The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kauhua kiitos, harmi vaan kun olen jo nähnyt tuon Alienleffan.
Mikähän kauhuleffa on vuorossa ensi viikolla?
 
Tänään läppäri sai maitokasteen, tein paistettavan juustokakun josta tuli aika kökkö, mua on närästänyt aamusta asti, kesän reissusuunnitelmat pissii ja pikku likan astmakohtaus kruunas koko paskan päivän.

Ehkä huomena paremmin. Maakunta matkailua kotieläinpuistoon, piknikille, kaupoille ja kirppiksille. Jos vaan tyttö parka on parempi aamulla : /
 
Kauhua mullekkin kiitos!
Mut alienit on jo aika nähty... Pitäis hypätä internetin ihmeelliseen maailmaan ja etsiä joku hyvä pätkä piristämään iltaa\yötä :)
Olen sen verran fani, ettei haittaa ollenkaan katsoa kaikkia neljää aina pari kertaa vuodessa läpi. Tässä kuitenkin ehdotuksia, osa enemmänkin scifiä:
Cube - kuutio (1997) - IMDb

Cube 2 - Hyperkuutio (2002) - IMDb (trilogian paskin eikä niin merkityksellinen jatkon kannalta)

Cube Zero (Video 2004) - IMDb


Puhdistuksen yö (2013) - IMDb

Prometheus (2012) - IMDb

Daybreakers (2009) - IMDb
 
kahvikirahvi
Olen sen verran fani, ettei haittaa ollenkaan katsoa kaikkia neljää aina pari kertaa vuodessa läpi. Tässä kuitenkin ehdotuksia, osa enemmänkin scifiä:
Cube - kuutio (1997) - IMDb

Cube 2 - Hyperkuutio (2002) - IMDb (trilogian paskin eikä niin merkityksellinen jatkon kannalta)

Cube Zero (Video 2004) - IMDb


Puhdistuksen yö (2013) - IMDb

Prometheus (2012) - IMDb

Daybreakers (2009) - IMDb
Prometheus oli jees, kävin teatterissa kattomassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Olen sen verran fani, ettei haittaa ollenkaan katsoa kaikkia neljää aina pari kertaa vuodessa läpi. Tässä kuitenkin ehdotuksia, osa enemmänkin scifiä:
Cube - kuutio (1997) - IMDb

Cube 2 - Hyperkuutio (2002) - IMDb (trilogian paskin eikä niin merkityksellinen jatkon kannalta)

Cube Zero (Video 2004) - IMDb


Puhdistuksen yö (2013) - IMDb

Prometheus (2012) - IMDb

Daybreakers (2009) - IMDb
cubet katsottu monia kertoja.
Puhdistuksen yö on uusi tuttavuus, pitääpä tutkia :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä