Voi olla, että kopiopaperinvalkoisen kannattaakin pysytellä solkusta poissa.Miten joku vielä käy solariumissa tai edes ehdottaa sinne menoa. Lääkäreiden kanta on, että solariumit pitäisi kieltää.
Itse en rusketusta kaipaa. Kuljen mielelläni ihan vaaleana.
Mä syön aina keväällä ja kesällä allergialääkkeitä siitepöly- ja heinäallergian takia ja silti tulee aurinkoihottumaa.Alkuperäinen kirjoittaja [sofie.];29943066:Itellä ei oo porkkanat tai mitkään tuotteet auttanu ruskettumaan. Ainoastaan ulkomaille lämpimiin maihin mennessä oon syöny allergialääkkeitä jotka ainakin itellä auttaa ettei tuu aurinkoihottumaa. Sit vaan varjossa oloa, kevyttä vaatetusta ja aurinko rasvaa
Jos olen jo nyt lähes musta, niin en mitenkään usko, että jotenkin mystisesti muuttuisin jauhosäkiksi elokuuhun mennessä.Mistä sinä voit tietää, että tulee olemaan rusketusrikas kesä?
Jos sinä koet olevasi valkonahkaisena minun alapuolellani, niin et sinä sitä kyllä mitenkään saa minun syykseni.Kyllä ne lakanajutut ja nyt tää viimeistään luo aloittajasta hyvin erikoisen kuvan. Ainakin hän kokee olevansa muiden yläpuolella ja että hänen näkemyksensä on ainoa oikea.. Mut hyvää rusketusrikasta kesää toki sulle..
Minun kosmetologini arvioi ihoni 27-30-vuotiaan ihoksi. Olen 36. Mitä siis yrität viestittää?En mäkään ole koskaan jaksanut ottaa aurinkoa. Helteillä olen mieluummin varjossa. Kenties siksi mun iho on todella hyvässä kunnossa nyt 42-vuotiaana. Ei ole ryppyjä, kosmetologi vastikään sanoi, että mun iho on kimmoisa kun nuorella tytöllä.
Kyllä sen iän myötä huomaa, ketkä on viihtyneet auringossa. Mä olen mielelläni varjossa ja pidän hyvän ihoni. Muut paahtakoot itseään niinkun tykkäävät.
Sinä kirjoitat lähes tulkoon aina erittäin ylimieliseen sävyyn. Ei ihme jos useampi kirjoittelija on tämän huomannut. Olen monesti miettinyt oletko palstan ulkopuolellakin tuollainen vai kirjoitteletko ainoastaan palstalla tähän tyyliin, ilkeästi ja ylimielisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29943097:Jos sinä koet olevasi valkonahkaisena minun alapuolellani, niin et sinä sitä kyllä mitenkään saa minun syykseni.
Minä en huomaa, että olisin kirjoittanut tähän ketjuun ilkeästi tai ylimielisesti. Tottakai jokainen voi tulkita ihan mitä vaan ihan miten vaan. Minäkin voisin tulkita, että sinä kirjoitat tosi ilkeästi ja ylimielisesti minulle.Sinä kirjoitat lähes tulkoon aina erittäin ylimieliseen sävyyn. Ei ihme jos useampi kirjoittelija on tämän huomannut. Olen monesti miettinyt oletko palstan ulkopuolellakin tuollainen vai kirjoitteletko ainoastaan palstalla tähän tyyliin, ilkeästi ja ylimielisesti.
Ei ollut kyse pelkästään tästä ketjusta vaan sinun kirjoituksistasi yleisesti. Tosin olet tässäkin ketjussa käyttänyt sanoja "jauhosäkki, kopiopaperin valkoinen" jne. Sinulla on aina tuo sama piikittelevä ja vittumainen tyyli. Joka asiassa sinusta huokuu kuinka pidät itseäsi aina muita parempana.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29943108:Minä en huomaa, että olisin kirjoittanut tähän ketjuun ilkeästi tai ylimielisesti. Tottakai jokainen voi tulkita ihan mitä vaan ihan miten vaan. Minäkin voisin tulkita, että sinä kirjoitat tosi ilkeästi ja ylimielisesti minulle.
No kyllähän ruskettunut iho näyttää terveemmältä.Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29943114:En tykkää kun tytär luusuaa jatkuvasti jossain ketarat pitkin pituuttaan bikineissä.
Björn kirjoittaa useimmiten ylimieliseen tyyliin.mikä akaatilla on björniä vastaan? ainoa mitä itse näen, on, että björniä on kyllä ehditty haukkua tässä ketjussa jo idiootiksi. miksi sitä pidetään sallittuna?
Mutta minkäs sille voi jos ei rusketu. Eikä kaikki edes halua ruskettua.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29943126:No kyllähän ruskettunut iho näyttää terveemmältä.
Ai en saisi kutsua itseäni jauhosäkiksi? Entä mitkä värin määrittelyt on sallittuja? Onko hiekanruskea tai ruiskukan sininen myös kiellettyjä?Ei ollut kyse pelkästään tästä ketjusta vaan sinun kirjoituksistasi yleisesti. Tosin olet tässäkin ketjussa käyttänyt sanoja "jauhosäkki, kopiopaperin valkoinen" jne. Sinulla on aina tuo sama piikittelevä ja vittumainen tyyli. Joka asiassa sinusta huokuu kuinka pidät itseäsi aina muita parempana.
Miksi en saisi olla iloinen, että rusketun? Miksi en saa tuoda ilmi, että olen tyytyväinen ihonväriini?Jaaha, aloittajalla taas jokakesäinen "minäpä rusketun ja meille ei kukaan käytä aurinkorasvaa, rasvat turhia ja hahhahhaaa te idiootit jotka pidätte lapsianne varjossa, buahahhaaa minulla on kaunein ja ruskein iho! -aloitus. Ok.
Tarkoitin, että sinulla on jo luonnostaan joku ihmeellinen viha valkoihoisuutta vastaan. Tuntuu, että tuo ruskettuminenkin on sinulle joku kilpailu, pakonomaisesti pitää saada rusketusta. Mutta ei se sinun ruskettuminen toki muilta ole pois. Itse en rusketuksen tarkoituksellista hakemista tosin ymmärrä. Tästä on ihan lääkärien lausuntoja olemassa. Suomessa on mm. ihosyöpätapaukset kasvaneet ihan sen mukaan miten ruskettumisideologia on levinnyt ja kasvanut.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29943136:Ai en saisi kutsua itseäni jauhosäkiksi? Entä mitkä värin määrittelyt on sallittuja? Onko hiekanruskea tai ruiskukan sininen myös kiellettyjä?
Minulla ei ole ihosyöpää, lapsillani ei ole ihosyöpää, me olemme vain tavallinen perhe joka näkee itsensä tämän värisenä kauniina. Miksi teet siitä itsellesi ongelman?Tarkoitin, että sinulla on jo luonnostaan joku ihmeellinen viha valkoihoisuutta vastaan. Tuntuu, että tuo ruskettuminenkin on sinulle joku kilpailu, pakonomaisesti pitää saada rusketusta. Mutta ei se sinun ruskettuminen toki muilta ole pois. Itse en rusketuksen tarkoituksellista hakemista tosin ymmärrä. Tästä on ihan lääkärien lausuntoja olemassa. Suomessa on mm. ihosyöpätapaukset kasvaneet ihan sen mukaan miten ruskettumisideologia on levinnyt ja kasvanut.
En minä niin mielikuvista välitä, vaan ihostani Ei sen puoleen, en minä auringostakaan välitä. Minulle tulee auttamattoman nopeasti huonovointiseksi ja ärtyneeksi auringossa. Mielummin otan sen hyvän kirjan, muutamat luomeni ja vetäydyn varjoon lukemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29943126:No kyllähän ruskettunut iho näyttää terveemmältä.
Minä ja lapseni olemme luonnostaan tummempia kuin valtaosa suomalaisista, koska suvussamme on ollut mustia. Oletko rasisti?Hillitty rusketus on minun silmääni nätimpi, mitä sellainen hankkimalla hankittu rusketus.
Kerran lapsellani oli yksi hoitotäti, joka ilmeisen selvästi palvoi aurinkoa ja hänen ihonsa oli ihan kaamean näköinen, suorastaan pelottava. Kohtuus kaikessa