaan letin Soavella
 
[QUOTE="sipsi";29975443]Juu, hennajauhe vissiin luokiteltiin epäterveelliseksi? Muistan, minkä sokin aiheutin lähipiirissä hmmm, sanoisinko melkoisen punaisilla hiuksillani. parantelin itse kampaustakin kynsisaksilla, kun korvesta ei kampaajalle ihan jokaiseen toiveeseen päässyt. Muuten hyvä, mutta väri ja leikkaus ilmestyivät päähäni rippijuhlia edeltävänä päivänä...[/QUOTE]

Oli sitä jauhetta muistaakseni 90 luvulla. Kaveri sillä värjäs päänsä.
Kattilassa hää sitä väriä valmisti.:D En osaa sanoa miksi.:O
 
[QUOTE="sipsi";29975443]Juu, hennajauhe vissiin luokiteltiin epäterveelliseksi? Muistan, minkä sokin aiheutin lähipiirissä hmmm, sanoisinko melkoisen punaisilla hiuksillani. parantelin itse kampaustakin kynsisaksilla, kun korvesta ei kampaajalle ihan jokaiseen toiveeseen päässyt. Muuten hyvä, mutta väri ja leikkaus ilmestyivät päähäni rippijuhlia edeltävänä päivänä...[/QUOTE]

Ja äiti oli varmasti hyvin ilahtunut :whistle:.
 
Nyt tuntuu vanhalta, jos ei muuten niin henkisesti.

youtubetin "old rock" niin tuloksena ensimmäisinä jotain hiton KISSiä ja Alice Cooperia.

Ei niissä nyt sinänsä mitään pahaa, mutta minusta kun old rock on Buddy Hollyä ja sen sellaisia.
 
Nyt tuntuu vanhalta, jos ei muuten niin henkisesti.

youtubetin "old rock" niin tuloksena ensimmäisinä jotain hiton KISSiä ja Alice Cooperia.

Ei niissä nyt sinänsä mitään pahaa, mutta minusta kun old rock on Buddy Hollyä ja sen sellaisia.
Peggy Sue.:heart:

Juuh, toi on sitä vanhaa rokkia minustakin.:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä