The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Vois kuvitella vituttavan kun auto ja kroppa reistailee, mutta niin vain sitä ollaan hienolla fiiliksellä kivan, vaikkakin valitettavasti viimeisen työharjoittelupäivän jälkeen.
Synttäripojan kolmivuotisneuvolakin sujui erittäin mallikkaasti, poika oli lahjastaan iloinen ja muutenkin niin reipas pikkujäbä ettei toista. Nyt lähti jäbä isälleen yökyläilemään ja mä saan nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta (ts, synttärikakkujen leipomisesta ja siivoamisesta) kokonaiset kaksi päivää! Viikonloppuna on vielä valmistujaisjuhlat koululla ja puolikkaan synttärit. Kehtaako tässä edes valittaa pikkujutuista? Life is good. Rovaniemeen tj 14.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Pidä sää arkiviikot niin mää voin ottaa viikonlopuiks, sä tarttet kuitenkin paljon useemmin ko mää niin se on varmaan reilu jako.
no sit me ei ikinä nähä kun ollaan töissä...toisaalta sit on enempii öitä:p
voidaanhan me koittaa ja jos ei toimi niin mietitään uusiks...ruutis saa tehdä sit mulle aina ruokaa kun se mun syöminen ei ole jokapäivästä.
 
Iltaa :wave:
Pikkulettu on kotona :heart:
Päivän kivoin ylläri: AA taskukirjojen osien 1 ja 2 uusintapainokset, vihdoinkin. Täytyy käydä hakemassa tirpalle omat, mun sarjiksiin ei tule koskemaan monen moninaisiin vuosiin.
 
Kiitos :heart:

Toistaiseksi kaikki suht ok, tällä hetkellä ei ole oireita. Tilanne voi pysyä tällaisena vaikka vuosia, vielä ei olla saattohoitovaiheessa.
Toivotaan mahdollisimman pitkää oireetonta vaihetta. Tämä yhteinen aika on niinku aarre, jota säästät tulevaisuuteen: vaikka välissä on tulossa iso ja musta suru, niin ajallaan ne muistot on kultaaki kalliimpia. Voimaa :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
IhQ
Bitchille ja kaverille voimia, toivotaan että aikaa on reilusti vielä.


Olihan juhlat, olivat kehittäneet sirkus teeman juhlaan. Oli taikuri, koulutettuja hevosia, koiria ja apinoita ja pellekin vieraili. Kivaa oli, vaikka tytöt meinas villiintyä kun saivat kakkua..niin hyvää kakkua että olisivat syöneet vaikka kaikki.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
IhQ
Hitto kun väsyttää ja alkaa jo ärsyttää tää olkkari. Järjestystä yritetään vaihtaa ja kaik on kesken. Tietty mies sopivasti sairastui eikä pysty nyt muuta kuin istumaan koneella ja pelaamaan. KIVA!|O
 
Hitto kun väsyttää ja alkaa jo ärsyttää tää olkkari. Järjestystä yritetään vaihtaa ja kaik on kesken. Tietty mies sopivasti sairastui eikä pysty nyt muuta kuin istumaan koneella ja pelaamaan. KIVA!|O
Jos on kipiänä niin ei kyllä pysty oleen tietokoneella, siinähän rasittuu silmätki! Peiton alle heti ja kuumaa juomaa, se edistää paranemista. Myös siksi, että sitten sairastaminen on tylsää :saint:

Onnea opintohakumenestyksestä :flower:
 
Hitto kun väsyttää ja alkaa jo ärsyttää tää olkkari. Järjestystä yritetään vaihtaa ja kaik on kesken. Tietty mies sopivasti sairastui eikä pysty nyt muuta kuin istumaan koneella ja pelaamaan. KIVA!|O
Huomenna tulee vieraita ja tänään raivattiin täällä olkkaria. Pitäisi olla huoneissa pyöreät nurkat, jottei läjiä kerääntyisi. Vielä kun tuon ison pöydän joku tyhjentäisi legoista. Leluilla on taipumus kerääntyä juuri olkkariin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä