Käytätkö stringejä miehen takia?

  • Viestiketjun aloittaja käsi sydämmellä
  • Ensimmäinen viesti
"noo"
En käytä.
Joskus oon yrittäny käyttää miehen mieliksi, mutta ei ne innosta sitä. Mun takamus innostaa, mutta verhottuna ihan mihin vaan tai vielä mielummin ei mihinkään.
 
En käytä, koska en ole mukavia löytänyt.. Sellaisia ihan ok omistan parit, mutta kaapissa pölyttyvät. Ärsyttäviä kun menevät peppuvakoon jne.. Mieskin syttyy enemmän hipstereistä ymv kuin stringeistä (ja ei muuten tykkää mistään pitsijutuista koska ovat kuulemma kamalan tuntuisia, itse olen kyllä löytänyt muutamat kivan tuntuisetkin mutta harvemmin tulee käytettyä muuta kuin puuvillaa)

Mulla ei kyllä ikinä ole sitä ongelmaa että näkyisi pikkarirajat housujen läpi, se on joku mystinen ongelma josta kaikki puhuu, mutta jota mulla ei tule ikinä :D parilla ohikulkijalla joskus olen nähnyt, mutta usein ne housutkin on sitten sellaisia mitä itse en tykkää käyttää..

Moni mun ystävä kyllä tykkää käyttää stringejä, itse en vaan niihin ole haksahtanut vaikka useasti olen kokeillut ja erilaisia..
 
"erika"
Te jotkä käytätte miehen takia stringejä,niin käyttävätkö miehenne sitten vastaavia miesten versioita päällään?Kyllähän niilläkin näkyy pikkareiden rajat ikävästi housuissa...
 
"reiska"
Itsevarmant miehet käyttävät kunnon kalsareita ja talvella pitkiä kalsareita,naiset ovat niin pirun huonosta itsetunnosta kärsiviä,että heillä täytyy olla naru perseessä(joka tuntuu epämiellyttävältä),pilde paljaana punanäppyläisenä,tissit pumpattuna täytteenä jotain koteloitunutta muovia,ripsettömänä useiden irtoripsikiinnitysten jälkeen jne,jne ja vain miesten takia!Miehet eivät tee mitään vastaavaa!
 
"vieras"
[QUOTE="erika";28504983]Te jotkä käytätte miehen takia stringejä,niin käyttävätkö miehenne sitten vastaavia miesten versioita päällään?Kyllähän niilläkin näkyy pikkareiden rajat ikävästi housuissa...[/QUOTE]

en haluaisi miestä jolla niin kireät naiselliset housut että alushousujen rajat näkyy. Ja tosiaan boxerit ainoat jotka miehen päällä haluan nähdä. Ei kiitos stringejä tai järkyttäviä peruspikkupikkareita miehelle.

Ostan kyllä alushousuni miestäni ajatellen, mutta pienet hipsterit, oikeastaan Brasilian cut paras, on enemmän mistä mies tykkää. Stringejä käytän itseäni varten housujen alle, koska on helpompi pukea kireät housut jalkaan.
 
Vierasmiess
Stringit ovat so WT ja toiseksi urpon näköistä jos housujen läpi ei näy alushousut. Silloin miettii, että onko mamalla ollenkaan alushousuja vai onko perseessä naru.
 
MissXXXL1964
Oli mies millainen atleetti jalkapalloilija ei sille stringit sovi. Vaikka olen itse iso 50 vuotta täyttänyt nainen voin käyttää stringien naisellisuuden takia ja on naisen peppu aina naisen peppu jos vertaa miesten peppuun.
 
kkkb
Käytin nuorempana, en oikeastaan edes muista että oliko miehen takia vai ihan itseni takia (laihduin yhdessä vaiheessa tosi paljon ja tykkäsin ihastella itseäni peilistä :D )
Ei olleet epämukavia mielestäni, paljon epämukavempaa on jos tavalliset alkkarit meinaa persvakoon mennä.
Nykyään kun perse on levinnyt niin jumalattomasti, niin ei oikein kehtaa käyttää, tuntuu hölmöltä vaikka olisikin muuta vaatetta päällä :D Mietin kai vähän liikaa noita tulleita kiloja, mutta ei voi minkään.
 
äpylääjä
Käyn paljon uimahallissa ja usein miettinyt, että näyttää ihan hirveältä, jos on normaali löllykkä pyllerö ja stringit. Näyttää itseasiassa paremmalta vaikka sitten ne hipsterit. Ja toi "rajat näkyy housujen läpi" potaska on ihan höpö höpöä. Itselläni on sileitä hipsterejä, eikä tasan näy mitkään rajat edes tiukkojen housujen läpi.

On myös ällöä, kun on stringit ja leggarit, jolloin molemmat on siellä persvaossa. Tai housunkauluksesta kurkistavat kainalostringit. Ihan oikeesti. Ei.
 
nööh
Miehen mielestä ne ovat kamalat ja heitin kaikki pois. Valitetettavasti, ne ovat mukavimmat alushousut, en osaa oikein vieläkään käyttää mitään mummohousuja tai hipstereitä.
 
Meistä
Meistä mies on se stringien käyttäjä. Itse en ole koskaan sellaisia jalassa pitänytkään. Vartaloni on kunnossa ja olen pärjännyt hyvin ihan tavallisilla hipstereillä. Mieheni väitti stringien olevan mukavammat kun niitä käyttää enemmän verrattuna boxereihin, jotka liikkuvat, hiostavat, menevät vakoon ja mitä kaikkea muuta. Näen mieheni paljasta peppua muutenkin, en säiky nähdessäni hänet stringeissä. Minusta hän on seksikkäimmillään niissä, mutta tuskin hän niitä minua varten laittaa muuta kuin hauskaa pitäessämme.
 
Meistä
Tuttava pariskunnan mies käyttää vaimonsa pyynnöstä tilavampia housuja farkkuja. Ei niin sanottuja istuvia. Paidatkin ovat hieman isompia, ei nyt mitään jou jou-kamaa sentään. Alushousut ovat pitkälahkeisia väljempiä boksereita ja shortsit polvien alapuolelle olevia. Mies on tosi kovassa kondiksessa, mutta vaimon mielestä hän näyttää parhaimmalta tuollaisissa aikuisemmissa kuteissa. Pariskunnan nainen itse käyttää pieniä mekkoja, tiukkoja farkkuja, stringejä, koska hän tuntee itsensä seksikkääksi niissä ja tietty pieniä bikineitä käyttää myös.

Pariskunnan vaimon kanssa käydystä vaatekeskustelusta tuli mieleen molempien sukupuolten tapa miellyttää toista pukeutumisellaan. Mies on epäseksikäs stringeissä, todella tiukoissa paidoissa, lyhyissä shortseissa, tiukoissa housuissa, mutta komea aikuisemmissa vaatteissa, puvussa ja perusboksereissa. Naiset ovat seksikkäitä stringeissä, tiukoissa ja pienissä vaatteissa. Itse en ole kyllä ihan näillä linjoilla.
 
Monia asioita voin tehdä miehen toiveiden mukaisesti jos se ei tunnu itestäni ikävältä. Stringit tuntuvat, joten niitä en käytä, enkä käyttäisi edes miehen takia.
Peesi.
En minäkään joka päivä iskis kalsareita jalkaan, mutta rekvisiittana muun ohessa silloin tällöin miestä miellyyttääkseni laitan.
 
PUUUUUUUUPOI
En kyllä ole koskaan tainnut kysyä mitä mieltä mies on mun alushousuista :D Löytyy stringejä enimmäkseen (koska ne vaan on niin hemmetin hyvät jalassa), perus-alkkareita, pitsisiä sekä ikivanhoja joissa on sammakoiden/hiirien/pöllöjen kuvia.. Hyvin se on ne kaikki kestänyt. Ja toisaalta, kuulemma mun peppu näuttää hyvältä missä tahansa vaatteessa, joten mitäpä rupeaisin edes kysymään.
 

Yhteistyössä