The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomentaaaaaaa :wave:

Oli ihan törkeen hyvät ruoat ja se jälkkäri oikeen suli suuhun, oi nami :p Näin ei viinin ystävänä nii oli yks tosi hyvä viini, yks semihyvä ja kaks sellasta, että ei niin maistunu, mutta alas meni kuitenkin. :LOL: Parit hyvät drinksutki juotiin ja laskuki sitte oli sen mukainen. Sitte vähän baareissa kierreltiin, oli kyllä mahtava ilta.

Mä oon täälä heränny jo 8 aikaa, keittelin kahvia ja sen sellasta, muut vielä kuorsaa. Tästä sitte jossain vaiheessa tonne keskustaa päin ja Burger Kingissä pitää käydä ennen lähtöä :)
 
IhQ
Huoomenta...

Mikäs mikäs, Sirahvilla joku uus mies?? Olin näköjään pois just mehukkaimpien juttujen aikaan : /

Eilen heitettiin Ikean reissu, nyt on dvd-hyllyjä omiks tarpeiks :D Ja tulihan sieltä vähän kaikkee muutakin pientä osteltua. Kierreltiin sekin muu kauppakeskus mut sielt ei löytyny mitään...olisin mielelläni jokusen vaatekappaleenkin kotiuttanut.

Ens viikon la on miehen siskon tuparit ja vaateongelmaa pukkaa jo nyt..persus, mitä mie laitan päälleni???:snotty:
 
Huomenta! Mun naama on punainen ja käsivarret myös ja vitsi, mikä kirvely käsivarsissa. Samperin aurinkoihottuma. Yritin pysyä varjoissa, mutta niin vain aurinko pääsi käristämään. Join eilen puolikkaan siiderin, enempää ei maistunu.
 
Mui mui vaan kaikille :wave:....

Turskatti sentään, se meinaa pukata väkisinkin migreeniä päällensä - taitaa mokoma olla vielä ukkostakin ilmassa kaiken muun lisäksi, sen takia olo näin hehkeenä :p

Tulis ja rytisis sitten kunnolla, eikä tekis perinteisiä ohareita :kieh:...tai pikkasen otan sanojani takasin :D - ei tarttis sataa kaatamalla ja tuulla myrskyisästi, mie halluun pitää nuo omppupuitten ja mansikkamaitten kukkaset tallella vielä tovin

Mutta - tälle päivälle on sitten jo ehditty niiskuttelemaan ja itkuttelemaan...meni herkäksi mokoma viikon lopetus, kun oltiin siunaamassa eskarilaista koulutielle.

Ja tästä se mun itkuviikko sitten alkaakin :D
 
Huomenta päivää taloon!

Olipa taas yö!
Ja valmiiks ahdistaa ja ituttaa toi auto...voi prkl prkl prkle!
:hug: - minkäs nuille harmeille mahtaa, mutta maanantaina olet viisaampi. Maanantaina aamulla vain soitat vaikka hinauspalveluun, minkä kanssa sovit minne viet autosi korjattavaksi ja miten siitä eteenpäin. Hinauspaveluun kun soitat niin siellä sua neuvovat käytännön asioissa kyllä :). Ja jos sulla on työpäivä huomenna, niin yritä sumplia julkisilla sinne meno. Hankaloittaahan se kyllä päivää äkkisiltään, kun on omaan autoon tottunut, mutta - niin, vahingot eivät tule kello kaulassa. Tsemppiä, kyllä sä tästäkin asiasta selviät, usko pois :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä